Markės
1385 iš 1546
Toyota Avensis 1997 - 2003
Toyota Avensis, 1997 - 2003
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 28
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Kaip ir jo pirmtakas, Avensis yra grindžiamas ne Europiniu Corona modeliu. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei tolygiu važiavimu, tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Andrius | 2016-10-05
Neblogas Toyota automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamiškas, patikimas variklis, minkšta pakaba, santykinai nebrangus
Stabdžiai, sankaba, triukšmas, brangios detalės
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Automobiliu nuvažiuota 100 000 km per 5 m (nuo 200 000 km 2011m iki 300 000 km 2016m). Visumoje automobilis patikimas, tačiau pareikalavo investicijų, nes prieš tai jį vairavęs savininkas jokių mazgų netvarkė ir nekeitė. Blogi dalykai. Nuvylė stabdžiai (gale būgnai), turbūt prasčiausi stabdžiai, su kuriais teko vairuoti, nevykusi ABS sistema, kuri įsijungia ne laiku arba neįsijungia kai reikia. Nekartą teko tvarkyti galinių stabdžių stūmoklius, iš kurių vieną kartą tiesiog išbėgo visas skystis ir likau visai be stabdžių (eismo metu). Visiem žinomas defektas - gamyklinė sankaba, ją reikia neišvengiamai keisti, nepasiekus 200 000. Prasta salono garso izoliacija ir triukšmingas dyzelinis variklis. Žiemą variklis ilgai šyla, o kol jis šaltas - labai didelės kuro sąnaudos, todėl jei atstumas iki 5 km, jis įveikiamas šaltu varikliu su labai daug sudeginto kuro (>10 l/100km). Kėbulo antikorozinė apsauga mūsų oro sąlygom netinkama. Nepatogios sėdinės ilgoms kelionėms. Sunkus vairo mechanizmas. Dažnai perdegančios lemputės (ir viduje ir išorėje). Prasta garso aparatūra, nuolatos atsilaisvinantis rankinis stabdys (dėl būgninių stabdžių). Geri dalykai. Pakankamai maloni ir konstrukciškai nesudėtinga pakaba. Gan kokybiškos apdailos medžiagos. Gera, galinga klimato kontrolės sistema, kurios nė karto neteko tvarkyti.
Variklis
Pirmos kartos Toyota D4D šeimos dyzelinis variklis (1CD-FTV). Puiki dinamika, gerai bėgėjasi, galia nė kiek nesumažėjusi, turboduobė mažai pastebima, lyginant su kitais tų metų automobiliais. Nė karto neteko taisyti šio variklio. Pasiekia gamintojo nurodyta 195 km/h greiti ir stabiliai juo važiuoja ilgą laiką, nebuvo pastebėta jokių įtarimą keliančių garsų ar parodymų. Vienintelė bėda, su kuria buvau susidūręs - purkštukų valdymo kompiuteris (Engine Drive Unit), kuris esant žemoms temperatūroms užgesindavo variklį, tačiau jį pakeitus (suprantamą į šrotinį, nes naujas neadekvačiai brangus) problema dingo. Negalima pilti nekokybiškų degalų, nes užmuš labai brangius purkštukus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jei automobilį prižiūrėti ir laikų keisti būtinus dalykus, kaštai neišsiskirs iš kitų automobilių: nei pigu nei brangu. Detalės, suprantama, brangios, nes Toyota. Per 5 metus nuvertėjo 50%.
Patarimai perkančiajam
Jei renkiesi dyzelinį variklį - tik D4D, senesnis TD visais atžvilgiais prastas. Stengtis surasti modelį su visais diskiniais stabdžiais. Jei nėra - būtinai tikrinti servise esamą situaciją. Pasiteirauti ar pakeista sankabą. Naudoti tik kokybišką kurą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai