Markės
1715 iš 1911
Toyota Avensis Verso, 2001 - 2005
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.810% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)Viso įvertinimų: 15
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį, o 2001 metais buvo pristatytas ir Avensis Verso modelis - tai didelis vienatūris su septyniomis sėdimomis vietomis ir 2.0 litrų varikliu. Avensis Verso kaip ir kiti Avensis modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Simas | 2013-08-22
praktiškiems žmonėms patiks!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patogus išplanavimas (visgi atsilieka nuo C8/Peugeot 807), kompaktiškas tūris ir geras manevringumas (kaip septynviečiui), geras matomumas, vairo pasukamumas, ekononomiškas, tylus ir galingas variklis, minkšta ir kalbama, kad patvari pakaba
rūdys (turbūt čia tik konkretus mano egzempliorius), salono dizainas, prasta kiliminė danga, aukštas bagažinės dangtis ir nelygios grindys, neišimama priekinė keleivio sėdynė, mažiau įvairaus sėdynių statymo galimybių (lyginant su konkurentais)
Bendras automobilio aprašas
Mašina atrodo nedidelė, nes jos formos visai neprimena kampuoto autobuso. Tik kai šalia jos pamatai "normalų" automobilį (Primera, Astra, Corola), supranti, kokia ji išpūsta. pagal ilgį ji kaip bet kuris vidutinio dydžio sedanas (laguna, passat), tik aukštis gerokai didesnis ir gal šiek tiek plotis. Salone 7 padorios sėdimos vietos (visur rašo, kad galinės dvi vietos tiks tik vaikams - nesąmone, jei vidurinės eilės sėdynės paslinktos į priekį, o vietos kojoms čia bet kuriuo atveju per akis, gale puikiai tilps ir suaugusieji). Įlipti, psisegti vaikus - taip pat jokios bėdos, nes lubos aukštai, durys plačios. Tiesa, septyni suaugėliai turės labai nedaug vietos bagažui, užtat nemažai daiktų galima sukaišioti po keleivių kojomis (bulių maišas, maistais, obuolių dėžės)... Bagažinė jos labai patogi šeimai - varstosi lengvai, slenkstis neleidžia išriedėti kroviniui, nereikia žemai lenktis. Bet nepatogi statyboms - grindys nelygios, aukštas slenkstis, siaurokos durys, viduje - amortizatorių piliastrai. Bagažinė turi žamutinį, slaptą skyrių, kuriame beveik neišsikišdamas telpa 60 Ltr talpos dujų balionas. Važiuoja mašina minkštai, tyliai, duobėtu asfaltu - labai maloniai, tik žvyrkeliu-tarka važiuojant girdisi įvairūs braškėjimai. Sėdėsena aukšta, apžvalga - puiki, salono erdvė - prabangi. Salono dizainas - patogus, bet nestilingas, butaforinė medžio apdaila - naivi, "aliuminio" apdaila centrinėje konsolėje - neilgaamžė. Visur pilna bordačiokų, skrynelių, nišelių, stiklinių ir butelių laikiklių - patogu keliaujant su šeima. Visos keturios durys užsidarinėja nepatikimai, lyg ir tyliai, švelniai, tačiau nuolat pasitaiko reikalas sustoti ir patikrinti, kurios durys neuždarytos. sėdynės patogios, reguliavimo diapazonas labai platus, audinys - patvarus. Dugne ir aplink slenksčius, dureles, pažeistose vietose visur matyti rūdys (teks daryti papildomą antikorozinę apsaugą, kitaip 5-ių metų ji gali ir neatlaikyti). Nors mašina buvo atmestinai prižiūrėta (matosi pagal kėbulo defektų skaičių), visa elektronika veikia, net keista.
Variklis
150 PS 2.0 VTTI variklis tylus, persėdus nuo dyzelio dažnokai suabejoji, ar jis vis dar užvestas. Mašina pajuda ir greitėja lengvai, elastingumas neblogas. Pavyzdžiui, Žirmūnų žiedą galima pravažiuoti 5 pavara ir išvažiuojant pakankamai sklandžiai (tik nesparčiai) didinti greitį. kai greitis virš 100km/h, arkliai kažkur išsivaikšto, tada tikrai neatrodo, kad jų net 150. To užtenka normaliam ir netgi maloniam važiavimui, bet prieš naujesnes mašinas jau nepaambalinsi, pagreitį galėčiau lyginti su 66 KW turbodyzeline Primera. Nemanau, bet labai abejoju, ar esant reikalui mašina pasiektų 170km/h greitį, nekalbant apie deklaruojamus 195km/h.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sąnaudos maloniai nustebino. Išmatuotos sąnaudos užmiestyje 8,3 Ltr dujų /100km. Mieste (apsnūdusiame vasariniame Vilniuje) 10,8 Ltr/100km. taigi, vidutiniškai 100km man su ja kainuoja ~19 Lt. turint omeny dydį, patogumą, masę - geriau nė nereikia. 2007-aisiais buvęs savininkas už šią 2003-iųjų mašiną su 130,000 rida mokėjo 37,000Lt. 2013-aisiais su 266,000 rida pardavė man už 10,000Lt. iškart nusipirkęs įdėjo dujų įrangą (3000Lt, BRC), keitė šarnyrus, stapdžių diskus, rato guolį, lemputes. Daugelio dalių, kurias esame įpratę keisti bent kas du metus, nė nejudino (granatos, sailentblokai, traukės, amortizatoriai, spyruoklės, sankaba...). dabar reikia keisti granatas, amortizatorių gumas, stapdžių diskus. Žodžiu, jam mašina kainavo (nuvertėjimas + remontas) ~5000 kasmet, užtat beveik negaišo laiko servisuose ir labai mažai mokėjo už kurą. Jeigu aš su ja pravažiuosiu ~5 metus ir parduosiu už ~2000, man vieni metai kainuos 1600Lt + remontai, kurių, tikėtina, dabar bus daugiau.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti, ar ne per daug prarūdijus, rinktis benzino/dujų kombinaciją vietoj dyzelio (tikėtina, kad mašina mažiau pravažiavus, maženė važiavimo kaina), patikrinti pakabą, derėtis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt