Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin patikimas
- Komfortiškas
- Gerai išlaiko kainą
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Blankus dizainas
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis 2.4 litro pasiskolintas iš Camry modelio. Europos rinkoje Avensis buvo pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuom, ko galima tikėtis iš vieno klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.
2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.
Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.
Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
mancius
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: mancius | 2016-01-22 |
Toyota Avensis 2004 T4 2.0 D4D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, gerai jaučiasi ant kelio, ypač ant posukių, didelis, erdvus, viskas po ranka, pakankamai ekonomiškas.
Garso aparatūra nepergeriausia, didelis apsisukimo spindulys. nuobodus.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Taigi turiu šį automobilį jau 4 su puse metų tad jau šį bei ta galiu pasakyti. Visu pirma automobilis iš mano asmeninės pusės yra labai patvarus. Pirkau ją 2011m spalio mėnesį su 201k km rida, šiuo metu mašina yra nuvažiavusi 312k km. Automobilis yra erdvus, gale vietos keleiviam tikrai užteks, bagažinė irgi nėra tarp mažiausių, o jeigu vietos neužtenka galinės sėdynės nusilenkia. Komforto pakankamai kaip tokios klases masinai, ilgose kelionėse kiek pavargsti, ir sėdynės galėtu buti minkštesnės, bet yra patogios, gerai prilaiko ant posūkių, pakaba kietoka (manoji sėdi ant R17 205/45 ratų). Duobės jaučiamos, bet nėra kad būtų nemalonu ar kratytu nepakenciamai. Salono medžiagos nėra geriausios kokybės, bet viskas sunkiai braižosi ir kažka yra sunku sulaužyti, viskas surinkta kad laikytų ilgam. Vairuotojo pozicija gan patogi, vietos daug, viskas savose vietose. Mašinos dizainas nėra traukiantis akį, ir pati panelė nėra tai ką pavadintum "šiuolaikiška". Viskas atrodo pasenę, taip pat kaip visas salono apšvietimas, viskas yra apšviesta oranžine spalva ir tai dar labiau sendina automobilį. Komplektacija gan nebloga, yra automatiniai valytuvai, elektra užsilenkiantys veidrodėliai, borto kompiuteris, navigacinė bei keturi elektriniai langai, viskas ko reikia kasdieniniam naudojimui. Kėbulas rudžių neturi, nors šiaip nė karto negirdėjau kad būtent šito modelio kėbulas rudytų. Apsisukimo spindulys gan didelis. |
Variklis |
Variklis 2.0 D4D 85kw. Traukos norėtusi daugiau, lenktynėm skirta nėra, nors nuo raudonos pajudėt ir įsibėgėt iki 50 palieki ne vieną, bet kai išvažiuoji į užmiestį traukos pradeda trūkt, kai skubiai kažką reikia aplenkt reikia jungt ketvirtą bėgį. Problemų su varikliu buvo tik vieną kartą, reikėjo pravalyti EGR voztuvą, nes dūmino kaip garvežys, ir dinginėdavo trauka. O šiaip tepalus ir filtrus keičiu kas 9k km. Bent jau man žiemą užsikuria visada, žvakę keičiau tik vieną, visos kitos stovi tos pačios nuo pirkimo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Apie eksplotacija nėra labai daug ka pasakyti, nes priekinės važiuoklės niekada nejudinau, tik gale reikėjo pakeisti vieną trauktę nes buvo surudijusi ir nėjo padaryt ratų suvedimo. Traukutę dėjau japoniską kuri tuo metu kainavo apie 200lt. EGR vožtuvą valiau pats. Kai pirkau už ją mokėjau 22500lt, po 4 su puse metų turėčiau gauti apie 3k eurų, tad nuvertėjimas normalus. |
Patarimai perkančiajam |
Žiūrėti kaip sankaba, čia yra šio variklio bėda, esu girdėjas kad jos nelaiko, ir žiūrėti ar nedūmina. Atsukti ridą šiam modeliui yra sunku ir nelabai kas apsiima, tad yra tikimybė kad rida gali būt ir nesukta. Didelių ligų kolkas nėra girdėt apie jas nes jos nėra visiškai pasenę. Ir paskutinis patarimas nepirkt pigiausio varijanto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis