Markės
1394 iš 1554
Toyota Avensis Verso 2001 - 2005
Toyota Avensis Verso, 2001 - 2005
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 13
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Kaip ir jo pirmtakas, Avensis yra grindžiamas ne Europiniu Corona modeliu. 2001 metais buvo pristatytas ir Avensis Verso modelis - tai didelis vienatūris su septyniomis sėdimomis vietomis ir 2.0 litrų varikliu. Avensis Verso kaip ir kiti Avensis modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei tolygiu važiavimu, tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Simas | 2013-08-22
praktiškiems žmonėms patiks!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patogus išplanavimas (visgi atsilieka nuo C8/Peugeot 807), kompaktiškas tūris ir geras manevringumas (kaip septynviečiui), geras matomumas, vairo pasukamumas, ekononomiškas, tylus ir galingas variklis, minkšta ir kalbama, kad patvari pakaba
rūdys (turbūt čia tik konkretus mano egzempliorius), salono dizainas, prasta kiliminė danga, aukštas bagažinės dangtis ir nelygios grindys, neišimama priekinė keleivio sėdynė, mažiau įvairaus sėdynių statymo galimybių (lyginant su konkurentais)
Bendras automobilio aprašas
Mašina atrodo nedidelė, nes jos formos visai neprimena kampuoto autobuso. Tik kai šalia jos pamatai "normalų" automobilį (Primera, Astra, Corola), supranti, kokia ji išpūsta. pagal ilgį ji kaip bet kuris vidutinio dydžio sedanas (laguna, passat), tik aukštis gerokai didesnis ir gal šiek tiek plotis. Salone 7 padorios sėdimos vietos (visur rašo, kad galinės dvi vietos tiks tik vaikams - nesąmone, jei vidurinės eilės sėdynės paslinktos į priekį, o vietos kojoms čia bet kuriuo atveju per akis, gale puikiai tilps ir suaugusieji). Įlipti, psisegti vaikus - taip pat jokios bėdos, nes lubos aukštai, durys plačios. Tiesa, septyni suaugėliai turės labai nedaug vietos bagažui, užtat nemažai daiktų galima sukaišioti po keleivių kojomis (bulių maišas, maistais, obuolių dėžės)... Bagažinė jos labai patogi šeimai - varstosi lengvai, slenkstis neleidžia išriedėti kroviniui, nereikia žemai lenktis. Bet nepatogi statyboms - grindys nelygios, aukštas slenkstis, siaurokos durys, viduje - amortizatorių piliastrai. Bagažinė turi žamutinį, slaptą skyrių, kuriame beveik neišsikišdamas telpa 60 Ltr talpos dujų balionas. Važiuoja mašina minkštai, tyliai, duobėtu asfaltu - labai maloniai, tik žvyrkeliu-tarka važiuojant girdisi įvairūs braškėjimai. Sėdėsena aukšta, apžvalga - puiki, salono erdvė - prabangi. Salono dizainas - patogus, bet nestilingas, butaforinė medžio apdaila - naivi, "aliuminio" apdaila centrinėje konsolėje - neilgaamžė. Visur pilna bordačiokų, skrynelių, nišelių, stiklinių ir butelių laikiklių - patogu keliaujant su šeima. Visos keturios durys užsidarinėja nepatikimai, lyg ir tyliai, švelniai, tačiau nuolat pasitaiko reikalas sustoti ir patikrinti, kurios durys neuždarytos. sėdynės patogios, reguliavimo diapazonas labai platus, audinys - patvarus. Dugne ir aplink slenksčius, dureles, pažeistose vietose visur matyti rūdys (teks daryti papildomą antikorozinę apsaugą, kitaip 5-ių metų ji gali ir neatlaikyti). Nors mašina buvo atmestinai prižiūrėta (matosi pagal kėbulo defektų skaičių), visa elektronika veikia, net keista.
Variklis
150 PS 2.0 VTTI variklis tylus, persėdus nuo dyzelio dažnokai suabejoji, ar jis vis dar užvestas. Mašina pajuda ir greitėja lengvai, elastingumas neblogas. Pavyzdžiui, Žirmūnų žiedą galima pravažiuoti 5 pavara ir išvažiuojant pakankamai sklandžiai (tik nesparčiai) didinti greitį. kai greitis virš 100km/h, arkliai kažkur išsivaikšto, tada tikrai neatrodo, kad jų net 150. To užtenka normaliam ir netgi maloniam važiavimui, bet prieš naujesnes mašinas jau nepaambalinsi, pagreitį galėčiau lyginti su 66 KW turbodyzeline Primera. Nemanau, bet labai abejoju, ar esant reikalui mašina pasiektų 170km/h greitį, nekalbant apie deklaruojamus 195km/h.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sąnaudos maloniai nustebino. Išmatuotos sąnaudos užmiestyje 8,3 Ltr dujų /100km. Mieste (apsnūdusiame vasariniame Vilniuje) 10,8 Ltr/100km. taigi, vidutiniškai 100km man su ja kainuoja ~19 Lt. turint omeny dydį, patogumą, masę - geriau nė nereikia. 2007-aisiais buvęs savininkas už šią 2003-iųjų mašiną su 130,000 rida mokėjo 37,000Lt. 2013-aisiais su 266,000 rida pardavė man už 10,000Lt. iškart nusipirkęs įdėjo dujų įrangą (3000Lt, BRC), keitė šarnyrus, stapdžių diskus, rato guolį, lemputes. Daugelio dalių, kurias esame įpratę keisti bent kas du metus, nė nejudino (granatos, sailentblokai, traukės, amortizatoriai, spyruoklės, sankaba...). dabar reikia keisti granatas, amortizatorių gumas, stapdžių diskus. Žodžiu, jam mašina kainavo (nuvertėjimas + remontas) ~5000 kasmet, užtat beveik negaišo laiko servisuose ir labai mažai mokėjo už kurą. Jeigu aš su ja pravažiuosiu ~5 metus ir parduosiu už ~2000, man vieni metai kainuos 1600Lt + remontai, kurių, tikėtina, dabar bus daugiau.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti, ar ne per daug prarūdijus, rinktis benzino/dujų kombinaciją vietoj dyzelio (tikėtina, kad mašina mažiau pravažiavus, maženė važiavimo kaina), patikrinti pakabą, derėtis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAceProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai