Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį, o 2001 metais buvo pristatytas ir Avensis Verso modelis - tai didelis vienatūris su septyniomis sėdimomis vietomis ir 2.0 litrų varikliu. Avensis Verso kaip ir kiti Avensis modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Darka | 2009-06-30 |
Avensis Verso |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Maža kaina, talpumas
Bukas variklis, sankaba, sankaba, sankaba, salonas beveidis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai dyzeline Avensis Verso versija. Variklis siam auto tikrai per silpnas, nors tiem kas nesusidure su MB, BMW ar VW grupes dyzeliniais varikliais atrodo netgi pakankamai galingas. Taciau pripratus prie vokiskų variklių "griebimo" nuo 1500 apsukų tenka nusivilti. Toyotinis dyzeliukas kažką pradeda rodyti tik nuo 2000, taciau gana patikimas ir važiuojant pencininko režimu visai tinkamas. Pagrindinė bėda sankaba su smgračiu. Reikia susitaikyti, kad ją pakeitus ( o ji atseis apie 4 tūkstantėlius lietuviškų), vėl prie jos grįšit po 100 000 km. Kas liečia kitų mazgų patikimumą- viskas puiku, tiesa daugumoje jos visos "kiauros" ir daugiau nei pusė neturi net kondicionieriaus . Dažniausiai atvaromos iš Danijos, nes tik ten jos buvo populiarios, kaip krovininės ( be galinių sėdynių). Dauguma jų yra su dakomplektuotom sėdynėm, todėl apie gale sėdinčių keleivių saugumą, bei saugumą šoninio smūgio atveju, negali būti ir kalbos. Garso izoliacija nuo variklio pusėtina, tačiau arkų izoliacija ir prasimušantis vėjo garsas važiuojant didesniu greičiu tiesiog didžiulis. Išorės išvaizda tikrai nebloga, tačiau viduje nėra net už ko akiai užsikabinti- viskas "sausa" ir liūdna. Vairuotojo sėdėsena gana patogi, viskas gerai matosi, sėdynės pusėtinos, sėdynių medžiaga beveik už visų konkurentų prastesnė. Vienas didelis pliusas- gana ženkliai mažesnė kaina, nei konkurentų. Ko gero dėl to Toyota ir atsisakė šio modelio gamybos ir pardavė jų nedaug. |
Variklis |
D4D |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Po metų važnėjimo parduota už pakankamai normalia kainą, tačiau gana sunkokai parduodama mašina. Gerai kad buvo tikrai gero stovio tiek optiškai, tiek tecnine prasme. |
Patarimai perkančiajam |
Sankaba/smgratis |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 77)
Toyota Avensis Verso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis