Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
Patalpino: Rytis | 2015-02-17 |
Geriausias automobilis, kokį esu turėjęs. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kuro sąnaudos, patvarumas, malonumas valdyti.
minusų nėra
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis kokybiškas, ypatingai patvarus ir ekonomiškas. Nustebino garso izoliacija - tikrai geresnė nei statistinės toyotos. Salonas pakankamai erdvus. Silpnybė - dizainas, tačiau čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai jis gražus, ypač galas. O automobilio patvarumas dizaino trūkumo kartelę atsveria su milžinišku kaupu. Tai geriausias automobilis, kokį esu turėjęs. Nesakau, kad nėra geresnių, bet šioje klasėje ir už priuso kainą aš sau nieko geresnio tikrai nerasčiau. |
Variklis |
Variklis - didžiausias šio "puikuolio" privalumas. Visų pirma, tai NE dyzelinis automobilis, todėl žiemą ryte atsisėdus ir paspaudus "power" mygtuką per žandą nebėga skausm ašara dėl vos besisukančio starterio ir plerpiančių/tratančių triukšmų po kapotu. Visi mano automobiliai iki priuso buvo dyzeliniai, drąsiai teigiu - prie dyzelio nuo hibrido niekada nebegrįšiu. Variklis dirba kaip laikrodukas, o svarbiausia - tyliai. Dar vienas kriterijus, kurio negali įvertinti nevažiavęs su hibridu - ramiai važiuojant apsukos nekyla aukščiau 1400, tai man asmeniškai suteikia didelį malonumą ir komforto jausmą vairuojant. Šis automobilis mane pačiu geriausiu būdu išmokė nevairuoti agresyviai ( tik nepagalvokite, kad mieste važiuoju 40km/h greičiu :) ) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Visos kalbos apie hibridinio automobilio gedimus - mitai. Visų pirma, tai - Toyota. Kas gyvenime turėjo bent vieną Toyotą, žino ką reiškia šis prekinis ženklas ir šių automobilių patikimumas. Netikite? Štai Vokietijos techninės apžiūros statistika http://www.anusedcar.com . Taigi 1. šis automobilis negenda, 2. Šio autombilio detalių kainos - 300€ variklis, 300€ ni-mh baterija, 300€ "greičių dėžė" , kuri iš tiesų yra keli dantračiai ir du elektriniai varikliai. Taigi pasikeisti VISĄ hibrido varančiąją dalį jums kainuoTŲ panašiai kaip suremontuoti pabirusį dyzelinį variklį. Gedimo tikimybė mažiausiai du kartus mažesnė už bent kokio dyzelinio variklio, NES: 1.5l benzininis variklis turi tik 57kw galios, taigi dirba su nedidelėmis apkrovomis, greičių dėžėje apskritai nėra kam gesti, nes ten tėra vos keli dantračiai, kurie visada "kietai" susieti tarpusavyje ir nesijunginėja, o elektriniai varikliai apskritai yra be galo patikimi. Toyotos NI-Mh baterijos darbins režimas yra tarp 30 ir 70 procentų baterijos įkrovimo, nors ekrane rodoma, kad baterija tuščia arba pilna. Taigi Toyotos inžinieriai projektavo sistemą taip, kad baterija tarnautų kiek įmanoma ilgiau. Netikite? Štai 10 metų senumo priuso testai: http://www.consumerreports.org/cro/news/2011/02/the-200-000-mile-question-how-does-the-toyota-prius-hold-up/index.htm . |
Patarimai perkančiajam |
2006 metų prius turi gražesnę vidaus apdailą, gražesnius priekinius žibintus ir geresnį multifunkcinį ekraną, prie kurio lengvai pasijungia pigios atbulinio vaizdo kameros. Jeigu renkiesi antros kartos prius, rinkis 2006-2009 metų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 78)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis