Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis bagažo skyrius
- Erdvus ant galinių sėdynių
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nuobodus vairuoti
- Kietoka pakaba
"Tiesa sakant Jetta labiau panaši į mini Passat, nei į savo brolį Golf"
Po šeštosios kartos Volkswagen Golf pasirodymo, buvo tik laiko klausimas kada pasirodys tą pačią platformą naudojanti Volkswagen Jetta. Automobilio dizainas sukurtas pagal šiuo metu visuose VW modeliuose naudojamą stilių – griežtos, santūrios linijos, kampuoti žibintai, pagrindinis akcentas skiriamas tvarkai ir harmonijai. Automobilis tapo 90 mm ilgesnis nei pirmtakas - dabar ratų bazė net 73 mm ilgesnė nei 6 kartos Golf. Kitas išskirtinis bruožas – didžiulė 510 litrų talpos bagažinė. Tiesa sakant Jetta labiau panaši į mini Passat, nei į savo brolį Golf. Nenuostabu, kad naujoji Jetta techniškai labiau skiriasi nuo Golf – automobiliai nebeturi bendrų kėbulo detalių. Tačiau salonas yra “pasiskolintas” iš Golf modelio. Čia mus pasitinka puikiai žinomas VW braižas, patogūs, tvarkingi, puikiai pasiekiami prietaisai ir etalonu tapusi vokiška surinkimo kokybė. Po variklio kapotu slepiasi dyzeliniai TDI (1.6 L 104 AG ir 2.0 L 138 AG galios motorai) ir benzininiai TSI (1.4 L 120 ir 158 AG galios) varikliai. Neitin sunkiam automobiliui šie varikliai suteikia pakankamai galios, kad jos nepritrūktų ir vingiuotuose Europos kalnų keliukuose ir lygiuose greitkeliuose. Automobilis klusnus, posūkiuose nuspėjamas ir neblogai sugeria kelio nelygumus. Akivaizdu, kad Jetta vilioja būtent tuos pirkėjus, kuriuos traukia sedanai, o VW Passat modelis jiems yra per brangus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Nevisiškai patenkintas turėtojas | 2014-10-02 |
2013 m. Jetta |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 2013
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Gan graži mašina. Važiuoja pakankamai minkštai, tačiau girdisi pakabos darbas. Tamsiai mėlyna spalva - norint gražiai nuplauti reikia sausinti kitaip lieka visa taškuose. Salono medžiagos geros (išskyrus durelių plastmases), prasta garso aparatūra (popierinis bosas ir t.t.). Priekinis dešinys langas spaudžiant mygtuką uždaryti, langą atidaro iki galo. Buvo varyta į miolerį sutaisymui - nesutaisė. Labai plonos skardos. Jeigu koks neatidus (gal geriau vadinti be sąžinės) žmogus trinktels durelėmis - įlenkimas garantuotas (dar ir dažai gali nusilupti). Kondicionierius veikia prastai t.y. lėtai atšaldo saloną nors mašina ir nėra labai didelė. Visą kitą kaip ir tvarkoje :) |
Variklis |
1,2 su "sraige" (105ag.). Traukos važiuojant mieste per akis. Niekad neišnaudoju viso potencialo. Tačiau už miesto važiuojant 6 pavara jau yra problema norint staigiau lenkti. Reikia jungti žemesne pavarą (ne 5, o 4), aišku nėra ko stebėtis nes varikliukas tik 1,2. Važiuojant ramiai variklio pilnai užtenka. Pravažiavau jau 60k km. (pirkau iš salono) ir kuro sąnaudos (nors buvo žadėta) po "apkatkės" beveik nepasikeitė ir tokiam mažam varikliui mieste yra pernelyg didelės. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pravažiavus 60000 km. pradeda byrėti. Pradžioje pavarų dėžė, poto sankaba (nors mašina 95 proc. km pravažiuojama užmiestyje), pradžioje reikia dažnai vežti mašiną į miolerį, kad prisuktų visas apsaugas ir pan. nes pradeda stipriai bildėti (o gal čia tik man tokia nevykus papuolė, kaip sakant brokas?). Naujos pirkti tikrai nepatariu, aptarnavimas ir visa kita kainuoja labai brangiai. Pvz. apžiūra be kurios nutrūksta garantinis aptarnavimas kainuoja nuo 800 iki 1500lt. Juokingiausia kaina tai 4 žvakučių pakeitimo kaina - 300lt. Jeigu keisti pačiam tai kaina visi puikiai žinome kokia. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkti naujos. Geriau pavažinėtą ir pravažiavusią nemažiau 100k km. Tada jau bus viskas pakeista kas įmanoma "garantiniu" laikotarpiu. Taip pat ir kainuos žymiai pigiau nes Das Auto pinga greitai. Aišku mašina bus ne nauja, bet patikimesnė. Per šiuos metus išviso susidariau nuomonę, kad į prastesnės klasės vw deda ir prastesnes dalis t.y. pigesnes ir nepatvarias. Taip pat turiu ir cc, ten jau kita kalba. Aptarnavimas PIGESNIS, o ir nelūžta niekas (išvadas darykit patys - mašina dvigubai brangesnė). Išvada. Auto nėra blogas, bet tikrai ne svajonė. Prieš perkant gerai išpurtykit ir būtinai paklausykit ar pavarų dėže neskleidžia nors ir nežymaus, bet nebūdingo garso. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 50)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Jetta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis