Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volkswagen Golf ir Volkswagen Touran automobilių bazės ir dalijasi su jais 50 % mechanizmų. Naujasis Caddy turi aerodinamiškesnį dizainą – trumpas variklio gaubtas sklandžiai pereina į nuožulnų priekinį stiklą. Automobilis gaminamas su įvairių tipų kėbulais – komercinis Panel Van, komercinis Window Panel Van su šoniniais langais, 7 vietų Kombi, šeimyninis 7 vietų Caddy Life ir aktyvaus laisvalaikio versija Caddy Tramper arba Caddy Life Camper. Caddy Kombi pirmą kartą debiutavo kaip savarankiškas atskiros klasės nedidelis krovininis miestui skirtas automobilis, o ne kaip Seat Ibiza variantas. Visi modelio matmenys gerokai padidėję: automobilio ilgis dabar yra 4405 mm, plotis – 1802 mm, aukštis – 1833 mm, o bazė - 2682 mm.
2004 metais pristatytas komercinis Caddy modelis yra sukurtas ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: vytas | 2012-04-30 |
Caddy - nei geresnis, nei blogesnis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patikima važiuoklė, nebijo perkrovos protingose ribose
patikimumas
|
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
krovininis, pirktas naujas salone (pirkta iš to, kas buvo salone - kaina gera, bet nėra net galinių durų stiklo valytuvo ir apšildymo, ko labai trūksta). Kituose atsiliepimuose skaičiau, kad Caddy nestabilus. Keista, bet aš dėl to priekaištų neturiu, neblogai veikia traukos kontolės sistema, pvz. - be didesnės baimės galima vieno šono raitais važiuoti per sniego košę autostradoje, nebijant sumėtymo. Aišku, šoninio vėjo gūsiai tokio dydžio automobilio negali neveikti... Automobilis iki šio momento pravažiavo 183t.km. Be žemiau minimų problemų su varikliu nustebino po 5 metų eksploatacijos sugedęs kondicionierius. "Freono" pakanka, meistrai sako, kad kaltas vožtuvas ar jo valdymas, šią vasarą tikrai prisiversim išsiaiškinti. Galinio numerio apšvietimo plafonus keitėme gal 4 kartus - supūna kontaktai. Stabdžių diskų/kaladėlių, ratų guolių keitimas, smulkus važiuoklės remontas esant tokiai ridai nestebina. |
Variklis |
SDI 2,0L. Variklio galingumas 69AG - per silpnas aukštam/sunkiam automobiliui. Mieste galios nelenktyniaujant užtenka (padeda labai trumpos pavaros), bet užmiestyje vargas. Esant 100km/h greičiui, variklio apsukos apie 3000 aps/min - didelis triukšmas ir nemažos kuro sąnaudos. Važinėjant maždaug po lygiai mieste ir užmiestyje užtenka 7L/100km, bet bent kiek paspaudus autostradoje, sąnaudos pasiekia 8...8,5L/100km. Kiek teko domėtis, galingesni TDI varikliai ekonomiškesni (ir greičiai su jais tikėtinai didesni, nes mūsiškio maksimalus greitis pagal pasą vos 134km/h ir prie galimybių ribos artėti net nesinori dėl variklio garso). Dar garantiniu laikotarpiu prasidėjo vargas su akseleratoriaus pedalio potenciometru: porą kartų valė, baigiantis garantijai pakeitė nauju, bet gedimas vėl pradėjo kartotis maždaug metai po pakeitimo. Požymiai: pradeda mirksėti kaitinimo lemputė, šiuo atveju rodanti variklio gedimą, variklis daugiau ar mažiau praranda trauką. Išjungus ir vėl įjungus degimą, gedimas dažniausiai dingsta. Kai tas gedimas pasikartoja kartą per savaitę ir visi žino, ko laukti ir kaip išsisukti, galima kentėti, bet porą kartų vos pavyko parvažiuoti - gedimas ėmė kartotis, kiekvieną kartą stipriau nuspaudus "gazą", pvz. - pradedant lenkti. Tenka vos ne glostyti, o ne spausti pedalį. Jausmas nekoks, pavojinga. Susiruoši remontuoti, savaitę važiuoja be priekaištų... Variklis mėgsta alyvą. Tarp keitimų (maždaug kas 25t.km) tenka papildomai supilti maždaug 5 litrus. Alyvą naudojame ilgo keitimo laiko (Long Time), gana brangią. Gerai, kad numatyta alyvos lygio lemputė, pastoviai vežiojamės alyvos bakelį (asmeniniuose automobiliuose nuo tokios praktikos atpratau seniai). Neseniai teko restauruoti kuro purkštukus (po 400Lt/vnt). Gedimo požymiai - variklis nesisuka didesnėmis, kaip 2500aps/min apsukomis, mirksi pašildymo lemputė. Vieną purkštuką servisas pavadino mirusiu, kiti - arti to. Variklis neragavęs baltarusiško dyzelino, su firmos kortele dažniausiai pylėmės Lukoil ir Statoil degalinėse. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
kadangi per 22 metus vairuotojo sėdynėje teko išbandyti labai įvairius, dažniausiai nenaujus automobilius, tarp kurių buvo ir kur kas mažiau prestižinių markių (Renault, Citroen), plačiai išgirtas VW patikimumas gana stipriai nuvylė. Aišku, reikia atsižvelgti į tai, kad tai komercinis, firmos automobilis, kuriuo važinėja ne vienas vairuotojas, bet juk kondicionieriaus, kuro purkštukų ar "gazo" pedalio gedimai nuo vairuotojo nelabai priklauso. Nuvertėjimas, kaip ir daugumos kitų VW automobilių, nedidelis, likvidumas geras. Eksploatacijos kaštai vidutiniški. |
Patarimai perkančiajam |
vengti SDI variklių - silpnas, triukšmingas (nes reikia "sukti"). Ankstesnės kartos 1,9L SDI bent pasižymėjo ekonomiškumu, šios - nebe. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Caddy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis