Markės
1803 iš 1917
Toyota Yaris, (XP130, XP150) 2011 - 2020TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.87% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas
  • Gera įranga
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingas
  • Pigios medžiagos interjere
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285"
Naujas Toyta Yaris modelis tapo didesnis, erdvesnis, kokybiškesnis bei dailesnės išorės. Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285. Didesnė automobilio ratų bazė leido padidinti erdvę galiniams keleiviams bei 25 % procentais pailginti bagažo skyrių. Naujieji modeliai turi 6,1 colio liečiamąjį ekraną „Toyota Touch“, kuris yra vienintelis toks kompaktinių automobilių klasėje. Ekrane patogu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Taip pat jame pateikiamas ir važiavimo atbuline eiga kameros vaizdas. Interjere naudojamas mechaniniam poveikiui atsparus plastikas, tačiau jis yra kietas ir akivaizdžiai pigus – prastesnės kokybės nei pas konkurentus Ford Fiesta ar Volkswagen Polo. Galima rinktis vieną iš trijų variklių: 1,0 arba 1,33 litro VVT-i benzininių variklių ir 1,4 litro D-4D turbodyzelinio variklio. Nepaisant didesnių matmenų, naujas Yaris tapo 20 kg lengvesnis. Toyota inžinieriai ženkliai patobulino automobilio manevringumą ir valdymo savybes, tačiau automobilis nepasižymi komfortiškumu - net ant lygaus kelio ženkliai jaučiamas pakabos standumas ir kelio nelygumai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-07-16
Yaris Hybrid 2018
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Likutinė vertė, kuro sąnaudos, erdvus salonas, aštrūs stabdžiai, galingas kondicionierius
Kaina, gaso izoliacija, valdymas, pigios salono medžiagos
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,2
Bendras automobilio aprašas
Visuomet maniau, kad Toyota labai pervertintas automobilis, lygiai taip pat galvoju ir po šiai dienai. Iš karto perspėju, kad LC ir Hilux modelų čia nelyginsiu. Verti dėmesio tik hibridai, nes visais likusiais atvejais nematau beveik nei vieno Toyotos pliuso. Jei pirkti už standartinę sandėlio kainą ir paprastą benzą, vienareikšmiškai geresnis pasirinkimas būtų Polo, Fiesta, Micra. Dar būtų galima pridėti ir 208, bet Peugeot atstovai Vilniuje neturi jokio noro, kad kas nors nupirktų iš jų automobilį. Perėjau per beveik visus salonus ir jeigu reiktų apmokant kokį vadybininką parodyti pavyzdį, kaip negalima pardavinėti, nuveskit į Peugeot salona Vilniuje. Gavosi tokia situacija, kad atsirado galimybė Yaris nupirkti uz labai labai gerą kainą, tai ir nulėmė pasirinkimą. Toyota skelbiasi, kad naujausiame 2017 Yaryje ženkliai pagerino garso izoliaciją, tačiau, net po pagerinimo, triukšmo lygis vis tiek žemiau kritikos. Kita vertus, kai garso izoliavimas iki tol buvo nulinis, tai bet koks pagerėjimas, lyginant su nuliu, yra ženklus. Todėl nupirkus pirmu reikalu padaryta vibro ir garso izoliacija, bei antikorozinė apsauga. Tikrai nesitikėjau, kad taip pasikeis triukšmo lygis automobilyje. Toyotos meistrai sakė, kad garso lygis patapo žemesnis už bet kurio kito Toyotos modelio, parduodamo LT. Automobilis pirktas važinėti vien tik mieste, todėl į kai kuriuos minusus buvo galima nekreipti dėmesio. Komplektacija vienu lygiu žemesnė už aukščiausią. Žmona, atvažinėjusi krūvą metų su Audi A2, anksčiau galvojo, kad skirtumas tarp automobilių tik spalvoje ir komplektacijoje. Dėja jau važiuojant pirmus kilometrus ji suprato, kad mąstė klaidingai. Po preciziškai tiksliai valdomo Audi, įsėdus į Toyota, iš karto pajunti, kad automobilio reakcija į vairo pasukimą labiau primena katerio o ne automobilio vairavimą. Bet po 2 savaičių prie to pripranti ir jautiesi normaliai. Kebulas irgi gana stipriai svyruoja. Tačiau važinėjant vien tik mieste, tai nėra labai svarbu, juolab kad pakaba labai puikiai sugeria gumbuotą Vilniaus asfaltą. Gaila, kad ta komplektacija su 16 ratlankiais, Vilniaus gatvėms 15 tikrai butu geriau ( žinau, išbandžiau). Surinkmo kokybė vidutiniška, apdailos medžiagos salone pigios, bet ant panelės yra ir minkšto plastiko intarpas. Sėdynės - miestui patogumo užtenka, o ilgesnei kelionei nei 400 per dieną ne kas. Nugara tikrai pavags + dar vairo reguliavimo diapazonas toks, kad idealiai vis tiek nesusireguliuosi Toks jausmas, kad daryta tik tam, kad auto aprašyme galima būtų uždėti paukščiuką ties atžyma " reguliuojama vairo padėtis". Ant vairo reguliavimo pataupė, bet pats vairas tikrai puikus ir valdymo mugtukai ant vairo sudėlioti labai patogiai ir logiškai. Aplamai visi mygtukai savo vietose. Multimedijos įrenginys gana lėtas, bet mane tenkina. Labiausiai nustebino stabdžių aštrumas ir kondicionieriaus galia - toks jausmas, kad sėdi už vokiškos auto vairo. Yra galinė vaizdo kamera, bet tai daugiau žaislas- ji reikalinga tik tam, kad ratlakio nenubrozdintum į bordiūrą. Kur kas naudingesnis būtų parktroniko pypsejimas, nes vis tiek žiūri į veidrodėlius. Dėja parktronikų nėra. Automatinis dienos šviesų perjungimas į artimąsias veikia normaliai, bet trumpų/ilgų šviesų sensorius gyvena tik jam pačiam suprantamą gyvenimą. Avarinis stabdymas veikia gerai, + kad galima pasirinkti 3 lygmenis. Ženklų atpažinimas taipogi veikia puikiai, o ant išvažiavimo iš eismo juostos daviklio pataupė - VW ir Peugeotas čia dviem galvom aukščiau. Pakankamai erdvus, kaip B segmentui, salonas. Tai tiek apie žaislus. Dabar apie pagrindinius dalykus - variklį ir transmisiją. Važiuojant šia auto į galvą reikia įsikalti vieną taisyklę - neskubėk ir būsi pirmas. Jei bandysi važiuoti kaip su normalia, vidutinio galingumo variklį turinčia mašina - jokios ekonomijos nebus. Mieste sukūrensi 6,5-7 benzo. O jei važiuosi kaip daržovė - gali tilpti ir į 4,5. Gamintojo deklaruojamos sąnaudos visiška pieva ir nežinau ką reikia daryti, kad jas pasiektum. Yra ECO mygtukas, bet per 4000km nepastebėjau jo naudos. Jis galią apriboja tik esant aukštiem sūkiams, bet iki tiek ir taip nėra noro spausti, nes variklio žviegimas patampa labai nemalonus. Transmisija - variatorius. Is esmes tai greiciu deze, skirta motoroleriams ir mažiems varikliams be sukimo momento. Japonai taupydami pinigus ir negalėdami nieko normalaus sukurti, kad tenkinti CO normas, juos stato ir i pakankamai stiprius variklius, o kadangi variatorius sukimo momento nelaiko, todėl tokie ir atsiliepimai bei nusivylimai dėl šio tipo transmisijos. Su hibridu viskas kitaip, nes pagrindinę variatoriaus dėvėjimosi priežastį pašalina elektrinis variklis, ko pasekoje ši greičių dėžė tampa vos ne amžina. Elektrinio variklio pliusas dar tame, kad nėra nei starterio, nei generatoriaus, o ir bekraudamas akumą nemažai prailgina kaladėlių resursą. Variklis deforsuotas ir pagal savo kubatūrą silpnas, bet dėl to gali sukti dideles ridas. Automobiliu patenkintas, o reziume paprastas - 14000 euru - už tokius pinigus jis labai vertas dėmesio, bet 18-19 tūkstančių už jį mokėti neverta. Už ta sumą gali paimti pusė velnio sukomplektuotą Golfa.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvažiuota 4000km, tai apie remonta kabos nėra. Hibridai dabar ant bangos, tai likutinė vertė gana aukšta.
Patarimai perkančiajam
1.Padaryti namų darbus ir pilnai viską išsistudijuoti prie kompo . Galvoti savo galva ir netikėti viskuo, ką kalba salono vadybininkas. 2.Toyota turi programą, kurios pagalba kompe grįžus gali pamatyti savo maršrutą, kuro sąnaudas ir dar daug ko. Bandomojo vaziavimo metu borto kompe parodytos sąnaudos minimum litru didesnės, už sąnaudas atspausdintoje ataskaitoje. Realios sąnaudos bus borto kompo parodymas + 0,2-0,3 litro. 3. Prasitestuoti minimum dar 3 kitus automobilius. 4. Nepriiminėti sprendimo iš kart po bandomojo važiavimo "ant karštųjų". Sekančią dieną viskas gali atrodyti kitaip.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt