kaunas | 2011-06-07 |
VW GOLF 3 Turbo dyzel 93M.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, patvarus.
korozija, triuksmingas, pabarska plastmases.
|
Sveiki. Papasakosiu apie Golfuka 1,9 td 93m. Golfukas buvo 5 pavaru su vairo stiprintuvu ir centriniu uzraktu. Tai ekonomiskas automobilis, nors kietokas vazinejant, megsta pabrasket plastmases, triusksmingas vaziujant virs 100km/h, autostradoj sunkiau renka greiti, nekokia antikorozine danga, bet priziurint, tai normaliai. Vazinejant 4 metus papuvo dugnas siek tiek, slenksciai nedaug, siaip atsirado rudeliu tai teko palopyt ir padazyti apacia. Pora kartu silenblokus teko keist: 1 karta tai po 1,5m, 2 karta tai po 2 metu ir abi granatos brasket pradejo, silenblokus ir traukeles ir galinio balkio silenblokai teko keist. Teko keist kaladeles stabdziu, starteri. Siaip pavaros veike gerai, kulysa stangri buvo jungesi normaliai. Su siuo automobiliu buvo pravaziuota mazdaug virs 50000 km per 4 m. varikliukas tai geras 1,9 turbo diezel 55 kw su turbina. Problemu su varikliuku nebuvo, tik tepalu keitimas ir leki kur nori, nors i pasaulio krasta, dirzas pagrindinis buvo keistas ir vaziuoji be problemu, dirbo kaip laikrodukas tiksliai, svariai, graziai.. Su siurbliu jokiu problemu nebuvo, eidavo ir baltarusiskas zibalas ir zalias zibalas. kurdavosi prie visu salciu, net ir prie -30c. Zibalo vartodavo mieste 5-7 l sportiskiau pavazinejant, uzmiesti 5 l. Automobilis daug nenuvertejo pirktas uz panasia kaina kaip ir parduotas. 4300 Lt. juk tai VW das auto. Svarbu renkantis paziureti slenksciu bukle ar neperpuve, kaip dirba variklis, pravaziuot ar labai neskamba vaziuokle.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domas | 2011-06-07 |
VW golf 1.8, 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dyzeliniu varikliu kuros sanaudos, gan talpus
Rudys, kietas, barskantis, pigus salonas
|
Ne ka galeciau pasakyti apie si auto.. Atrodo mazas, bet viduje gan nemazai vietos.. Viduje prastos plastmases, komforto beveik nera, taciau gan patogu sedeti ir vairuoti. Prastas skydelio apsvietimas, taciau gerai parkuotis automobiliu aikstelese. Ant kelio vaziuojant ipac didesniu greiciu visas metosi i sonus, labai nestabilus kelyje. Vaziuojant zvirkeliu viskas barska, atrodo, jog paneles tuoi nupuls. Gl variantas gan neblogas, kadangi minkstas ir ne taip jauciasi kelio nelygumai. Vaziuokle gan kieta, taciau nereikalauja daug investiciju. Megsta rudis, taciau kebulo dalys nera brangios. Kaip ir audi automobiliu galima isigyti bet kur.. Isvaizda siek tiek nuskurdus, taciau uzdejus r15,r16 ratus atrodo gan neblogai. Bagazine gana talpi, kadangi uzsilenkia sedynes ir nusikelia galinis dangstis..Pliusu yra, taciau ir minusu nemazai. Variklis 1.8, 66kw - benzina. Silpnas ir daug kuro rijantis variklis. Atrodo automobilis lengvas tai ir trauga geru turetu buti, taciau taip nera.., o kuro paima gerus 8l. Pliusas tik tas, jog dirba kaip laikrodukas jau 4metus. O islaidu kaip ir nebuvo, apart tepalu keitimo. Labai smarkiai nuverteja automobilis. 93-94m galima rasti ir uz 2500-3500LT nebloga.. Zinoma jau geriau pamoketi kokius 4500-5000LT ir nusipirkti 96-97m. masiniuka. Naujesniuose modeliuose ieina oro pagalves, klimato kontrole, sildomos sedynes. Jau vis sioks toks pliusas. Patikrinti varikli, apziureti rudis, ar slenkciai nesupuve, kad paskui nekiltu bedu keiciant ratus..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mantyka | 2011-01-02 |
nepatikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nedaug ridavo kuro
varikliai, vintiletoriai, generatoriaus intempejai, liukai, rankeneles
|
turjau viena golfa trecios klases isvaizda buvo nieko tik nustebau kodel tai nebrangiai kainuoja kai kiti vw kainavo brangiau o dar kaip tik mada buvo ju tai nusipirkau o paskui ir pasigailejau pirmiausiai ka keiciau tai stikla nes vos is akmenuko visai nedidele iskilima isaizijo i 7 siules paskui ju bardaziokai nelaiko biskuti smarkaiu patraukiau noredamas atidaryti tai rankenele pasiliko rankose ir kietoka, o dar antviso dziaugsmo kai lidavo lauke negalejau vazinetis nes liukas leizdavo ir tai fabriko klaida buvo nes keli pazistami ir turejo tokius golfus ir su ta pace liga kad leizdavo vandeni per liuka mano golfas buvo 1.9 turbo diezel tai motorai visai netiki teturejau ji 4m bet per ta laika du sykius perinkau varikli labai nelaike alkuninis velenai bei skivas o pakeitus i nauja ji vel isejo saibom o generatoriaus itempejas taip pat nenorejo laikyti ypac ilgoj kelionei bei greit uzkaista vanduo keliauti su juom ilgas keliones nepatarciau nebent turi stora pinigine nes pats tai isbandes kai puskeli isejo viena detale ir reikejo moketi uz vilkika pataisyma tai atsistojo trecdali masinos siaip man ji per keturis metus atsistojo tiek pat kiek mokejau uz ja kol nesupykes ir bijodamas kad vel neiseitu saibom variklis pardaviau kitam nes paskutini karta kai pakeite vostuvus varikliui meistras nedave garantijos kiek vel laikis variklis niekados daugiau nebepirciau golfo kad ir pacio naujausio o ypac diesel burbe kai traktoriai bet ir trauke taip pat plius ju ligos kai jau pradeda griuti tai ciut ne viskas is kart patikekit tai buvo nekart karoce nieko gero jie
Pilnas atsiliepimas...
|
|
carmageddon | 2010-10-31 |
VW Golf 1.9 GTD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dalys pigios
pigi nauja, škyvas, garso izoliacija, traktorius, skirta tik važiuoti
|
ką čia ir kalbėti.. kiek moki - tiek gauni.. pigus auto, pakaba paprasta, pigi. lietuviški keliai - tragedija, tai greit išsimuša tai tas , tai tas.. bet remontas pigus. buvo daužta, tad metams bėgant atsirado sandarumo problemų, vėjai švilpia :) nors kėbulas tikrai labai tvirtas ir sunkus, jautiesi saugiai, bet per duobes važinėjant mašina vargsta, įtempimai daro savo.. trumpa bazė daro savo, išsiklibina skydelio apšv. kontaktai, išsiklibina ar lūžta priekinės sėdynės tvirtinimas. gal kiek sunkoka pakeisti žvakes. automobilis skirtas važiavimui, važiavimui ir važiavimui.. kažkokio lepinimo čia nesitikėk. salono medžiagos neblogos, tačiau ne aukštumoje.. pigios.. mašina atrodo kiek išpūsta. 1.9 GTD 55 kW.. rida 300000 km. ryškiai per silpnas.. sąnaudos mieste 8, užmiestis 4.5 , imanoma ir į 4 įtilpt su mano važiavimu, bet ar verta.. problema alkūninio škyvas, reikia nepagailėti ir tvarkyti kapitaliai, o ne leisti "klijuoti".. daugiau su varikliu jokių problemų.. na kaštai pvz. kokių kinietiškų dalių, kurios tarnauja metus laiko, tai juokingos.. pvz.. granata (kampinis šarnyras) -38 Lt. problemų dėl dalių nėra. nuvertėjimas kaip ir visų auto panašiai, trys metai - puse kainos.. šiaip tai automobilis žmogui, kuris labai taupo pinigus, viskas paprasta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kaunas | 2010-10-08 |
VW GOLF 3 1,4L 94m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomija, patvarumas
trauka, salono plastamases
|
Turejau Golf 1,4l varikliu pries 4 metus, buvau įsigijes siek tiek dauztą , atvezta is Vokietijos. Nebuvo nei papuves, isskyrus 1 rudį duru apacioje. Siaip neblogas automobilis, mieste suvalgydavo 8 l benzino, trasoj 6 panasiai, jei nesmaugi, nors ir neskirtas jis lakstyt. Su vaziuokle buvo tvarkoj, vazinejau 2 metus ir sekancia apziūra perejo is pirmo karto . Tik per ta laika teko keist kuro siurbli ir starterio ivore. O siaip tai automobilis neblogas, pakankamai komfortiskas buvo po antro Golfo. Variklis geras, tik siek tiek pakalendavo velenelis, tai kas budinga 1,4 , 1,6l varikliams. Uzsikūrdavo ziema be problemu ir prie 25 C . Tik kad mazoka galios, norisi koko 1,8 variklio. Na man tada nenuvertejo beveik, buvau pirkes tuomet 2005m dauzta i galą uz 4800 lt, tai po poros metų už panašią sumą ir pardaviau. Nes buvo ganetinai geros bukles. Perkant gerai įvertinti automobilio būklę, paziuret dugną, kad nebutu supuves, įvertint variklį ir ziūret kad nebūtu užvaikytas. Puikiai tinka pradedančiajam vairuotojui !
Pilnas atsiliepimas...
|
|
badinage | 2010-09-13 |
VW Golf 1.9TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarumas, dinamika, gera pakaba.
Salono surinkimo kokybė, rudys.
|
Dar vienas iš darbinių arkliukų. Jau du metus tenka jį vaikyti. Rida jau pasiekusi 400000km, Lietuvoje prasukta apie 80000km. Tikrai patvarus automobilis, gerai stovi ant kelio, pakaba nera per kieta. Nepatinka surinkimo kokybė - barškutis... Bet šiaip visi mazgai yra patvarūs ir nepavedė, turint omenyje, kad šis man papuolęs modelis yra su visais įmanomais privalumais. Taip pat karavano bagažinė yra talpi, būna, kad ir 400kg bagažinėj vežuosi...
Labiausiai nervinantis dalykas - rūdys, tikrai mažai mašinų taip rudija. Labiausiai rudija arkos, slenksčiai, duslintuvai. Manyčiau visi žino, kas per variklis yra 1.9TDI. Tai tikriausiai geriausias visų laikų variklis. Per tiek laiko ir kilometrų toliau tiksi kaip laikrodis. Prie nieko dar neteko kišti nagų, išskyrus einamus remontus. Tik dabar generatoriaus guolis pradėj ūžti. Šis modelis man papuolė su jau Vokietijoje perprogramuotu čipu, tai galios virsmas iš 66kw į 85kw visai neblogas. Dar jis tuom patinka, kad turbo lagas yra labai trumpas, variklis yra dinamiškas, labai smagu su juo važiuoti mieste, dar turint omenyje, kad saliarkos ima 5-6l. Šis automobilis yra vairuojamas be gailesčio, bet per daug gedimų nebuvo, pakeisti keli salenblokai ir stabilizatoriaus gumos, visos šios detalės kainuoja po kelis litus. Na ir manau kiekvienas žino, kad nelabai ar yra pigesnių dalių nei golfo. :) O kaina nuvertėjo per pora metų apie 1000 eurų. Tie patys, kaip ir perkant bet kurią kita mašiną.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Demonsight | 2010-06-27 |
vw golf mk3 92" mono 1.8
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
trauka, stabilumas, pigi eksplotacija
jei gesta tai daznai viskas grupėm, rudys
|
automobilis gana neblogas, detalės pigios, eksplotacija tai pat pigi (jei automobilis tvarkingas ir nedrozemas), lygiam kely galima visai maliniai vaziuoti, pas mane buvo 92 hecbekas su sportine pakaba, dėl to automobilis visada gerai laikėsi ant kelio, net ir 170 km/h stabiliai laikėsi ant kelio, posūkiuose tai pat niekad nebuvo išspjautas. deja konfortas visas dingsta kai patenki ant nelygaus kelio. Yra problemų su korozija, man po vienos ziemos lietuvoje teko visą dugną pervirinti, bagazinės dangtis taip pat korozija labai mėgsta.
Žiemą tai pat neblogas automobilis, gana gerai laikosi ant kelio, jei užneša galima išsilygint lengvai, visada užsikurdavo net ir prie -26 ar didesnio šalčio. maniškis buvo 1,8 66 kW mono ipurkimas, traukos pilnai pakako 1 tonos automobiliui, mieste, įšokt kur nors, staigiai greitėt pilnai pakako. rijo gana mazai 7-8 ltr 100 km. variklis ištvermingas 2 metus nieko neteko daryt tik tepalus pakeist ir filtrus. per mėn kažkur nuvaziuodavau po 1500 km kartais net daugiau. automobilis jei tvarkingas tai beveik nenuverteja. deja bet jei kas pradeda byret golfe tai jau daug kas kartu, siaip visos detalės yra pigios, stabdžių kaladėlės 40 lt, traukės vairo 15lt, na tik rudys yra baisus priešas, priekiniai sparnai mėgsta rudyt, bet jei nauji tai 50 lt/vnt, jei sudus priekinė ar galinė fara tai 50 lt, teko keist tarpinę variklio, nes pramušė tai už visas tarpineles gavosi apie 100 lt, dar buvo ir tepalo siurblis sugedes naujas kainuoja 90 lt, degima pasistatyt labai lengva, dar buvo parejes ir termostatas 14 lt kainavo naujas. atkreipt dėmesi i dugną, priekinius sparnus ir bagažinės dangtį dėl korozijos, pažiūrėt ar variklis netaško tepalų per tepalo kamštį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
marioks | 2010-05-02 |
Volkswagen golf
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigiai islaikoma masina, bet uztat jokio komforto nera, net su sutvarkyta pakaba, vistiek kazkas bilda kazkur... jau geriau antruka turet, nei trecia. 1.6 mono visus amortizatorius, termostata, salenblokus, vairo antgali, peciuka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
belekas | 2010-02-04 |
vw golf
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
traukia gal ir neblogai bet labai nepatvarios masinos vaziuojant extrem salygomis :D barska kaip ir visi golfai uztai audio aparatura skamba puikiai 2.0 85kw deze 3 kart, dukart sankaba, visa vaziuokle, variklis, vairo stiprintuvo siurblys, ventiliatorius, termodaviklis, sankabos trosas 3 kartus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
morkuonis | 2009-12-30 |
VW GOLF III VARIANT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus išlaikymas, ekonomiškas, talpus automobilis 1.9TDI 66kW Per tiek laiko kartą pilnai tvarkiau važiuoklę. Padangos, tepalai, filtrai -nesiskaito kaip remontas, o butinybė, norint užtikrinti automobilio ilgaiškumą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789 |