Markės
1385 iš 1546
Toyota Avensis 1997 - 2003
Toyota Avensis, 1997 - 2003
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 28
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Kaip ir jo pirmtakas, Avensis yra grindžiamas ne Europiniu Corona modeliu. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei tolygiu važiavimu, tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 28
Donatas | 2013-07-10
Toyota avesnis 2l benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, vidutinės kuro sąnaudos, retai genda.
Brangus išlaikymas
Pigus automobilio išlaikymas. Nedaug gedimu. Ilgaamžiška. net neįsivaizduoju.. man atostogos ;)
Pilnas atsiliepimas...
mb | 2013-01-03
Avensis 2001. 2.0 Benzinas 110kW_150Ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas, ilgaamziskumas
esminiu minusu nera
Sedanas. Puikus automobilis. Eksploatuoju jau 4 metus. Pirktas su labai gera rida ir zinoma istorija. Jei tokiu "keliu" perkate, tai dziaugsites ilgai. 2ltr variklis pats geriausias sioje laidoje, grandine ir t.t. smagus galingas ir pakankamai ekonomiskas. Yra saugumo sistemos ESP (kuri puikiai veikia) ; ABS; praslydimo ir kt. Tiesiog puikus, jei tvarkinkai priziurimas tai vaziuos ir vaziuos kaip ir minejau tai pats geriausias Toyota benzininis variklis. Vaziuokles tiesiog super patikima, labai kantri LT keliams. Salono medziagos labai kokybiskos, ko negaliau pasakyt apie naujus nuo 2009m automobilius. Nuverejo labai mazai, na bent 2.0 benzininis variklis. ziurekit tiesiog ka ir is ko perkat. Jau geriau brangiau sumoketit bet paskui ramiai ir be "staigmenu" vazinekit
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-12-25
toyot D4D 2,0 81kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, erdvus, patogus, patikimas
privalu naudoti tik auksciausios kokybes eksplotacinius skyscius
geras patogus automobilis, gal kiek nuobodus Pirkau is vokietijos su variklio defektu trukes voztuvas pasak savininko "perspaudė" variklis tad tik isigijes bijojau paspausti bet isidrasines pamaciau kad ir 5000 rph jokia problema, variklis kiek brangokas visi kaip susitare 2000lt ir ne centu maziau, tad jei perkate su defektu pasiskaiciuokite finansus, kita problema labai lepus purkstukai trukes voztuvas sugadino purkstuka kurio kaina 1500 naujo o deveto 450. Bet siai[ nesiskundziu -26 paleisti ne problema variklis jau nuriedeje 325000 jokiu problemu taciau ispeju jeigu norite vaziuoti ilgai tik auksciausios kokybes sintetinis tepalas. eksplotacijos kasta nera dideli pakeitimas dirzo jeigu be komplikaciju kiek per 1000 lt na dar variklio pagalves lb brangios priklausant ar desine ar kaire 500 lt tad kreipiausi i auksarankius kurie i orginalo sarva idejo mercedes pagalve kaina per puse tad nepatariu pirk orginalios, dar keiciau kaladeles kuriu kana 200 lt per 3 metus tiek ir remontu. jokiu budu nepirkti is apsileidusio vairuotojo siam varikliui tepalas ir dyzelinas svarbiausia
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2012-09-05
TOYOTA AVENSIS 1.8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogi, nebarškutis, minkšta, patvari.
kiek "ėdrokas" variklis.
Sveiki, turiu patirties su šiuo automobiliu, tai norėčiau atkreipti dėmesį į kai kuriuos niuansus. Nerašysiu apie dizainą nes tai skonio reikalas. Turėjau 1998 metų metų sedaną (pirktas buvo 2006). Mašina turėjo veliūro saloną, tikrai minkštai važiavo Lietuvos keliais. Pirkta buvo su 240000 t.rida, dabar jau apie 320000 t.km. (eksplotuoja senelis :). Kaip ir kiekvieną mašiną žinia, reikia atkelti, kad jinai važiuotų gerai. Amortizatoriai berods, kainavo priekiniai po 250 lt., keičiau ir sailentblokus galinius tai 300 lt vienos pusės. Kiek brangoka, tačiau tikrai po turėtos BMW stebinio tuo, kad važiavo tikrai geriau :). Bėda manau sutiks kiekvienas kas turėjęs tokią auto yra variklyje. Tiksliau liamda zonde. Vargeli tu vargeli šitoje vietoje. Devėtų tikrai neverta dėti, naujas 900 lt. Ko gero dėl šios priežasties ir degalų sąnaudos buvo 10/100 užmiestyje, 11-12-13 /100 Vilniuje. Tiesa, dar teko keisti žvaklaidžius, valytuvų varikliuką (pastarąjį dėjau nuo Ford, kadangi toyotos būtų tekę pirkti naują - patikėkite brangu, nes tuo metu nebuvo šrote.). Brangus liamda zondas, visa kita - labai normalu. Manau neitin vykęs variklis, trūksta dinamikos. Kainą jos tikrai laiko, o ir yra dėl ko laikyti. Tikrai patvaresnė mašina nei turėtoji BMW 3 klasės e36, bei turėtas volkswagen vento :). žiūrėti variklį, tiksliau liamda zondą, kadangi tikrai ne iš pigiųjų. Kėbulą ir t..tkaip visoms auto. Verta dėmesio auto mano manymu.
Pilnas atsiliepimas...
Toyoda | 2012-05-09
Patinka
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, patogus.
nera minusu
Labai smagus. Jokiu problemu. Nedomina vagiu :) 2 L turbo dyzelis
Pilnas atsiliepimas...
Mažas | 2012-03-26
Nusivyliau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kartai važiuoja
Skaityti žemiau
Prisiskaitęs apie Avensis patikimumą, nupirkau 98 m. 2,0 TD universalą. Mokėjau nedaug, ir teko labai nusivilti. Ėmiau parvaryta iš Vokiečių. Iš kart keičiau viska kas priklauso+ teko keisti galinio stabilizatoriaus gumas. Kainuoja nedaug, bet užsirovėm ant pirmos Avenciaus ligos, nulūžo varžtai, teko ilgai paprakaituot. Toliau tikėjausi važiuot ilgai ir laimingai, bet.... Kol kas pravažiavau tik 6 tuks. Iš keturių ilgesnių kelionių grįžau su gedimais. 1. Paspaudus gazą atsirado vibracija. Kalta dešinės pusės vidinė granata. Dėvėta detalė + darbas 400 Lt. 2. Prie 2,2 tu. Apsuku prapuldavo traukimas, atsirasdavo trūkčiojimas. Meistras kažką pakrapštė- 50 Lt. Mieste važiavo gerai, bet sekanti kelionė... 3. Tas pats gedimas. Meistro išvados- kuro siurblio el. reguliatorius. Atskirai neparduodamas. Teko pirkti kitą siurblį. Kaina 450 Lt.+350 Lt darbas. 4. Kelione. Iki 140 km/val. traukia gerai. Bet daugiau viskas. Bėdos dar nesiaiškinau. Nesenai dar atsirado problemos su užvedimu. Dažniausiai iš ryto kuriasi gerai, bet po darbo reik ilgokai pasukt kol užsiveda. Žodžiu, mąstau apie pardavimą, nors po žiemos atsiradusios kėbulo rudelės gali įstumti i dideli minusą. Ėmiau 2,0 TD, nes paprastesnis, mažiau elektronikos nei D4D ir nėra plaukiančiojo smagračio, bet garsesnis, mažiau galios ir ne toks ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
Romualdas | 2012-02-13
Avensis 2000m- 1.6 VVTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip 1,6L variklio, gana gera trauka ir dinamika; Priimtinos benzino sąnaudos; Labai patikima elektronika; Gana patikimas ir praktiškas visas automobilis; Nedidelis nuvertėjimas, nusileidžia gal tik Mercedes, BMW, ir Audi. Lengvai aptarnaujamas.
Modelio su 1,6L varikliu skurdi komplektacija. Garso izoliacija tik patenkinama. Trūksta vairavimo ir pavarų perjungimo tikslumo.Kai kurios atsarginės detalės brangios.
Reikėjo keisti turėtą VW Vento (1993m 1.8i benz.) į kažką naujesnio. Pradžioje galvojau tik apie "vokietį", bet užsiroviau, ant Toyota Avensis 2000/2001. Užsiroviau gerąja prasme. To priežastis- pasitaikė prieinama kaina, iš pažiūros l. gerai išlaikytas, tvarkingas automobilis , truputį daužtas į galą (atvėpęs bamperis ir sulenkta panelė). Patikrinome autoservise. Nieko blogo nerasta, tik silpni, galiniai amortizatoriai. Dėl to šiek tiek nusiderėjau kainos. Pirkau iš Marijampolės "perekupų" pagal skelbimą. Rida buvo 115 t. km (greičiausiai atsukta). Galutinė kaina buvo 16200 LTL, plius apie 900 LTL kainavo remontas (gal. bamperio tvarkymas , panelės tiesinimas ir dažymas). Padarė kokybiškai ir gana greitai. Tik nusipirkęs padariau kas būtina- keičiau tepalus, filtrus, degimo žvakės (jas keičiau dar kartą prie 155 t.km. ridos jos kainavo kažkur po 15 LTL), kažkurį dirželį (generatoriaus lygtai). Variklį suka grandinė, tai nereikėjo pinigų variklio diržo ketimui. Dar pildžiau kondicionierių ir įsidėjau signalizaciją. Visiems tiems pirminiams darbams ir signalizacijai paėmus kartu išleidau apie 700 LTL. Padangos buvo žieminės, geros. Vasarinės (naujos Matador) su atskirais ratlankiais kainavo dar 800 LTL. Per 4,5 metų ir nuvažiuotus 67 tūkst. buvo tokie remonto darbai: po pirmos žiemos vis tik "parėjo" galiniai amortizatoriai (buvau įspėtas), o dar po 1,5 metų "apsivarė" tepalais ir priekiniai. Visų jų pakeitimas kainavo 1000 LTL . Amortikai brangūs, maždaug po 200LTL už 1vnt. Per tą laiką dar keičiau kelias lemputės, vieno šarnyro apsauginę gumą, bei priekinių stabdžių kaladėles (gale būgniniai, jokių problemų nebuvo). Tas kainavo visai nedaug ir dalį darbų atliko kaimynas savo garaže. Jokių kitų gedimų nebuvo. Ar daug , ar mažai gedo, nežinau, bet lyginant su turėta Vento, tai su Avensiu buvo tikras "relaksas"- tiesiog važiuoji ir tiek. Laikui bėgant išsiugdė didžiulis pasitikėjimas automobiliu, kuris taip ir nenuvylė nė karto. Užsivesdavo visada ir prie bet kurios temperatūros, ir nuveždavo ten kur reikia. Nustebino akumuliatoriaus patvarumas, kuris atlaikė 4 lietuviškas žiemas, ir liko kitam mašinos savininkui (markė- kažkoks no-name "Toyota Battery", 55Ah). TA visą laiką praeidavau iš pirmo kart. Tik prieš parduodant (rida apie 185 tukst. km ridos) kartais prabuksuodavo sankaba. Bet kai tik nuvarydavau pas meistrus, kaip tyčia, to prabuksavimo nepagaudavo. Taip ir pardaviau nieko dėl to nedaręs. Gera vidaus apdailos ir sėdynių medžiagų kokybė ir patvarumas, nors atrodo kukliai. Niekas nenusitrynė, nesuplyšo. Patvari važiuoklė, tampri, bet nekieta ir per daug neminkšta. Važiuoklę lengva remontuoti. Skardos, nors ir plonos, bet atsparios korozijai, per 10 metų neatsirado nei vienos rūdies (nei sparnuose, nei arkose, nei durelėse ar slenksčiuose). Pamenu, Vento vis tekdavo pavalyt rūdis, padažinėt. Avensio talpi bagažinė, talpesnė už Audi A4 , bet ne tokia talpi kaip Vento (joje,rodos, visa karvė atsigultų). Nors variklio darbinis tūris tik 1,6L, manau, traukė neblogai- tikrai geriau už turėtą Vento (1,8L), neblogiau už lietuvių numylėtą Audi A4 (1,6L). Draugai turi Mazda 626GF su 1,8L varikliu, tai ir jie pripažino, kad nors Avensio variklis tik 1,6L, bet jo dinamika neblogesnė už 626-os. Buvo problemėlė dėl to, kad VVTi varikliai mėgsta valgyti tepalą. Per 15000km papildydavau apie 1-1,2 L tepalo (pildavau 5W-30, keisdavau kas 15000km, kaip priklausė). Tepalo per 4,5 metus tiek ir valgė, nei daugiau, nei mažiau. Tiesiog papildydavau ir tiek, meistrai dėl to patarė nesukti galvos. Taigi, varikliui, jei ne tepalo valgymo problemėlė, jokių priekaištų neturėčiau. Žinoma, 1,8L arba 2,0L variklis būtų smagesnis tokiam Avensiui. Kuro sąnaudos kaip benzininio auto, kurio masė 1200 kg, man atrodė visai nedidelės. Vasarą sunaudodavo apie 6-8,5 L/100 km, o žiemą apie 7-10L/100km. Kuro sąnaudų rekordą pasiekiau prieš 3 metus kelionės metu į Lenkiją. Tada 60L kuro bako užteko 960 km nuvažiuoti. Per Lenkiją tada važiuota neskubant apie 90-100 km/h greičiu, miestuose didelių spūsčių nepasitaikė. Mano turėta Vento beveik visais važiavimo režimais valgydavo 1litru/100km daugiau. Bet gi Vento lengvesnė visu 100 kg ir truputėlį mažesnė. Beje , kuro sąnaudas skaičiuodavau pagal užpiltų litrų kiekį ir nuvažiuotus km. Borto kompu nelabai pasitikėjau. Aš savąjį auto vasarą pardaviau už 9500 LTL kaimynams baltarusiams. Tikiu , kad jis dar ilgai tarnaus naujam šeimininkui. Dabar jau turiu FORD Mondeo 2006m pabaigos universalą, TDCi. Kol kas patenkintas, kaip peliukas su sūriu. Pripažįstu, kad tai tobulesnis ir komfortiškesnis automobilis mano turėto Avensio atžvilgiu. Apie Mondeo parašysiu vėliau, kai atsiras kelių metų praktika. Manau, kad Avensis-1- patikima ir praktiška mašina. Nesutiksiu, kad Avensis-1 nėra nusisekęs, kaip senesni TOYOTA modeliai. Šis Avensis tikrai pateisina patikimų Toyota automobilių vardą. Dabar Avensis-1 net ir geresnių metų (2002-2003 m) galima nupirkti kažkur už 9000-11000 LTL. Prieš perkant būtinai tikrinti autoservise, nes automobiliai jau metuose ir reiktų saugotis gerokai pavaikytų ir pavargusių, su didele rida automobilių. Ypatingai tikrinti sankabą, amortizatorius, vairo sistemą. Geresnis variantas , manau, būtų su 1,8 arba 2,0L VVTi varikliais- ten ir komplektacija geresnė. Vienintelis pavojus, kad benzininiai varikliai, ypač 1,8L, gali ryti tepalą, o remontas būtų gana brangus. Visa kita lengvai pataisoma. Dėl dyzelinių nežinau, praktikos neturėjau.
Pilnas atsiliepimas...
KarasKelyje | 2010-01-03
Nemazai problemu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
zaibys masiniukas ,, kaip paprastam naudojimuj.. mieste 7litrai o kaip mano sunuj tai 12 :D megejas
stabdziai diskai
sedanas 1.8 95kw ,kaip tokiam kibiriukui uztenka, bet kai nusipirkom tai kas puse metu slifuodavom diskus nes jie surudidavo... toyotos atstovybe sake kad sis modelis nesukurtas tokiam klimatuj...ne per lietu ir balas vazinet...( apsurdas).. taisem kol garantija galiojo...kai baigesi .. pradejo potruputy rudyt ir visos kitos detales..suprasciau kad ji stovetu ir nieks nevazinetu, bet taip nera ,,vazinejam kiekviena diena...beje daba kala vaira ,, matyt arba stabdziai nevienodai stabo arba diskas kreivas... nu karocia problemos su stabdziais, diskais,,meistrai taise ,, nu pataise kazka ,, bet sake norint kad nekaltu riek keist ten viska...... rankinis blogai veikia,,, ji uztrauki o kai nuleidi tai ir lieka ten uzspausta.po tam tikro laiko jis ten atleidzia.... taip tik atrodo kad cia baika tai tas tai tas,, bet kai reik taisyt tai ir litus kisi ir kisi.. stabdzius slifuojam kiekvienasi metais.... gerai kad pazystama turim nuolaida ipaiso,,, Patarimai perkančiajam butu sito modulio nepirkt...:) saip neblogas masiniukas traukia vaziuoja ,,, bet ptoblemos prtoblemos problemos ne kiekviena diena ,,, bet i metus bus.. uz tapacia suma galima pasijieskot kur kas naujesnes masinos
Pilnas atsiliepimas...
mindelis | 2009-10-17
avensis t22 (wagon)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas auto, daug vietos tiek priekyje tiek galia, gerai dirba pakaba, bet galėtų būti geresnė garso izoliacija. traukos mieste užtenka ,bet magistralėj galėtų būti ir daugiau. 2.0 td (66kw) Nusipirkus vairo traukių angalius, starteris streikavo, po 3 mėn teko variklio galvą tvarkyti (1600 lt), galinių stabdžių kaladėlės (100lt). perdeginėja lemutės (trumpų, skydelio, galinio numerio), galinių stabilizatorių gumos.
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2009-03-26
Jokių nusiskundimų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patikimumas, atsparus korozijai, nelabai domina vagis, puiki standartinė garso apratūra.
Išorės triukšmo izoliacija galėtų būti kiek geresnė.
2002 metų Toyota Avensis D4-D pirkome prieš ketverius metus ir automobilis puikiai tarnauja iki šiol. Aukštesnio ūgio (185+) vairuotojams gali pasidaryti ankšta. Gale vietos galvai irgi nėra per daug. Visumoje automobilis yra nekietas, ilgose kelionėse per daug neišvargina nei vairuoti nei būti keleivio vietoje. Variklis jau nubėgęs 110kkm ir priekaištų neturime jam visiškai jokių. Galios pakanka, važiuojant protingai (iki 130km/h) sąnaudos būna apie 5,6-6 l/100km. Mieste 6,5l. Žiemą ir prie labai žemų temperatūrų kuriasi nesispyriodamas. Eksplotacijos kaštai visiškai minimalūs. Neskaitant rutininių keitimų - tepalai, filtrai, daugiau teko keisti tik stabdžių diskus, nes po labai intensyvaus ir ilgo stabdymo pervažiavome per balą, diskai stiagiai atvėsdami susikreivino. Tačiau juos pakeitus vėl viskas puiku. Nuvertėjimas - per 4 metus kaina rinkoje tokios pat komplektacijos mašinos nukrito apie 10klt. Sakyčiau pakankamai nedaug. Matyt visi yra patenkinti šiais automobiliais ir nenori jų atsikratyti per greitai. Bandomojo važiavimo metu pasiklausykite, ar niekur niekas negirgžda, paleidus vairą ir stabdant - ar neneša mašinos į kurią nors pusę. Nes jeigu neša - problemos su stabdžiais.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai