Markės
1816 iš 1912
Volkswagen Caddy, (Typ 2K) 2004 - 2020
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 10
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2004 metais pristatytas komercinis Caddy modelis yra sukurtas ant Volkswagen Golf ir Volkswagen Touran automobilių bazės ir dalijasi su jais 50 % mechanizmų. Naujasis Caddy turi aerodinamiškesnį dizainą – trumpas variklio gaubtas sklandžiai pereina į nuožulnų priekinį stiklą. Automobilis gaminamas su įvairių tipų kėbulais – komercinis Panel Van, komercinis Window Panel Van su šoniniais langais, 7 vietų Kombi, šeimyninis 7 vietų Caddy Life ir aktyvaus laisvalaikio versija Caddy Tramper arba Caddy Life Camper. Caddy Kombi pirmą kartą debiutavo kaip savarankiškas atskiros klasės nedidelis krovininis miestui skirtas automobilis, o ne kaip Seat Ibiza variantas. Visi modelio matmenys gerokai padidėję: automobilio ilgis dabar yra 4405 mm, plotis – 1802 mm, aukštis – 1833 mm, o bazė - 2682 mm.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
4.5

Atsiliepimai įvertinti 310 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: vytas | 2012-04-30
Caddy - nei geresnis, nei blogesnis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patikima važiuoklė, nebijo perkrovos protingose ribose
patikimumas
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
krovininis, pirktas naujas salone (pirkta iš to, kas buvo salone - kaina gera, bet nėra net galinių durų stiklo valytuvo ir apšildymo, ko labai trūksta). Kituose atsiliepimuose skaičiau, kad Caddy nestabilus. Keista, bet aš dėl to priekaištų neturiu, neblogai veikia traukos kontolės sistema, pvz. - be didesnės baimės galima vieno šono raitais važiuoti per sniego košę autostradoje, nebijant sumėtymo. Aišku, šoninio vėjo gūsiai tokio dydžio automobilio negali neveikti... Automobilis iki šio momento pravažiavo 183t.km. Be žemiau minimų problemų su varikliu nustebino po 5 metų eksploatacijos sugedęs kondicionierius. "Freono" pakanka, meistrai sako, kad kaltas vožtuvas ar jo valdymas, šią vasarą tikrai prisiversim išsiaiškinti. Galinio numerio apšvietimo plafonus keitėme gal 4 kartus - supūna kontaktai. Stabdžių diskų/kaladėlių, ratų guolių keitimas, smulkus važiuoklės remontas esant tokiai ridai nestebina.
Variklis
SDI 2,0L. Variklio galingumas 69AG - per silpnas aukštam/sunkiam automobiliui. Mieste galios nelenktyniaujant užtenka (padeda labai trumpos pavaros), bet užmiestyje vargas. Esant 100km/h greičiui, variklio apsukos apie 3000 aps/min - didelis triukšmas ir nemažos kuro sąnaudos. Važinėjant maždaug po lygiai mieste ir užmiestyje užtenka 7L/100km, bet bent kiek paspaudus autostradoje, sąnaudos pasiekia 8...8,5L/100km. Kiek teko domėtis, galingesni TDI varikliai ekonomiškesni (ir greičiai su jais tikėtinai didesni, nes mūsiškio maksimalus greitis pagal pasą vos 134km/h ir prie galimybių ribos artėti net nesinori dėl variklio garso). Dar garantiniu laikotarpiu prasidėjo vargas su akseleratoriaus pedalio potenciometru: porą kartų valė, baigiantis garantijai pakeitė nauju, bet gedimas vėl pradėjo kartotis maždaug metai po pakeitimo. Požymiai: pradeda mirksėti kaitinimo lemputė, šiuo atveju rodanti variklio gedimą, variklis daugiau ar mažiau praranda trauką. Išjungus ir vėl įjungus degimą, gedimas dažniausiai dingsta. Kai tas gedimas pasikartoja kartą per savaitę ir visi žino, ko laukti ir kaip išsisukti, galima kentėti, bet porą kartų vos pavyko parvažiuoti - gedimas ėmė kartotis, kiekvieną kartą stipriau nuspaudus "gazą", pvz. - pradedant lenkti. Tenka vos ne glostyti, o ne spausti pedalį. Jausmas nekoks, pavojinga. Susiruoši remontuoti, savaitę važiuoja be priekaištų... Variklis mėgsta alyvą. Tarp keitimų (maždaug kas 25t.km) tenka papildomai supilti maždaug 5 litrus. Alyvą naudojame ilgo keitimo laiko (Long Time), gana brangią. Gerai, kad numatyta alyvos lygio lemputė, pastoviai vežiojamės alyvos bakelį (asmeniniuose automobiliuose nuo tokios praktikos atpratau seniai). Neseniai teko restauruoti kuro purkštukus (po 400Lt/vnt). Gedimo požymiai - variklis nesisuka didesnėmis, kaip 2500aps/min apsukomis, mirksi pašildymo lemputė. Vieną purkštuką servisas pavadino mirusiu, kiti - arti to. Variklis neragavęs baltarusiško dyzelino, su firmos kortele dažniausiai pylėmės Lukoil ir Statoil degalinėse.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kadangi per 22 metus vairuotojo sėdynėje teko išbandyti labai įvairius, dažniausiai nenaujus automobilius, tarp kurių buvo ir kur kas mažiau prestižinių markių (Renault, Citroen), plačiai išgirtas VW patikimumas gana stipriai nuvylė. Aišku, reikia atsižvelgti į tai, kad tai komercinis, firmos automobilis, kuriuo važinėja ne vienas vairuotojas, bet juk kondicionieriaus, kuro purkštukų ar "gazo" pedalio gedimai nuo vairuotojo nelabai priklauso. Nuvertėjimas, kaip ir daugumos kitų VW automobilių, nedidelis, likvidumas geras. Eksploatacijos kaštai vidutiniški.
Patarimai perkančiajam
vengti SDI variklių - silpnas, triukšmingas (nes reikia "sukti"). Ankstesnės kartos 1,9L SDI bent pasižymėjo ekonomiškumu, šios - nebe.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt