Markės
1737 iš 1918
Toyota Corolla, (E100) 1991 - 1997
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 12
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Šios kartos Corolla tapo didesnis, sunkesnis ir aerodinamiškesnis negu ankstesnis modelis. Jis buvo gaminamas su trijų ir penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Europoje populiariausias buvo hečbekas. Automobilis vizualiai yra patrauklus, mechaniškai patikimas, paprastas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Audrius | 2009-12-29
Toyta Corolla E10 - noramalus auto
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
paprastai eksploatuojamas, nesudėtingas, ekonomiškas
bloga garso izoliacija, brangesnis nei europietiškų auto remontas, maža bagažinė
Bendras automobilio aprašas
Ir taip- TOYOTA COROLLA (E10)- chečbekas, 4 (5) durų, 1993 metų. Minimalios komplektacijos- tik vairo stiprintuvas, reguliuojamas vairo aukštis ir centrinis užraktas. Kas man jame patinka: -gana paprastai remontuojasi, priėjimas prie įvairių mazgų ir mechanizmų geras, aiškus (šiuo atžvilgiu niekuo nenusileidžia vokiškiems konkurentams); - geras atsparumas korozijai; Nors automobiliui jau 17 metų, jis dar visai padoriai atrodo (išskyrus po avarijos nekokybiškai suremontuotas skardas, kur jau pradeda matytis korozijos pėdsakai); patvari ir dujų išmetimo sistema, nieko dar neteko keisti ar virinti; - gera vairuotojo darbo vietos ergonomika, viskas po ranka, savo vietose, aišku. Be to, reguliuojasi vairo padėties aukštis, tai už vairo galima įsitaisyti gana patogiai. Kas man nepatiko šiame auto: - bloga garso izoliacija tiek nuo variklio skyriaus, tiek nuo ratų arkų (beje kaip ir kitų tos kartos japonų); - maža chečbeko bagažinė; - mažai vietos ant galinių sėdynių; - pigiai ir kukliai atrodo vidaus apdailos ir sėdynių medžiagos; - automobilis žemas, net lyginant ir su savo klasės konkurentais, tai važinėtis prastais keliukais nelabai tinkamas (mažas kliriensas); - brangesnis nei vokiškų "bendraklasių" remontas bei detalės;
Variklis
Variklis 4E-FE, 16 vožtuvų, DOHC,1332 ccm, 87 AG. Geras ir patvarus variklis, įvertinant nedidelį jo darbinį turį bei galingumą. Drįsiu teigti, kad savo dinaminėmis ir eksploatacinėmis savybėmis, tai vienas geriausių tos kartos (1992-1994 m.) savo klasės (1300- 1400ccm) variklių. Manau, kad nenusileidžia analogiško darbinio tūrio Hondos, Nissan bei kitų japoniškų auto varikliams, o vokiškuosius konkurentus savo dineminėmis savybėmis tikrai lenkia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tik nupirkus (2004 m), po kelių savaičių, išaiškėjo 2 dideli gedimai- leisgyvė sankaba ir trūkęs radiatorius. Jų pakeitimas (detalės + darbai) kainavo 900 Lt. Pirmais metais teko nemažai investuoti profilaktiniams remonto darbams: dirželių, skysčių, filtrų, degimo žvakių, stabdžių trinkelių ir pan. keitimui. Dar teko įsigyti žiemines padangas, bent paprastą apsaugos sistemą, bei automagnetolą (turgaus prekeivis aiškino, kad dar Vokietijoje ją kažkas išlupo ?!). Po pirmų metų nemažų remontų prasidėjo gana rami eksploatacija. Per tolimesnius nuvažiuotus 55 t. km buvo pakeista priekiniai šarnyrai ir granatos, taip pat akumuliatoriaus baterija. Šiaip didelių gedimų nepasitaikė, tik planiniai profilaktikos darbai. Kita vertus, automobiliu buvo važinėjama nedaug, maždaug po 1000 km per mėnesį, todėl ir gesti prie tokių nedidelių ridų nelabai buvo kam. Daugiau važinėta po miestą ( apie 65% ir užmiestyje apie 35%). Benzino sąnaudos vasarą: 6-7,5 l/100 km, žiemą: 7- 8,5 l/100 km; Galbūt tokia COROLLA (E10) ir genda šiek tiek mažiau nei kiti, bet ir remontas kainuoja kiek brangiau (jei lyginsime su VW ar Opel tos pačios klasės auto).
Patarimai perkančiajam
Konkrečiai toks automobilis labiau tinka važinėti po miestą nedidelei šeimai- 2 suaugę ir 1 vaikas. Ypatingo patikimumo tikėtis, jei automobiliui daugiau kaip 12 metų, ir rida >200 000 km taip pat neverta.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt