Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus vairuoti
- Gerai subalansuota važiuoklė
- Geras kuro efektyvumas
- Patogios priekinės sėdynės
TRŪKUMAI
- Maža bagažinė
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Vidutiniški varikliai
Puikaus dizaino galiniais ratais varomas Toyota GT-86 skirtas vilioti jaunesnius pirkėjus skiriančius daug dėmesio įvaizdžiui ir subtilioms automobilio savybėms tokioms kaip svorio balansas ir elgesys posūkiuose. GT-86 buvo sukurtas kartu su Subaru kompanija, kuri taip pat pristatė analogišką Subaru BRZ modelį. Šie automobiliai skirti priminti senuosius legendinius, nedidukus, ne itin galingus, tačiau puikiai valdomus Toyota Corolla su AE86 kėbulu ar Toyota Celica automobilius. Šie nedideli kupė skirti konkuruoti su šiandieniniais VW Scirocco ar Audi TT ir yra pozicionuojami kiek žemiau nei tarkim Nissan 370Z. Kogero didžiausias GT-86 koziris – puikus dizainas su ilga banguota kapoto linija ir trumpa bagažine. Subaru BRZ ir Toyota GT 86 skiriasi minimaliai – tik priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis. Viduje automobiliai suteikia prastesnį įspūdį - erdve nepasižymi, prietaisų skydelio dizainas yra blankus, detalės grubios, o naudojamos medžiagos tikrai nežavi kokybe. Akivaizdu, kad ne interjeru gamintojas bandė sužavėti pirkėjus. Automobilio elgesys ekstremaliomis vairavimo sąlygomis – štai kur Toyota GT-86 arkliukas. Mažas kupė buvo sukurtas kaip lengvas (tik 1250 kg), manevringas, dinamiškas ir turintis puikius stabdžius automobilis – o viso šio veiksmo centre yra pastatytas pats vairuotojas. 200 AG 2.0 litro aukštus sūkius (sukasi iki 7000 rpm) mėgstantis boxer tipo variklis sumontuotas labai žemai, kad maksimaliai sumažinti svorio centrą ir atitrauktas maksimaliai arčiau centro, kad pasiekti gerą svorio balansą (priekinei ašiai skirta 53% svorio, o galinei 47%). Todėl sėdint už vairo ir mojuojant galine automobilio dalimi negalima neapsieiti be šypsenos veide. Tiesa variklio galia yra labai ribota, o prie žemų sūkių jaučiamas ir sukimo momento trūkumas. Ant galinių sėdynių sutilps greičiau keletas krepšių nei keletas žmonių, o ir bagažinė nedidelė – tik 243 litrai (50 litrų mažiau nei tokio pačio dydžio Audi TT). Taigi šis automobilis nesužavės savo galia, pagreičiu, išskirtiniu dizainu, komfortu ar pan. Tai gal BRZ ir GT 86 yra tiesiog gamintojų klaida? Gamintojai teigia kitaip – nedidelis svoris, trumpa bazė ir riboto slydimo diferencialas (LSD) padovanos adrenalino dozę kaip joks kitas automobilis už panašią kainą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2012 m. gegužės 19-ąją GAZOO Racing ir Toyota Swiss Racing komandos prisijungė prie ADAC 24 valandų Nürburgring varžybų, kur GAZOO Racing komanda laimėjo SP3 klasėje su Toyota 86, o Toyota Swiss Racing komanda laimėjo V3 klasėje. Abejose klasėse buvo naudojami tik itin artimi serijinei produkcijai sutomobiliai.
2012 m. gegužės 19-ąją GAZOO Racing ir Toyota Swiss Racing komandos prisijungė prie ADAC 24 valandų Nürburgring varžybų, kur GAZOO Racing komanda laimėjo SP3 klasėje su Toyota 86, o Toyota Swiss Racing komanda laimėjo V3 klasėje. Abejose klasėse buvo naudojami tik itin artimi serijinei produkcijai sutomobiliai.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Britanijoje buvo uždrausta ši automobilio reklama kaip skatinanti neatsakingą vairavimą:
2011-11-29
Pagaliau! „Toyota GT 86“ „Toyota“ pristatė masinei gamybai paruoštą „GT 86“ kupė. Mes jau nepamename kada buvo pristatytas pirmasis konceptinis FT automobilis – turbūt dar tais laikais, kai nebuvo „Facebook“. Su fejerverkais naujasis „GT 86“ bus pristatytas Tokijo automobilių parodoje, tačiau „Toyota“ dar šeštadienį išplatino gamybai paruošto modelio nuotraukas ir techninius duomenis. Tai – Europos rinkai skirtas modelis, kuris prekyboje pasirodys 2012-ųjų vasarą.
Taigi, eikime tiesiai prie reikalo. Galinius šios kupė ratus suks 197 AG galios keturių cilindrų opozicinis variklis (sukurtas „Subaru“) su „Toyota D4-S“ tiesioginiu degalų įpurškimu. Variklis „suksis“ smagiai, o visą galią atiduos prie 7000 aps/min. Tuo tarpu maksimalus sukimo momentas bus pasiektas prie 6600 aps/min. Pasirinkimui – dvi pavarų dėžės. Šešių laipsnių mechaninė, rodos, bus smagesnis pasirinkimas, nei šešių pavarų automatinė. Standartinėje komplektacijoje bus 17 colių ratlankiai. „GT 86“ nebus didelis – 4240 mm ilgio, 1285 mm aukščio ir 2570 mm pločio. „Toyota“ džiaugiasi, kad jiems pavyko iki 475 mm sumažinti svorio centrą ir pagaminti puikiai subalansuotą automobilį – svorio pasiskirstymas tarp ašių yra pavydėtinas 53:47. Automobilio interjeras tikrai vykęs – jis tvarkingas, tačiau atitinka automobilio sportinį charakterį. Rodos, jis sukurtas dideliam vairavimo malonumui – pavarų perjungimo svirtis trumpa, o rankinis stabdis visai šalia! Na, patys tuo įsitikinsite varvindami seiles į jo nuotraukas mūsų galerijoje. Atnaujinta: Pasak pranešimų britų spaudoje, šis „GT 86“ pasirodęs prekybos salonuose kainuos apie 112 tūkst. lt. Tai net 24 tūkst. daugiau, nei japonai buvo užsiminę. |
Toyota GT 86 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis