Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus vairuoti
- Gerai subalansuota važiuoklė
- Geras kuro efektyvumas
- Patogios priekinės sėdynės
TRŪKUMAI
- Maža bagažinė
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Vidutiniški varikliai
Puikaus dizaino galiniais ratais varomas Toyota GT-86 skirtas vilioti jaunesnius pirkėjus skiriančius daug dėmesio įvaizdžiui ir subtilioms automobilio savybėms tokioms kaip svorio balansas ir elgesys posūkiuose. GT-86 buvo sukurtas kartu su Subaru kompanija, kuri taip pat pristatė analogišką Subaru BRZ modelį. Šie automobiliai skirti priminti senuosius legendinius, nedidukus, ne itin galingus, tačiau puikiai valdomus Toyota Corolla su AE86 kėbulu ar Toyota Celica automobilius. Šie nedideli kupė skirti konkuruoti su šiandieniniais VW Scirocco ar Audi TT ir yra pozicionuojami kiek žemiau nei tarkim Nissan 370Z. Kogero didžiausias GT-86 koziris – puikus dizainas su ilga banguota kapoto linija ir trumpa bagažine. Subaru BRZ ir Toyota GT 86 skiriasi minimaliai – tik priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis. Viduje automobiliai suteikia prastesnį įspūdį - erdve nepasižymi, prietaisų skydelio dizainas yra blankus, detalės grubios, o naudojamos medžiagos tikrai nežavi kokybe. Akivaizdu, kad ne interjeru gamintojas bandė sužavėti pirkėjus. Automobilio elgesys ekstremaliomis vairavimo sąlygomis – štai kur Toyota GT-86 arkliukas. Mažas kupė buvo sukurtas kaip lengvas (tik 1250 kg), manevringas, dinamiškas ir turintis puikius stabdžius automobilis – o viso šio veiksmo centre yra pastatytas pats vairuotojas. 200 AG 2.0 litro aukštus sūkius (sukasi iki 7000 rpm) mėgstantis boxer tipo variklis sumontuotas labai žemai, kad maksimaliai sumažinti svorio centrą ir atitrauktas maksimaliai arčiau centro, kad pasiekti gerą svorio balansą (priekinei ašiai skirta 53% svorio, o galinei 47%). Todėl sėdint už vairo ir mojuojant galine automobilio dalimi negalima neapsieiti be šypsenos veide. Tiesa variklio galia yra labai ribota, o prie žemų sūkių jaučiamas ir sukimo momento trūkumas. Ant galinių sėdynių sutilps greičiau keletas krepšių nei keletas žmonių, o ir bagažinė nedidelė – tik 243 litrai (50 litrų mažiau nei tokio pačio dydžio Audi TT). Taigi šis automobilis nesužavės savo galia, pagreičiu, išskirtiniu dizainu, komfortu ar pan. Tai gal BRZ ir GT 86 yra tiesiog gamintojų klaida? Gamintojai teigia kitaip – nedidelis svoris, trumpa bazė ir riboto slydimo diferencialas (LSD) padovanos adrenalino dozę kaip joks kitas automobilis už panašią kainą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2012 m. gegužės 19-ąją GAZOO Racing ir Toyota Swiss Racing komandos prisijungė prie ADAC 24 valandų Nürburgring varžybų, kur GAZOO Racing komanda laimėjo SP3 klasėje su Toyota 86, o Toyota Swiss Racing komanda laimėjo V3 klasėje. Abejose klasėse buvo naudojami tik itin artimi serijinei produkcijai sutomobiliai.
2012 m. gegužės 19-ąją GAZOO Racing ir Toyota Swiss Racing komandos prisijungė prie ADAC 24 valandų Nürburgring varžybų, kur GAZOO Racing komanda laimėjo SP3 klasėje su Toyota 86, o Toyota Swiss Racing komanda laimėjo V3 klasėje. Abejose klasėse buvo naudojami tik itin artimi serijinei produkcijai sutomobiliai.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Britanijoje buvo uždrausta ši automobilio reklama kaip skatinanti neatsakingą vairavimą:
2012-05-30
„Toyota GT 86“ Lietuvoje kainuos nuo 100 000 litų Nekantriai laukto kompaktiško keturviečio „Toyota“ sportinio automobilio „GT 86“ pasaulinė premjera įvyko praėjusių metų pabaigoje Tokijo automobilių parodoje. „GT 86“ modelis mėgstantiems vairuoti, nes jis buvo kuriamas daugiausia dėmesio skiriant pagrindiniams tradicinio sportinio automobilio principams. Tiksliai akimirksniu reaguodamas net į menkiausią greičio pedalo spustelėjimą ar vairo pasukimą, šis automobilis leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Tai ypač aktualu tiems, kurie prie vairo sėda ne būtinybės verčiami, o jausdami aistrą vairuoti.
Naujasis „GT 86“ su žemu ir ypač aerodinamišku kėbulu, tvirtai apgaubiančiu konstrukcinius tvirtinimo mazgus, sukurtas ant visiškai naujos platformos. Dėl važiavimo savybių „GT 86“ modelyje vengta montuoti sunkius, didelio litražo variklius. Atsigręžta į „Toyota“ sportinių automobilių ištakas: šis automobilis komplektuojamas su vieninteliu pasaulyje kompaktišku priekyje montuojamu „Boxer“ benzininiu varikliu su horizontaliai priešais išdėstytais cilindrais ir galiniais varančiaisiais ratais. Unikalios formos galios agregatas ir kompaktiškiausia pasaulyje keturviečio konstrukcija, mažas svoris, ir žemas svorio centras leidžia užtikrinti optimalų galios bei svorio santykį. Siekiant optimizuoti automobilio pusiausvyrą, kiek įmanoma žemiau įrengtas ir toliau į galą atitrauktas variklis bei vairuotojo vieta. Toks sprendimas lėmė beveik tobulą „GT 86“ svorio pasiskirstymą (53:47). Plokščias keturių cilindrų priekyje montuojamas „Boxer“ variklis ir žemiausias vairuotojo sėdynės aukštis, lyginant su visais kitais „Toyota“ serijiniais automobiliais, užtikrina ypač žemą „GT 86“ svorio centrą (tik 460 mm). „GT 86“ montuojamas 2,0 litrų „Boxer“ tipo variklis su horizontaliai išdėstytais keturiais cilindrais ir įdiegta „Toyota D-4S” technologija. Naujojo variklio, kurio cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga yra 86 x 86 mm, galia siekia 200 AG esant 7000 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 205 Nm esant 6600 aps./min. Šios techninės charakteristikos suteikia „GT 86“ gyvybingumo ir lemia patrauklias važiavimo savybes. Plokščias keturių cilindrų variklis gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine arba šešių pavarų automatine transmisija. Galia į galinius ratus paskirstoma per riboto slydimo diferencialą, užtikrinant optimalią trauką ir sukibimą įvairiomis važiavimo sąlygomis. „GT 86“ ABS ir perjungiama VSC sistemos specialiai suderintos dinaminiam stabilumui užtikrinti, kad automobilis išliktų valdomas naudojant kuo mažiau elektronikos ir leistų patirti tikrą vairavimo malonumą. Idealiai vairuotojui pritaikytame salone įkūnyta atnaujinta važiavimo sportiniu automobiliu samprata. Apie tai byloja kruopščiai apgalvota kiekvieno vairuotojo naudojamo elemento ergonomika ir funkcionalumas. „GT 86“ – tarsi natūraliai su vairuotoju suaugęs organizmas. Sėdynių atlošai ir sėdimųjų vietų paviršiai lemia optimalią atramą posūkiuose. Be to, priekinės sėdynės forma sukurta ne tik galvojant apie patogumą, bet ir siekiant, jog alkūnės netrukdytų perjungti pavaras. „Toyota GT 86“ modeliais bus pradėta prekiauti šią vasarą – nuo liepos mėn. Modelių su „Toyota Touch“ sistema, dviejų zonų automatiniu oro kondicionieriumi, „Smart Entry & Start“ sistema, ksenoniniais priekiniais žibintais ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais kaina prasideda nuo 104 990 LT. Techniniai duomenys Variklis: 1998 cm3 darbinio tūrio, 16 vožtuvų ir keturių cilindrų, „Boxer“ tipo, su DOHC tiesioginio įpurškimo sistema Cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga: 86 x 86 mm Galia: 200 AG esant 7000 aps./min. Sukimo momentas: 205 Nm esant 6400–6600 aps./min. Stabdžiai: aušinamieji diskiniai Pakaba: priekyje – „MacPherson“, gale – pusiau priklausoma Pagreitėjimas iki 100 km/h: 7,6 s (8,2 s su automatine transmisija) Maks. greitis: 226 km/h (210 km/h su automatine transmisija) Pasipriešinimo koeficientas: 0,27 Kuro sąnaudos: 7,8 l/100 km (7,1 l/100 km su automatine transmisija) Matmenys (ilgis/plotis/aukštis): 4240/1775/1285 mm Važiuoklės bazė: 2570 mm Grynoji masė: 1239 kg Svorio pasiskirstymo santykis: 53:47 Svorio centras: 460 mm Ratai: 215/45R17 |
Toyota GT 86 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis