Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas
- Gera įranga
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingas
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285"
Naujas Toyta Yaris modelis tapo didesnis, erdvesnis, kokybiškesnis bei dailesnės išorės. Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285. Didesnė automobilio ratų bazė leido padidinti erdvę galiniams keleiviams bei 25 % procentais pailginti bagažo skyrių. Naujieji modeliai turi 6,1 colio liečiamąjį ekraną „Toyota Touch“, kuris yra vienintelis toks kompaktinių automobilių klasėje. Ekrane patogu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Taip pat jame pateikiamas ir važiavimo atbuline eiga kameros vaizdas. Interjere naudojamas mechaniniam poveikiui atsparus plastikas, tačiau jis yra kietas ir akivaizdžiai pigus – prastesnės kokybės nei pas konkurentus Ford Fiesta ar Volkswagen Polo. Galima rinktis vieną iš trijų variklių: 1,0 arba 1,33 litro VVT-i benzininių variklių ir 1,4 litro D-4D turbodyzelinio variklio. Nepaisant didesnių matmenų, naujas Yaris tapo 20 kg lengvesnis. Toyota inžinieriai ženkliai patobulino automobilio manevringumą ir valdymo savybes, tačiau automobilis nepasižymi komfortiškumu - net ant lygaus kelio ženkliai jaučiamas pakabos standumas ir kelio nelygumai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-05-01 |
Toyota Yaris Hybrid |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Japoniška kokybė (nors automobilis surenkamas Prancūzijoje), gerai sukomplektuotas, ekonomomiškas, super kompaktiškas, išvaizdus, geras kainos ir kokybės santykis, gera garso sistema.
Garso izoliacija, pritrūksta traukos važiuojant į kalną.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau 2016 m. gamybos hibridą iš salono, nuvažiavusį viso labo 7000 km. Su Active Plus kompektacija (truputį geresnė nei vidutinė) gavome LED priekinius ir galinius žibintus, autopilotą, oda aptrauktą vairą, šildomas sėdynes, lietus ratlankius, klimato kontrolę, kondicionierių, galinę vaizdo kamerą, multimedijos sistemą, USB jungtį, Bluetooth'ą. Žodžiu, Toyota tikrai japoniška šituo atžvilgiu. Mane nustebino Yaris kompaktiškumas - atrodo nedidelis, bet viduje vietos tikrai gana. Teko vežti 1,95 m augalotus vyrus ir jie be vargo surado sau vietos gale. Iš Yaris išspausta maksimaliai kompakto. Vairuotojo sėdynė patogi, žymiai patogesnė nei šešto Golfo. Interjeras dailus, originalus, kritikos vertas nebent kietas plastikas kai kuriose vietose. Geriausiai šis hibridas atsiskleidžia mieste, kur sąnaudos 4-5l. Šaltomis dienomis sąnaudos pakyla iki 6 l. Norint išmokti ekonomiškai vairuoti Yarį, reikia pakeisti vairavimo įpročius. Ir tai kartais nervina, bet perpratus toks vairavimas duoda daug malonumo. Matai šviesoforą iš toli - laikai žemesnes apsukas ir važiuoji elektra. Pro šalį pralekia galingi auto, bet galiausiai visus juos sutinki prie to pačio šviesoforo. Vilniuje niekur nenuskubėsi. Variklis, manau, adekvatus tokio dydžio mašinai. Iš vietos traukia gerai, bet nuo 50-60 km/h jau stokoja traukos, norisi spustelėti stipriau, ypač persėdus nuo turbininio variklio. Taip pat sunkiai kyla į kalną. Gerai, kad Lietuvoje nėra kalnų, tik kalvos :). Pavarų dėžė sukurta taip, kad greitėtumėt tolygiai, ir jei norit staigiai pagreitėti, nuspaudus akceleratorių link dugno, variklis pradės riaumoti. Man pačiam tokie atvejai dažniausiai pasitaiko, kai lenkiu trasoje (ir traukos, beje, tikrai užtenka aplenkti). Nesutikčiau su nuomone, kad Yaris praranda ekonomiškumą už miesto. Taip, elektrinis motoras tiek pagalbos nebesuteikia kaip mieste, bet visgi prisideda prie gerų sąnaudų rodiklio. Klaipėda-Vilnius, 4 žmonės, 130 km/h greitis, 6 l vidutinės sąnaudos. Mano dyzelinis šeštas Golfas vargiai tokį rezultatą pasiektų. Mažesniu greičiu važiuojant labai lengvai sutilpsite 5 litruose. Ko dar reikia iš tokio mažo automobilio? Planuojame netgi keliauti po Europą, nes sąnaudos tikrai puikios, tik bakas mažokas - 35 litrai. Tiesa, šis Yaris labai jautrus vėjui. Jei stiprus priešinis ar šoninis vėjas, tikrai jausite pūtimą ir teks laikyti vairą abiem rankomis. Važiuojant didesniu greičiu (110 km/h ir daugiau) tikrai padidėja ūžesys, bet susikalbėti galima, rėkti nereikia. Garso izoliacijai Toyota pataupė. Bendrai kalbant, automobilis visgi sukurtas didmiesčio gyventojui, bet puikiai tinka ir ilgesnėms kelionėms. Tinka ir jaunam (žinoma, ne pacanui), ir vidutinio, ir vyresnio amžiaus žmogui. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kol kas remontuoti nereikėjo. Hibrido nuvertėjimas santykinai mažesnis. Šiuo metu hibirdai turi didelę paklausą, tikrai lengvai parduosite esant reikalui. |
Patarimai perkančiajam |
Jūsų požiūris turi būti suderinamas su hibrido: skubėti lėtai, greitėti tolygiai, akceleratorių spausti švelniai, mėgautis ramiu vairavimu, stebėti aplinką ir džiaugtis geromis degalų sąnaudomis. Jei tai tinka, tada hibridas jums teiks džiaugsmą :). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Toyota Yaris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis