Markės
1827 iš 1912
Volkswagen Golf, (Mk5) 2003 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne pats praktiškiausias klasėje
"Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra GTI versija su 2.0 L Turbo FSI 200 AG varikliu"
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus) kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas. Galbūt dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi šios kartos Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės:





Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:





Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
  • Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
Donatas | 2016-01-17
VW GOLF V 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigiai eksploatuojamas
Garso izoliacija, komforto trūkumas, galios trūkūmas. Nuobodus automobilis
Automobilis tam, kuris tikisi ekonomiško, mažai gendančio, pigiai eksploatuojamo automobilio. Bet viskas tuom ir užsibaigia. Taip, kuro sąnaudos mažos, remontuoti per mano turėtą laikotarpį reikėjo minimaliai, dalys nebrangios. Bet vairavimo malonumo, komforto nėra visai. Plastmasės gan pigios, garso izoliacija prasta (vidutinė lyginant su japoniško tokio tipo automobilio), vairavimo malonumo 0. Transporto priemonė nuvažiuoti nuo A iki B, daugiau nieko. Mano turėtas 1.9 tdi 77kw man asmeniškai labai silpnas. Pliusas - 6 pavarų mechaninė dėžė. Labai maloniai ir sklandžiai ir standžiai jungiasi pavaros. 1.9 tdi 77 kw, silpnas, nesukuriantis malonaus traukos pojūčio variklis. Tačiau ekonomiškas. Vilniaus mieste kamščiuose vasarą 6,5 litro, užmiesty 120km/h 5,7 litro. Probleminiai taškai: smagračio barškėjimas, purkštukai su laiku turi nemažą nukrypimą nuo normų, ima "myžti". Eksploatacijos kaštai tikrai nedideli, remontuoti daug neteko, dalys pigios, o pasirinkimo galybė. Nuvertėjimas priklauso nuo automobilio komplektacijos - jei buvo pirktas "tuščias", kaina tikrai krenta greitai. Šių variklių liga - barškantys smagračiai, būtinai patikrinkite.
Pilnas atsiliepimas...
rimas | 2015-04-14
2,0lit 103kw dveju veleneliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka,komfortas,ekonomiskas
galinio dangcio rankenele veikia ne mechaniskai o elektrine.kazkaip ne visada suveikia,kai kada du kartus paspaust reikia.daugiau nepastebejau
pirkau vokietijoje.parsivariau pats.vieno savininko..patiko isvaizda neuzdroztas salonas.grizes iskart pasikeiciau dirzeli,vandens pompa su guoliukais.tepalus sintetinius castrol supiliau.Traukia super.pries tai turejau bmv 3klases 110kw 2002m.tai sita geriau.bandziau 220 greiti.gerai stovi ant kelio,greicio nesijaucia.vazineju jau metai laiko ,jokiu gedimu.pas mane daug privalumu,sildomos sedines,stoglangis,autopilotas.nieks nesugedo.rida dabar rodo 240000.manau kad tikra,nes pats maciau vokieti savininka.Kuro valgo palyginus mazai gal del to kad 6 begiai.Saugi masina net 10 oro pagalviu yra.net nezinojau kai pirkau.Gerai veikia klimato kontrole,nes pucia ir gale.Zodziu su golf 4 nera ko lygint. cia visi peikia ta varikli.na bet manasis geras ..labai gerai traukia.ziema kuriasi is puse pasukimo.kura pilu tik statoil,tepalai tik is rimtos parduotves.Manau kitiems nelaiko del to kad,mes lietuviai taupom labai.Tepalus dauguma pila pigesnius,salerka is furos papigiai nusiperka.va ir blogi varikliai pasidaro. vazineju jau metai laiko.Vokietijoj mokejau 4000eur.grizes keiciau dirzeli vandens,pompa,guolius,termostata,nors butinybes nebuvo,galejau nieko nedaryt ,vazinet taip.Kainavo su darbu apie 500eur.daugiau jokio remonto.rudeles ne vienos,tik wv zenklas toks lyg ir iskeltas ant galiniu dureliu .Liuks masina parduot net negalvoju. Reikia pirkti geriau siek tiek brangiau,kad tik nebutu sudrozta.As visada ziuriu kad butu vienu ranku.salonas tvarkingas.
Pilnas atsiliepimas...
Ovidijus | 2015-03-17
VW Golf 1.9 TDI 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, ekonomiskas, erdvus, grazus dizainas....
1.9 mazai traukos, garso izoliacija, sedynes vlr....
Neseniai nusipirkau si golfa 5 kartos 1.9 TDI 77kw hecbekas, Rida buvo apie 213000, siuo metu su juo prasukau apie 8500km, ir jau teko keisti srauto matuokli, srauka visiskai dingdavo, pasikeiciau priekine vaziuokle, sbdziu kalades, tepalus filtrus butinai kaip ir visiems automobiliams. Taigi kas liecia estetika, tai Golf'as suzavejo savo isvaizda, GTI apdaila, juodos spalvos, veliuro salonas, 2/3, R18 ratai, ir t.t. Mokejau 4400e 15200lt. Vaziuokle kisenes nedrasko sakyciau, pats kiekviena diena vaziuoju i darba per zvirkeli. Golfo minusai tokie. Kieta vaziuokle, bet aisku golfas, nera ko noret, nepatogios veliuro sedynes, prasta garso izoliacija, nekokybiskos plastmases, girgzda ir pan, nemegsta aukstu sukiu, mazoka galios. Na o pliusai gal butu, valdomumas, pats varyklis dirba graziai, sklandziai, salono erdve, grazi isvaizda bent GTI, ekonomiskas, 1,9 TDI 77kw tikrai ekonomiskas varyklis, graziai dirba, nereikalauja dideliu islaidu, bet kas liecia galia automobilio, tai tikrai mazai, kaip vezliukas, ir nemegsta aukstu sukiu, bet reikalaujantis tik kokybisko Dyzelio, jei zadat pilt tarkim kontrabandini, tai sis golfas ne jums. Labai rimtu bedu kaip ir neturejau. neskaitant srauto matuoklio, ir vaziuokles, na buna kai perdega viena kita lempute, bet cia skaitau smulkmenos. bet nera ko ir noret is 2004m gamybos automobilio, taipogi aptarnavimas tikrai nera brangus, na o kaina priklauso pirmiausiai nuo pacio automobilio texninio stovio. Patariu tik tiek, nepirkit is " lempos" nuvaziuokit i servisa, ir patikrinkit nuodugniai, kad miegas nakti butu ramus :)
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2015-01-11
geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, manevringas, patogus
garso izoliacija prastoka
labai geras automobilis, nepirkit savo sudinu 2 litru ir nesiskuskit cia, o nusipirkit normalu tvarkinga . pats vazineju jau 4 metus, ir nieko netvarkes tik esminiai dalykai tepalai ir t.t
Pilnas atsiliepimas...
Golfas 123 | 2014-12-18
Turi ir pliusų ir minusų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, varikliai, patikimumas, salono erdvė, variklio potencialas programuojant
Salono plastmasės, garso izoliacija, muzikos instaliacija
Turiu apie tris metus, pirkau buvo 110k ridos, tik nusipirkes iškarto nuvežiau į vimotą, iki šiol sankaba turbina veikia puikiai, dariau tik geometrija. Aplamai smagus automobilis, tik patarčiau perkantiems važinėti ne su didesniais kaip 16 ratais, beto naudoti tylias padangas. Komforto važiuojant su r15 padangom pilnai užtenka po miesta dardėt. Garso izoliacija labai šiaip sau (visą saloną išardžiau mačiau.) Todėl vibro garso pats visą kėbulą išklijavau, rezultatas - kaip pasatas ar dar šiek tiek tyliau, o dar jeigu tylios padangos tai nekliūna garsai į ausis tikrai. Garso sistema - geriau babytės radijas grodavo, Tačiau patarčiau liečiamą ekraną nusipirkt,(rcd 510) jis geresni šiek tiek signalą duoda. Valdomumas - sakyčiau visai neblogas, jeigu trūksta valdomumo nepulkit dėti visokių r17 ratų, tada prasideda baisus plastmasiu barškėjimas ir padangų ūžimas dėl pločio, paprasčiausiai įpūskit šiek tiek slėgio į r15 padangytes ir klauso vairas iškarto. Kas čia dar, aj vieta salone, sakyčiau vietos labai daug kaip tokio dydžio automobilyje, ir vairuotojui vietą susireguliuot ir pasodint 4-5 žmones įmanoma (tik labai susėda ir varikliukai sunkiai sukasi). Salono plastmasės tikrai nėra aukščiausios kokybės, bet jeigu neardot arba ardot bet gerai sudedat, labai problemų nėra, galima nusipirkt stalčiuką po langu priekiniu bus barškesių daug mažiau. Kaip minėjau normalaus 65 profilio padangos nekels problemų dėl barškesių Asmeniškai man - 1,9 per silpnas, kol buvo nečipuotas buvo išvis lėtapėdis, nors teigiama savybė buvo kad žemose apsukose turėdavo energiją pilną. Po čipo, kaiptik, trūksta žemose, padarė 103 kw 330nm, žinoma pastebimai daug geriau, kartais važiuojant vienam naktį ir užtenka. Patikėkit manim, po čipavimo kuro sanaudos tikrai nepadidėjo, daug paaiškinimų yra kodėl, tačiau man tikrai daugiau neima, o visi mazgai puikiai laiko. Šiaip pats motoriukas labai gerai reaguoja į pedalą, tik spustelnus iškart jaučiasi jo darbas, sankaba galėtu būti sportiškesnė, bet mieste tai kaip tik, priklauso nuo būklės, po čipo pradeda keistis į vis minkštesnę, bet ir rida artėja ties 200 tai normalu. Dar truputėlį minusas labai trumpos pavaros (pas mane 6) prieš čipą dar dar, po čipo taip greit pakyla kad norint gazuoti reikia makaluot pastoviai tą ričiagą. Beto trumpa dėžė - 100km/h 2k apsukų Jokių rimtų gedimų neturėjau, tai lemputė kokia tai dar kasnors (tokius dalykus labai lengva prieit pačiam ir pasikeist) aptarnavimas nėra brangus, kuro ima nedaug patarčiau pirkti 2.0 tdi, bet vėlesnių metų, nuo kokių 2006. Nebijokit jeigu gerai prižiūrėsit ir bus ankščiau gerai prižiūrėtas nebus su juo visai problemų, gausit ir galios padoriai, ir čipuojant dar bus priaugio, kuro sanaudos litru dviem didesnės mieste nei 1,9. Taipogi siūlau ieškot kuo pilnesnio salono, solidžiau atrodys bei bus kokybiškesnis salonas jei įmanoma su oda, mažiau barškės ir bus daug patogiau. Nesidėti didelių, ratų bei plačių padangų (dings betkoks buvęs komfortas) Taipogi dvilitriai turi ilgesnius bėgius bei dėžės resursą, autostradoj mažiau ūš, ekonimiškiau važiuos (Gal man bent taip atrodo, bet motoro izoliacija šiek tiek geresnė nei 1,9 :// )
Pilnas atsiliepimas...
arunas | 2014-09-06
vw golf 2004 m 1,9 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangi eksploatacija darbinis arkliukas.
jokio komforto visas brazda ir ziauriai genda.
galiu pasakyti kad daugiau tokio nepirksiu niekada turejau daug visokiu auto bet golfas tai tkras kibiras o genda tai pastoviai, ir vaziuokle ir variklis , kieta vaziuokle prasta garso izoliacija. variklis garsiai burzgia palyginus prancuzu dyzelius kurie diba tyliai tai skirtumas didelis be to ziema sunkiai kuriasi. auto mobilio kaina nera didele remontas nebrangus. pirkit normalias auto o ne kaliosus kaip golfas ar opelis.
Pilnas atsiliepimas...
asas | 2014-02-16
Golf 1.9 tdi 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas pigi eksplotacija
Greitai krenta kaina
Tikrai neblogas automobilis, aisku jis yra ekonomines klases tai jauciasi medziagu kokybeje, bet ko noreti uz tokia kaina, jeigu norisi kazkam didelio komforto ar prabangos pirkit lexus ar mb. Jis tikrai yra labai patvarus maciau gofu su 400000km rida voketijoje, bet norint tiek nuvaziuoti reikia negaileti pinigu geriems tepalams, nes sitie varikliai labai jautrus ju kokybei.Taip pat pilti tik geros kokybes kurta. O daugiau tai jis tikras darbinis arkliukas mano jau 280000km prasukes ir vedasi be problemu prie -25, tepalu nerija, gal tik biski duma juoda meta. Dar nusideveje plasmases, bet auto 2005 metu ko noreti. Kuro sanaudos trasoje su autopilotu vaziuojant 90km/h 4.5l. 100km. mieste iki 7/100km. Kaina krenta nes daug yra uzdrostu automobiliu pigiai!!! Varyti i serviza ir tikrinti istorija.
Pilnas atsiliepimas...
Anonimas | 2013-11-05
Volkswagen golf 2.0tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas, gan patrauklus
sanaudos, kokybe, surinkimas, nu grynas fufliakas VW absoliuciai
Na ka galiu pasakyt, pigus mesliukas. Pirkom buvo vaziaves 170000km, dabar 197000. Vidus pigus, isore pigi, variklis kol buvo geras trauke, po remontu nebe. Pats masinomis uzsiimu ir daug teke bandyt, bet kas cia per nesamone tai nezinau. Kas gali pirkti toki slamsta neisivaizduoju. I remontus sukista begales pinigu, tiek kiek pats kainavo ir vistiek dar normaliai nevaziuoja. Is esmes esu ant tokio triperio ant tiek piktas, kad nezinau net ka parasyt. VW nebegamina kokybisku automobiliu, taip paciai kaip ir audi. Na per 27000km. sukista be proto daug. Variklio galvute truko, visa perrinkta, viskas deta is vw centro dalys. kainavo 8300lt visas remontas ir po serviso isvaziavus pravaziavau 500km, pradejo i gaza nereaguot, niekas nieko neranda, VW centras neranda, masina vos vaziuoja. Na nezinau, savizudybe, o ne masina. Ekploatacija kaip paziuresi, man brangi, gal kazkam ji ir gera. Su ja vazinejama tik vokietijoje, visada priziurima kaip reikiant, nelaiko niekas ten. POPIERINE masina, visa jau daziau karta, nuvertejimas nemazas, i keliones jau su tokia baisu jau vaziuot. Patariu pasiziuret kito automobilio. Galbut ju yra dar geru, bet ju resursas yra labai nedidelis, 200000km ir masina po presu, zinau ka kalbu. Sekmes
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2013-07-08
VW Golf Variant Bluemotion (1,9 TDI, 77 kW) 2009m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bluemotion Labai ekonomiškas, patikimas, pakankamai talpus.
Kolkas nėra
Pirkau naudotą 2009 m. Parvarytas iš Vokietijos. Automobilis su visa istorija Moller. Jau važinėju 8 mėnesius. Pakankamai talpus (bagažinė net labai talpi) ir ekonomiškas automobilis 4 asmenų šeimai. Priekyje tikrai patogu sėdėti. Kadangi mano vaikams iki 10 metų, tai vietos gale tikrai pakankamai. Nors ir pats išbandžiau, tai vietos pilna. Smagu kad stovi, net 10 oro pagalvių. Gal kartais kiek kietokas, tačiau valdymas tikrai puikus. Tai tikrai aukso viduriukas žmonės, kurie didžiausią dalį praleidžia su automobiliu mieste, tačiau nori turėti ir talpu bei ekonomišką automobilį kelionėms. Garso izoliacija kaip tokio auto tikrai puiki. Variklis 1,9 TDI, 77 kW. Rida 170.000 km. Pakankamai dinamiškas. Traukia pukiai. Kas nėra ralistai, tikrai pakaks. Vienas iš patikimiausių variklių. Gal kiek garsokai dirba ant laisvų apsukų, tačiau važiuojant garsas dingsta. Kolkas nuvažiavus 12.000 km dar niekas nesugedo, todėl konkrečiai negaliu pasakyti. Aptarnavimas daromas kas 30.000 km. pilami Long life tepalai. Tačiau pasak specų, jo remonto kainos tikrai mažesnės nei jo didesnio brolio VW Passat :). Aptarnavimas Moller su filtrais ir tepalais 220 LTL. Patarių pirkti tiesiai iš Vokietijos. Iki 4 metų amžiaus, nes tada matysite tikrą istoriją (nes garantija bus katik pasibaigusi), turėsite pakankamai naują auto ir kaina labai nesikandžios.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2013-02-23
Golf V (variant 1,9tdi 77kw)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas automobilis ir pakankamai talpus
Jautrus sūkiams ir nekokybiškam kurui
Automobilis gana talpus, variklis dinamiškas, kiek "sunkokas" vairas, patogu priekyje sedintiems, vienas nemalonus dalykas tas kad šie dyzeliai jautriai reaguoja į didelius sūkius, o kaip žinia Tuvlitai leidžiama gadinti mašinas, tai kas dveji metai bus nerimo, nes po tokių nesveikų pagazavimų gali išeiti iš rikiuotės išmetamųjų dujų temperatūros daviklis, o jam sugedus paskui kietųjų dalelių filtras - patikėkit tai nepigus remontas-tiesa filtro keisti nereikia, bet nemalonu... Variklis dirba tyliai, dinamiškas, tiesa jeigu žadate pilti kontrabandinį kurą, šios mašinos nė neplanuokite isigyti, labai jautrus variklis nešvariam kurui. Nėmegsta aukštų sūkių. Eksplotacija nėra pigi, čia jau nereikia lyginti su antros ir trečios kartos golfais, mazgai subendrinti su passat... Tikrinti ridą, nes jei mašina 2009 metu reali rida turi būti nemažiau 200000, jei mažiau atsukta, nes šie automobiliai važiuoja daug ir nėra ko lyginti su korėjos analogais. Žodžiu prieš perkant į Vw firminį servisą
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt