Markės
1769 iš 1918
Toyota Prius, (XW20) 2003 - 2009
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 18
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
  • Nesmagios CVT pavarų dėžės
  • Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.

Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.

Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.

2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.

Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.

ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.

Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:


Patalpino: T | 2015-09-18
PRIUS 2005
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
kokybė ir patikimumas, jokių fokusų ir nesąmonių
šiuo klausimu neturiu ką pasakyti
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas
2005 PRIUSAS. Lietuvoje nuvažiuota 32.000 km. EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS: 3 kartus keisti tepalai ir tepalo filtras (keičiu kas 10.000 km, taip naudingiau variklio mazgams, bet galima keisti ir kas 15.000 km, būtinai pilasi pilnai sintetiniai tepalai, geriausia japoniški), oro ir salono filtrus pasikeičiu pats, priėjimas paprastas ir nieko ten sudėtingo. Nenumatytos išlaidos: reikėjo keisti galinio žibinto lemputę: tuokart mokėjau 1,50 lito (0,43 EUR ct). Stabdžių būklė po 30.000 buvo geriau nei norma. DEGALŲ SĄNAUDOS: kurui išleidžiu apie 50-60 proc. mažiau pinigų nei su prieš tai turėtu 1,6 benzinu (paskutinę vasarą liepos - rugsėjo mėn.) iki euro įvedimo kurui tiksliai paskaičiavau, kad išleidau apie 3000 litų mažiau nei ankstesniais tais pačiais mėnesiais). Prius hibridas idealiausiai/ekonomiškiausiai veikia prie šilto ir sauso/karšto oro: tuomet naudoja 4,5-4,8 l/100 km. pasistengus galima ir dar sumažinti. Dėl vėsaus ir drėgno oro dažniau jungiasi benzininis variklis - sąnaudos didėja iki 5,2-5,6. Žiemą 6,1 ir 6,5 (šildymas, radija, lempos). Kuro sąnaudoms daug įtakos turi daug veiksnių, kurių visuma didina naudojamus litrus (oro temp,, lietus, drėgmė, mašinos apkrova, keliai (pvz., jei važinėjama po visą vilnių (kalnai į Naujanus, Lazdynus, Karolus, Šeškinę), tada sąnaudos truputį didėja ir nereikia tikėtis utopinių 3,5 ar 4 litrų, į kuriuos galima tilpti vienam važinėjant iš Antakalnio galo į VU centrinius rūmus, kur nėra didelių kalnų ir galima įlįsti į žalią koridorių. Bet bet kuriuo atveju truputį daugiau nei 5 litrai ar 5,5-5,8 yra norma važinėjant po visur (visas miestas+užmiestis; 2 ar 4 žmonės). SALONAS ir ERGONOMIKA: salonas gana erdvus: priekyje patogiai sėdi ir aukšti (1,90m) žmonės, gale vietos irgi per akis, tik aukštesniems žmonėms gali galva liestis prie galinio statramsčio, nes dėl aerodinamikos jis greitai žemėja. Bagažinė kaip tokios klasės mašinai nėra pati didžiausia ir ji per siaura didesnių gabaritų daiktams. vairuotojo vietoje jokių nereikalingų mygtukų, viską valdyti galima per liečiamą ekraną, kuris dabar jau šiek tiek archajiškai atrodo (gaila, kad jo atsisakyta kitos kartos priuse) ir vairo kontroliniais mygtukais. Tai yra privalumas, nes krūva mygtukų centrinėje konsolėje, kas dabar yra populiaru daugumoje mašinų, primena skaičiavimo mašinų gamyklą.
Variklis
variklis 1,5, vietoj pagrindinio diržo yra grandinė. Todėl atpuola rūpesčiai dėl diržo kaitaliojimo. Tepalus rekomenduotina keisti kas 10.000 km (tokia nuostata vyrauja angliškuose Prius interneto forumuose). Elektros variklio sukimo momento pilnai pakanka greitai startuoti sankryžoje, tačiau lenkiant visgi reikėtų jau būti perpratusiam hibridinės pavaros specifiką ir galimybes. Jaučiasi šioks toks lagas, kol elektronika supranta ko iš jos norima. Pagreitis tikrai geras, tereikia iki dugno spausti gazą ir viskas bus ok. Elektros variklio baterija daugumai turbūt kelia didžiausią nerimą, bet aš kai pirkau savo priusą, nieko netikrinau, baterija veikia gerai, manau, geriausias jos būklės indikatorius - kuro sąnaudos. Jeigu sąnaudos didelės (pvz., apie 7 litrus ar daugiau), reiškia baterija gali būti benusibaiginėjanti. Bet šiaip apie ją nieko neišmanau ir nesuku galvos, ateis laikas (jeigu ateis), tada ir žiūrėsiu, bet kol kas ji, atrodo, veikia (mašinai jau 10 metų). Paprasto (12v) akumas montuojamas bagažinėje, berods, prie dešinio galinio žibinto. Jo būklę galima patikrinti labai paprastai You tube yra filmukas (įrašyti how to check prius battery), aš pasitikrinau ir man rodė, kad 12V akumas yra geras. Tik svarbu iš pradžių visus žingsnius užsirašyti ant popieriaus lapo ir parepetuoti prieš pradedant tikrinti ant tikro priuso, kad nepridaryti to, ko nereikia. Už pastarąjį sakinį neprisiimu jokios atsakomybės.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaštai minimalūs: per 2 metus kol kas tepalams filtrams išleidau apie 80 EUR +0,43 EUR ct sugedusiai lemputei, daugiau nieko daryti nereikėjo.
Patarimai perkančiajam
PRIUSAS iki 2009 m. yra hibridų ikona, dėl techninių sprendimų, inovacijų ir aišku išvaizdos, todėl jei nusprendėte pirkti, neabejokite savo pasirinkimu. Pats pirkau nieko netikrinęs iš pirkėjo, iš kurio dar kartą pirkčiau, nes mašinoje jokių siurprizų nebuvo ir ji tarnauja kaip man reikia, t. y. piniginės nežaloja ir jokių kaprizų nerodo. Patarimų galiu duoti tik tokių, kurių išgirdau, kai ieškojau sau priuso: 1. nebijoti ridos, 2. patikrinti, ar lygiai bamperiai pritvirtinti (jeigu šonuose nuo sparno biški atšokę gali būti remonto požymis, nes tvirtinimo mazgai labai brangūs), iš toliau pažiūrėti, ar nesiskiria durelių ir bamperių spalvos, 3. pažiūrėti , ar priekiniai žibintai nekliba ir ar jų tvirtinimas prie kėbulo nėra pažeistas ar klijuotas/lipdytas; 4. žinokit, ką perkat: europinį modelį ar JAV rinkai skirtą (jie abu vienodai geri, tik turi kai kurių skirtingų niuansų); 5. atkreipti dėmesį į padangų dydį ar R16 ar R17 ratai, nes padangų kainos R17 yra daug didesnės. Visus šiuos 5 punktus galima pačiam patikrinti. Visą kitą reikia jau vežti patikrai pas specialistus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 110)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt