Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Sierakauskas
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Sierakauskas | 2015-12-28 |
2.0L Diesel, Universalo kėbulu |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, ekonomiškas, talpus, atsparus korozijai
kaip draugai sako "tetos mašina", neįspūdinga asmenybė
|
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šį automobilį jau ketvirtus metus. Pirkau parvarytą iš Vokiečių automobilių aikštelėje Šiauliuose. Kai norėjau užkurti, nesikūrė, nes akumuliatorius buvo nusėdęs. Galimai pardavėjęs buvo įdėjęs seną akumuliatorių, nes klemos buvo uždėtos negrabiai. Privarius kitą automobilį ir sujungus laidus užsikūrė iškart, nors buvo šalta (gal -10). Įsėdau į mašiną, pajunginėjau jungtukus, pažiūrėjau ar viskas veikia, neįsijungė galinio lango valytuvas ir nerodė degalų kiekio prietaisų panelėje. Kaip vėliau paaiškėjo, galinis valytuvas nesandarus ir palijus pradeda pats įsijunginėti, todėl jo laidai buvo atjungti, o prietaisų skydelis sugedęs, bet tai nebuvo didelė problema, nes kompiuteris maždaug rodo likusį nuvažiuoti atstumą. Salonas atrodė paprastas, be navarotų, bet tuo metu į grožį nežiūrėjau, man reikėjo patikimos ir taupios mašinos. Ta mintimi išvažiavau jos išbandyt į šalia aikštelės esantį žvyrkelį. Pardavėjas sėdėjo šalia ir pudrino smegenis, kokia ji gera ir išlaikyta, o aš tuo metu spaudžiau per nelygų kelią ir įtempęs ausis klausiausi, ar kas nors bilda. Jokio bildesio negirdėjau, mašinos trauka ir vairavimas man patiko, stabdžiai pasirodė geri. Padvejojęs sutikau ją pirkti ir tą pačia dieną ją persirašiau. Per visus eksplotavimo metus neturėjau su ja jokių problemų, visad patikimai mane vežė, bet vis žvalgiausi į kitas mašinas, nes ši didelio vairavimo malonumo neteikė. Sunku pasakyti kodėl. Gal dėl to, kad atrodo ji kaip barsukas ar kad tai labai paprasta mašina, labai vidutinė, nei per minkšta, nei per kieta, nei per galinga, nei per silpna, toks vidurys, kuriuo kartais pasidžiaugi, kai pagalvoji, kaip jis gerai tarnauja, o kartais nesidžiaugi, nes ji pilka pelė tarp kitų. |
Variklis |
Variklis D4D, turi 81 kW, su turbina. Mėgta padūmyt jei ilgiau pavažinėji ramiai. Man traukos kaip ir trūksta, bet iš bėdos užsmaugus užtenka. Kuro ryja tikrai nedaug, tuo galima pasidžiaugt. Tepalų ryja labai minimaliai. Tik garsas didelis variklio, ypač kai šaltas. Labai girdisi lauke, viduje ne taip stipriai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilį pirkau už 9000lt, keičiau akumuliatorių - 250lt, poto visus diržus, termostatą, granatos gumas, porą šarnyrų - 1200lt servize, stabdžių kaladėles ir diskus - 700lt servize, poto einami skysčiai ir degalai. Dabar automobilis kainuoja apie 1800 eurų, per keturis metus kaina nukrito trečdaliu. Manau tai normalus nuvertėjimas. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti kaip ir visus automobilius. Nors skaičiau, jog šiame modelyje smagratis silpnoji vieta ir pas mane, pasak vieno meistro, jis kalena (yra toks netolygus, vos girdimas tuk - tuk garsas varikliui dirbant) bet per 4 metus garsas nepasikeitė. Tai taip ir nežinau ar čia jis šneka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis