Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja. Corolla automobilis vizualiai yra patrauklus, nors ir paprastas, mechaniškai patikimas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
1995 metais Corolla buvo atnaujinta - gavo naujus išsiskiriančio dizaino priekinius ir galinius žibintus, nors interjeras liko tas pats. Buvo gaminamas sportiškas WRC modelis su šešių greičių pavarų dėže. Tai buvo bazinis automobilis Toyota lenktyniniams automobiliams dalyvaujantiems WRC čempionate. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja.
Patalpino: senas auto vartotojas | 2010-09-29 |
Patvari mašina |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus, ypač sėdint priekyje, patogios sėdynės, nevargina tolimose kelionėse, nebloga garso izoliacija
Žema, kaip universalui per minkšta galinė pakaba, nevykusi stogo konstrukcija (jei nėra
|
Bendras automobilio aprašas |
Auto 1999 m. universalas. Patogi ir minkšta važiuoti. Mašina ne lakstymui. Dideliu greičiu posūkiuose labai pasvyra. Į galines spyruokles įkišau gumas, tai tapo stabilesnė. Kėbulo kokybė nebloga. Visą laiką eksploatuota Lietuvoje, 3 kart daužyta. Daužytos vietos, kad ir po remonto, vis tiek po kiek laiko rūdyja. |
Variklis |
1,6 l, 110 AG, kuras - benzinas/dujos (daugiataškis įpurškimas). Nereiklus, tik apie 300k km pradėjo ryti tepalus, ypatingai, kai apsukos viršija 4000 aps/min. Matyt pasėdo tepaliniai žiedai. Pamatavau kompresiją - visuose cilindruose po 12 atm. Su dujom variklis dirba minkštai, o perėjus ant benzo - tampa žvėriuku. Bet tada ir benziną mėgsta: jei viršiji 120km/h tai sąnaudos būna apie 8 l/100 km, o dujų apie 11 l. Jei važioji ramiai, 5-a pavara ir variklio apsukos apie 2500, tai dujų valgo apie 8 l/100 km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Amortizatoriai dujiniai, tiek galiniai tiek priekiniai kaina panaši apie 200 lt už vnt. Sankabos diskas, diskatorius, išminimo guolis, keisti pavarų dėžės 3-os pavaros krumpliaračiai ir sinchronizatorius ir plius darbas ir visas malonumas 1200 Lt. Ar tai brangu, spręskite patys. Po remonto nuvažiuota apie 40k km, praeita techninė apžiūra iš pirmo karto. Tai šį tą reiškia apie dalių kokybę. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip visi auto. Variklį lengva patikrinti 3 bėgiu iš vietos lygioje vietoje. Pradėjus važiuoti, mašina pradeda vibruoti ("kratytis"), ir jei vibracija tolygi, reiškia kompresija cilindruose yra vienoda ir variklis dar pakankamai turi resursų. Tai galioja ir Hondoms, nes jų turėjau ne vieną ir taip ekprontu rinkausi, ir iki šiol dėl variklių neapsirikau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis