Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Ekonomiški varikliai
- Stumdoma galinė sėdynė
TRŪKUMAI
- Prasta interjero kokybė
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Nekomfortiška pakaba
"Yaris tapo pirmu automobiliu savo klasėje, kuris pasiūlė net devynias oro pagalves"
Erdvesnis negu atrodo, labai ekonomiškas, manevringas, taupus, vikrus ir įperkamas miesto automobilis – toks yra šis Toyota Yaris. Išties tai miesto džiunglių automobilis, kuris puikiai jaučiasi mažose parkavimo aikštelėse ir retai užsuka į degalines. Ankstesnis 4 cilindrų 1.0 VVT-i variklis buvo pakeistas 3 cilindrų variklio, kurį galima rasti dar mažesniame Toyota Aygo ir Daihatsu Sirion automobiliuose. 1.3 litro variklis buvo patobulintas, o 1.4 D-4D gavo papildomas 15 AG (11 kW) ir dabar turi 90 AG (66 kW) galią. Yaris tapo pirmu automobiliu savo klasėje, kuris pasiūlė net devynias oro pagalves. Šis automobilis buvo labai populiarus Europoje kur konkuravo su tokiais modeliais kaip Ford Fiesta, Opel Corsa ir Renault Clio. Automobiliukas taip pat stebėtinai smagus vairuoti ir yra tikrai erdvus. Stipriosios pusės yra akivaizdžios, o trūkumai – Yaris yra kiek triukšmingas prie aukštų apsukų, prastokas standartinių ypatybių sarašas ir prastoko plastiko medžiagos viduje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Zydrunas | 2015-08-11 |
Toyota Yaris 2008, D-4D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiska. Galybe visokiu detuviu. Vien aplink vairuotoja yra 7 skyreliai visokiausiems dalykeliams. Toliau vaziuojant tikrai pravercia.
Su dyzeliniu varikliu sildymas silpnas. Saltesne ziema mieste siltesne srove atsiranda tik nuvaziavus didoka atstuma arba uzvaziavus i kelis kalnus. Prie galiniu ratu nuo galiniu dureliu puses yra tokios "kisenes" kuriose kaupiasi purvas.
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,3 |
Bendras automobilio aprašas |
Is pirmo zvilgsnio paziurejus atrodo labai mazas automobiliukas, kuriame vietos labai mazai. Bet atsisedus i vidu erdve panasi kaip vidutines klases automobilio. Taip, gale 3 stambesni zmones neisitaisys patogiai. Ir ilgesnems kelionems sedynes nera komfortiskos. Patinka gerokai pagyvenusiems zmonems, kadangi sedynes yra siek tiek auksciau negu daugumos hecbeko/sedano tipo automobiliu, todel ilipimas ir islipimas nesunkus. Patogus automobilis vazinejimui prie miesto arba nedideliais atstumais. Esant reikalui lengvai pasidaro nedidelis universalas. Galines sedynes be lankstymo taip pat stumdosi kaip priekines. 4 asmenu seimai savaites bagazas tikrai telpa. Kai kam reikia laiko priprasti prie viduryje esancio prietaisu skydelio su skaitmeniniu spidometru, bet pripratus netgi lengviau islaikyti pastovu greiti. Nevirsyti. Jokiu problemu su parkavimu. Pakankamai nedidelis apsisukimo spindulys. Vairavimas labai tikslus. Nera kazkokiu laisvumu. Vairas sukiojasi labai maloniai, lengvai. Automobilis normaliai "stovi" ant kelio. Siek tiek tai priklauso nuo to, kokio lygio padangos bus uzdetos. Vazineju su R15/65/185. Magistrale vaziuojant 135 - 150 km/h nepatogumu nesukelia. Zinoma jau pasiklausyti maloniai megstamos muzikos neiseis. Del nedidelio kebulo turio ir tos pacios erdves salono su bagazine prie didesnio greicio triuksmas viduje taip pat didesnis, bet pasikalbeti su bendrakeleiviu netrukdo. |
Variklis |
Variklis tikrai pakankamas tokiam automobiliui. Ismokus isnaudoti sukius tikrai pakanka traukos. Nera problemu pajudeti sankryzose su srautu ar lenkiant uzmiescio kelyje. Nezinau del automato, bet mechanine deze esu labai patenkintas. Nera turbinos, bet trauka yra tolygiai didejanti, todel greitejimas malonus, ties 2500 a/min net sparciau sokteli i prieki. Ne sportinio vairavimo megejams tikrai ekonomiska masina. Uzmiescio rezimu 4l. Vaziuojant 135 km/h - 4.7l. Ir tiek. Variklis tiesiog gerai veikia. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Vazineju 3 metus. Pakeiciau 2 lemputes, salono ir variklio oro filtrus (tik del saves, kaip kam patinka), tepalus. Gaunasi nepilnas 100 EUR. Pagarba Autotojai - lietuviskos serviso kainos ir aukstos kokybes aptarnavimas. Pakartotine technine apziura praejo per viena karta be papildomu paremontavimu. Nustebino, nes prie tai vazinejau su Vectra, tai kas tuos 2 metus reikedavo sauja sarnyru, stabilizatoriu keisti. Per ta laika nuvertejo apie 500-700 Eur. |
Patarimai perkančiajam |
Pagrindinis demesys sankabai. Pavaros turi junginetis sklandziai be jokiu strigimu, kliuvimu, trukciojimu. Variklio darbas. Garsas beveik toks pats sklandziai veikiancio benzino. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 40)
Toyota Yaris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis