Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja. Corolla automobilis vizualiai yra patrauklus, nors ir paprastas, mechaniškai patikimas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
1995 metais Corolla buvo atnaujinta - gavo naujus išsiskiriančio dizaino priekinius ir galinius žibintus, nors interjeras liko tas pats. Buvo gaminamas sportiškas WRC modelis su šešių greičių pavarų dėže. Tai buvo bazinis automobilis Toyota lenktyniniams automobiliams dalyvaujantiems WRC čempionate. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja.
Patalpino: Mantas | 2015-11-14 |
e11 compact |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valodomumas, patikimumas, smagus vairavimas mieste, pigi eksploatacija.
prasta garso izoliacija.
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis nepasižymi prabanga, kiekviena interjero detalė labiau grubi ir skirta ilgaamžiškumui, nei komfortui ir prabangai. Garso izoliacija labai prasta, bėgiai labai trumpi ir ilgose kelionėse didesniu greičiu atsibosta ūžesys dėl didelių apsukų, o ir kuro sąnaudos žvėriškos. Važiuojant 70-80km/h sąnaudos 4,5-5l, 90-100-110km/h sąnaudos 6-7l, 120-140km/h sąnaudos apie 8-9l ir taip toliau... Tačiau mieste automobilis fantastiškas. kuro sąnaudos iki 6l net vairuojant "chuliganiškai" gazas dugnas-stabdis... Automobilis turi mažai galios tačiau didelis sukimo momentas atperka galios trūkumą (ganėtinai gerai bėgėjasi nuo žemų apsukų) Automobilis pagamintas taip kad bet kokiu atveju pasiektu kelionės tikslą ir tai jaučiasi tik įsėdus. |
Variklis |
Variklis negalingas, tačiau neužmušamas, turbūt skirtas ne vienam milijonui kilometrų. Variklis nelepus tepalui ar kurui. Visi agregatai aplink varikli (purkštukai, siurblys...) taip pat nelekia jokiu problemų. (Asmeniškai aš nuvažiavau 120000 per penkis metus ir neturėjau jokių problemų) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacijos kaštai kad ir kaip bebūtų keista, gerokai mažesni nei audi bmw, o pakeitus dalį apie ja gali pamiršt. Teko keisti galinius amortizatorius 1vnt 20e (visos kainos bus apytiksliai iš litu paverstos i eurus). Vieną šarnyrą 10e, generatorius ir generatoriaus diržas 60e, stabilizatoriaus traukių antgaliai 2vnt 10e (deja bet tenka keist kiekvienais metais) galinės ir priekinės stabdžių kaladėlės (priekinės ir galinės) apie 30e daugiau jei ir teko keist tai gal kažką smulkaus todėl nebe pamenu. Šio modelio Toyotos nelabai galima vadinti automobiliu, labiau tiktu vadinti tanku. Variklis nemirtingas, pakaba labai patvari, interjeras patvarus tačiau nekomfortiškas, Automobilį pirkau už 4700lt 2011metu viduryje. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti taip pat kaip ir bet koki kita automobilį, nieko labai ypatingo nėra. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis