Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas ir gerai surinktas
- Gerai valdomas
- Patogus ir erdvus
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Prastas bekelėje
- Mažas variklių pasirinkimas
"RAV4 taip pat ženkliai padidėjo – interjero erdvė tuo pačiu padidėjo net 21 %, todėl dabar automobilis gali sutalpinti trečią eilę dviem mažiems vaikams"
Trečios kartos Toyota RAV4 buvo gaminamas ant naujos platformos. Šis RAV4 pasižymi sportiškesniu dizainu - patrauklesniu nei tradicinio pagrindinio konkurento Honda CR-V. Stilingi dizaino elementai: chromuotos priekinės grotelės, karterio apsauga, išskirtiniai 17” lengvojo lydinio ratlankiai, tamsinti galiniai stiklai. RAV4 taip pat ženkliai padidėjo – interjero erdvė padidėjo net 21 %, todėl dabar automobilis gali sutalpinti trečią eilę dviem vaikams. Ši versija buvo skirta tik Šiaurės Amerikos rinkai. RAV4 gali būti varomas tik priekiniais ratais, bet dažniausiai jis varomas visais ratais. Interjeras yra patogus, erdvus, funkcionalus, o laisvai pasirenkama oda paverčia jį beveik prabangiu. Nors viduje yra mažiau pigaus plastiko, tačiau RAV4 salonas vis dar yra ne toks kokybiškas kaip pas CR-V ar Santa Fe, o ir ne toks tylus kaip Honda visureigis. Naujasis RAV4 labai giriamas už valdymo savybes – nors ir didesnis, bet saugiau ir geriau valdomas posūkiuose. Bendrai, RAV4 ženkliai patobulėjo ir įvertinant visus kriterijus žingsniu lenkia visus savo konkurentus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Ramūnas | 2015-01-06 |
Toyota RAV4 2.2 D-Cat, 2008 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pakankamai išvaizdus, jei gerai sukomplektuotas, ne per didelis, ekonomiškas, išliekamoji vertė didelė
Korozija, pigios apdailos medžiagos, gamintojo taupumas bado akis, turboduobė
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,3 |
Bendras automobilio aprašas |
Šį automobilį įsigijome ne naują, bet "iš pirmų rankų" (pirktas Lietuvoje iš salono) su ~50 000 km. rida. Žinoma, žmonai, nes pilnai atitiko jos reikalavimus-4x4, aukštesnė sėdėsena, 4 durų, dyzelis, ne per didelis ir ...gražus:) Aišku, jis turėjo patikti ir vyrui. Taigi taip pas mus atsirado šis auto. Visi reikalavimai aprašyti, o dabar pastebėjimai. Kadangi toyotų mano gyvenime buvo 4, tai naujasis pirkinys (nors ir brangiausias) nuliūdino prastom salono medžiagom-jos daugumoje kietos ir atrodo, kad pagamintos iš plastmasinio kibiro. Sėdynės odinės, plačios (čia gal amerikonam pritaikytos?) ir nepatogios. Važiuojant juo, niekada nepamirši, kad vairuoji ne lengvąjį a., t.y. didelio vairavimo malonumo nesuteikiantis auto. Pakaba standi, bet ne per kieta. Garso izoliacija prasta (lyginant su tokio kainos lygio auto), antikorozinė danga-pamirštas reikalas. Visur jaučiasi, kad japonai labai taupo. Legendinis Toyotos patikimumas likęs tik legendiniu-mašina nemačius bekelės, bet jau remontuota priekinė pakaba, nors rida tik ~ 80 000 km., keisti rankinio stabdžio trosai, galinės kaladėlės, nurūdiję ratų arkų apsaugų laikikliai. Žinoma, tai galima nurašyti smulkmenoms ir ekslpoatacinėms išlaidoms, bet anksčiau turėtos toyotos tokių trūkumų neturėjo ir labiau priminė legendines. |
Variklis |
2.2 D-Cat 177 Ag/130 kW variklis niekuo neypatingas, apart to, kad galingesnis. Tačiau turboduobė tikrai nervina ir tai ypač jaučiama mieste. Už miesto situacija pagerėja, kuro sąnaudos optimalios - vid. 8,3 l. Su šiuo varikliu eina duslintuve sumontuotas DPF, todėl tikrai verta kartas nuo karto išvažiuoti į trasą ir prasivažiuoti apkrautu motoru, kad šis filtras išsivalytų-tada vėl atsistato jo charakteristikos, normalizuojasi kuro sąnaudos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontuoti ir aptarnauti pas įgaliotus atstovus - brangu, bet kitų gamintojų firminiai servisai ne pigesni, taip, kad nėra ko skųstis, originalios dalys brangios, pasirinkimas antrinėje rinkoje ne per didžiausias, išskyrus einamiausias dalis. Eksploatacija tikrai nėra pigi, jei norima, kad automobilis atitiktų gamintojo sumanymą. Nuvertėjimas nedidelis, matyt, Legenda dar nemirus. |
Patarimai perkančiajam |
Apžiūrėti gerai išorę ir dugną-mėgsta rūdyti, pasitikrinti pakabą. O trumpai tariant, reikia nuodugniai viską apžiūrėti ir patikrinti. O kadangi automobilis dar pakankamai šviežias, didelė tikimybė nusipirkti surinktą iš kelių gabalų, todėl ieškoti garantuotų variantų (nes ir pinigai ne maži), nes priežiūra, kaip jau minėjau, brangi. Ir prisiminti, kad tai ne ta LEGENDINĖ Toyota, todėl jei pasiseks, teks mažiau ja rūpintis, jei ne-dažniau. Bendrai-mano nuomone, tai pervertintas automobilis. Neblogas, bet tikrai ne stebuklas. Bet gal kiti ne geresni? Sėkmės rinkimuose! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 72)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis