Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin kompaktiškas ir patogus mieste
- Kokybiškas interjeras
- Erdvus dviems žmonėms
TRŪKUMAI
- Bagažinės praktiškai nėra
- Triukšmingas prie didesnių greičių
Automobilio pavadinime „iQ“ raidė „i“ reiškia "individuality" (individualumas), "innovation" (inovacija) ir "intelligence" (išmintis), o raidė „Q“ reiškia "quality" (kokybė). Toyota tvirtina, kad šis miniatiūrinis automobilis yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje skirtingai nuo panašaus dydžio Smart Fortwo, kuris gali sutalpinti tik du žmones. iQ suprojektuotas taip, kad kuo kompaktiškiau sutalpintų maksimaliai sumažintus įrengimus, tačiau neprarandant komforto - automobilis turi net oro kondicionierių. Taip pat iQ suprojektuotas, kad Europos Sąjungos NCAP susidūrimo testuose gautų maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą. Manevringas automobilis pabrėžtinai draugiškas aplinkai ir suvartoja itin mažai kuro - tik 4.3 l/100km. iQ turi galinio lango oro pagalvę, kuri skirta apsaugoti galinės sėdynės keleivius esant užpakaliniam smūgiui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinime „iQ“ raidė „i“ reiškia "individuality" (individualumas), "innovation" (inovacija) ir "intelligence" (išmintis), o raidė „Q“ reiškia "quality" (kokybė).
Toyota iQ tapo 2008-ųjų Japonijos metų automobiliu.
Toyota iQ yra naudojamas kaip pagrindas tokiam pačiam tik prabangesniam mažyliui Aston Martin Cygnet.
Toyota tvirtina, kad tai yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje.
Toyota iQ tapo 2008-ųjų Japonijos metų automobiliu.
Toyota iQ yra naudojamas kaip pagrindas tokiam pačiam tik prabangesniam mažyliui Aston Martin Cygnet.
Toyota tvirtina, kad tai yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje.
Patalpino: IQ | 2016-09-06 |
Dvejopą įspūdį paliekantis auto |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Apdailos medžiagos
Valdymas, kuro sąnaudos, kaina
|
Pagaminimo metai: 2010
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Tai imones automobilis, nupirktas biuro darbuotojam, kurie neturi tarnybiniu auto, bet kartais jo prireikia. Pats automobilis surinktas tikrai kokybiskai, o salonas, lyginant su kitais maziukais, ko gero, kokybiskiausias. Vietos dviem daugiau nei per akis. Aplamai, kol nepradedi vaziuoti, viskas atrodo super. Taciau pavazinejus su juo ilgiau, nelabai supranti, kokiam tikslui Toyota ji kure. Pakabos reguliavimas miesto salygomis tiesiog tragiskas. Toks jausmas, kad gamintojas ji kure kartingo trasai. Pakaba labai kieta, i posukius ieina super, stabilumas irgi puikus, vairo tikslumas labiau primena vokisku auto valdyma, bet turint omenyje, kad tai miesto auto, sitie dalykai tampa ne pliusais o minusais ir pavazinejus daugiau pradeda erzinti . Beveik bet kurio kito maziuko pakaba nelygiom Vilniaus gatvem dirba komfortabiliau. Taciau viskas pasikeicia isvaziavus uz miesto. Vaziavimas šiuo automobiliuku, ivertinant jo gabaritus, perdaug nesiplečiant į visus niuansus tiesiog puikus. Taigi pasikartosiu dar kartą, kad nesupratau Toyotos logikos - miesto automobilis, kuris geriau važiuoja užmiestyje, nei mieste. Kas liečia auto patikimuma - viskas aukštumoje. Nuo 40 000km eksloatavimo pradžios, iki beveik 80 000km absoliučiai jokių gedimų. Taigi apie remonto kaštus pasakyti negaliu nieko. Kuro sąnaudos - dar vienas nedidelis siurprizas. Jei galvojate, kad mieste tilpsite i 6 litrus, galvokite apie kitą automobilį. Vilniuje jis pasiima minimum 7 arba daugiau. Pačio variklio galios pilnai pakanka, kad mieste judėtum su srautu. Reziumuojant - iki galo neisbaigtas automobilis, o įvertinant jo kainą, tai nelabai atleistina. |
Variklis |
1,0 benzinas. Variklis kaip variklis. Gal galetų vibracijos ir garso būti mažiau, bet žinant kokį dėmesį Toyota savo automobiliuose skiria garso izoliacijai, tai viskas normoje. Tai nėra labai ekonomiškas variklis, bet sukasi gana smagiai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontu jokių nebuvo, taigi ir kaštų jokių. Dėl nuvertėjimo nieko negaliu pasakyti, žinau tik buhalterinę likutinę vertę :-) |
Patarimai perkančiajam |
Būtinai pabandyti pasivažinėti bent 10-20 km miesto sąlygomis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Toyota iQ TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis