Markės
1385 iš 1546
Toyota Avensis 1997 - 2003
Toyota Avensis, 1997 - 2003
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 28
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Kaip ir jo pirmtakas, Avensis yra grindžiamas ne Europiniu Corona modeliu. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei tolygiu važiavimu, tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
3.0

Atsiliepimai įvertinti 67 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Sierakauskas | 2015-12-28
2.0L Diesel, Universalo kėbulu
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, ekonomiškas, talpus, atsparus korozijai
kaip draugai sako "tetos mašina", neįspūdinga asmenybė
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Turiu šį automobilį jau ketvirtus metus. Pirkau parvarytą iš Vokiečių automobilių aikštelėje Šiauliuose. Kai norėjau užkurti, nesikūrė, nes akumuliatorius buvo nusėdęs. Galimai pardavėjęs buvo įdėjęs seną akumuliatorių, nes klemos buvo uždėtos negrabiai. Privarius kitą automobilį ir sujungus laidus užsikūrė iškart, nors buvo šalta (gal -10). Įsėdau į mašiną, pajunginėjau jungtukus, pažiūrėjau ar viskas veikia, neįsijungė galinio lango valytuvas ir nerodė degalų kiekio prietaisų panelėje. Kaip vėliau paaiškėjo, galinis valytuvas nesandarus ir palijus pradeda pats įsijunginėti, todėl jo laidai buvo atjungti, o prietaisų skydelis sugedęs, bet tai nebuvo didelė problema, nes kompiuteris maždaug rodo likusį nuvažiuoti atstumą. Salonas atrodė paprastas, be navarotų, bet tuo metu į grožį nežiūrėjau, man reikėjo patikimos ir taupios mašinos. Ta mintimi išvažiavau jos išbandyt į šalia aikštelės esantį žvyrkelį. Pardavėjas sėdėjo šalia ir pudrino smegenis, kokia ji gera ir išlaikyta, o aš tuo metu spaudžiau per nelygų kelią ir įtempęs ausis klausiausi, ar kas nors bilda. Jokio bildesio negirdėjau, mašinos trauka ir vairavimas man patiko, stabdžiai pasirodė geri. Padvejojęs sutikau ją pirkti ir tą pačia dieną ją persirašiau. Per visus eksplotavimo metus neturėjau su ja jokių problemų, visad patikimai mane vežė, bet vis žvalgiausi į kitas mašinas, nes ši didelio vairavimo malonumo neteikė. Sunku pasakyti kodėl. Gal dėl to, kad atrodo ji kaip barsukas ar kad tai labai paprasta mašina, labai vidutinė, nei per minkšta, nei per kieta, nei per galinga, nei per silpna, toks vidurys, kuriuo kartais pasidžiaugi, kai pagalvoji, kaip jis gerai tarnauja, o kartais nesidžiaugi, nes ji pilka pelė tarp kitų.
Variklis
Variklis D4D, turi 81 kW, su turbina. Mėgta padūmyt jei ilgiau pavažinėji ramiai. Man traukos kaip ir trūksta, bet iš bėdos užsmaugus užtenka. Kuro ryja tikrai nedaug, tuo galima pasidžiaugt. Tepalų ryja labai minimaliai. Tik garsas didelis variklio, ypač kai šaltas. Labai girdisi lauke, viduje ne taip stipriai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilį pirkau už 9000lt, keičiau akumuliatorių - 250lt, poto visus diržus, termostatą, granatos gumas, porą šarnyrų - 1200lt servize, stabdžių kaladėles ir diskus - 700lt servize, poto einami skysčiai ir degalai. Dabar automobilis kainuoja apie 1800 eurų, per keturis metus kaina nukrito trečdaliu. Manau tai normalus nuvertėjimas.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti kaip ir visus automobilius. Nors skaičiau, jog šiame modelyje smagratis silpnoji vieta ir pas mane, pasak vieno meistro, jis kalena (yra toks netolygus, vos girdimas tuk - tuk garsas varikliui dirbant) bet per 4 metus garsas nepasikeitė. Tai taip ir nežinau ar čia jis šneka.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai