Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Camry platformos su keleivių durimis iš abiejų pusių ir galėjo sutalpinti iki aštuonių keleivių. Modeliai parduodami Europoje turėjo benzininius arba dyzelinius 4 cilindrų variklius. Dyzelinis variklis buvo 2.0 L su 116 AG (85 kW) galia, o benzininis 2.4 L su 156 AG (115 kW) galia. Abu modeliai turėjo standartinę 5 greičių mechaninę pavarų dėžę.
Antros kartos Previa turėjo truputį ilgesnį tarpuašį (2900 mm), buvo siauresnė (1790 mm) ir trumpesnė (1770 mm) negu pirmoji karta, be to variklio komponuotė tapo tradicinė – priekyje montuojama. Previa buvo gaminama ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nuo 2001 metų Japonijoje buvo gaminamos Toyota Previa hibridinės versijos turinčios Hybrid Synergy Drive sistemą. Tai buvo pirmasis pasaulyje hibridinis minivenas.
Patalpino: Giedrius | 2016-07-28 |
Toyota Previa |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, talpus, patogus, patikimas
manevringumas, sunku parkuotis parduotuvių aikštelėse.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki. Pagaliau nusipirkau ir aš Toyota PREVIA. Pirmas įspūdis geras. Mašina važiuoja minkštai, vietos užtenka viskam. Didelis patogumas - šoninės durys ( pagrinde vaikams išlipti, įlipti ), galiu būti ramus, kad šone stovinčio automobilio durelės bus nenubrozdintos. Neaišku kaip tos durys funkcionuos per žiemą...? Pastebėjimas - prastoka garso izoliacija. Prie sėdynių porankiai - nepasakyčiau, kad patogus dalykas kelionėje. Silpna salono vieta tai sėdynės - labai greitai susidėvi palyginus |
Variklis |
Apie variklį nieko blogo neturiu ką pasakyti, taupus ekonomiškas ir tiek, nors girdėjau pletkų, kad gan lepus yra. Galios galėtų būti ir daugiau, bet man užtenka. Ne tas auto, kad lakstyti. Pirmas dalykas kas nepatiko variklyje, tai tepalo įpilimo vieta. Sunkiai tepalus supilti reiktų, priėjimas - sudėtingas. Nuvažiavau dar nedaug, gal tik porą tkst. km., bet kompas rodo degalų vidurkį 6,6 l/100km. Važiuoju daugiau mieste 70%. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Apie eksploataciją galiu pasakyti kol kas nedaug. Teko keisti tik galinio tilto sailenblokus - palikau 120e (sakyčiau gal daugokai). Nuvertėjimas - nedidelis. Rekomenduoju šį auto ir jums. Sėkmės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Toyota Previa TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis