Markės
1716 iš 1917
Toyota Avensis, (T220) 1997 - 2003
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 28
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Romualdas | 2012-02-13
Avensis 2000m- 1.6 VVTI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kaip 1,6L variklio, gana gera trauka ir dinamika; Priimtinos benzino sąnaudos; Labai patikima elektronika; Gana patikimas ir praktiškas visas automobilis; Nedidelis nuvertėjimas, nusileidžia gal tik Mercedes, BMW, ir Audi. Lengvai aptarnaujamas.
Modelio su 1,6L varikliu skurdi komplektacija. Garso izoliacija tik patenkinama. Trūksta vairavimo ir pavarų perjungimo tikslumo.Kai kurios atsarginės detalės brangios.
Bendras automobilio aprašas
Reikėjo keisti turėtą VW Vento (1993m 1.8i benz.) į kažką naujesnio. Pradžioje galvojau tik apie "vokietį", bet užsiroviau, ant Toyota Avensis 2000/2001. Užsiroviau gerąja prasme. To priežastis- pasitaikė prieinama kaina, iš pažiūros l. gerai išlaikytas, tvarkingas automobilis , truputį daužtas į galą (atvėpęs bamperis ir sulenkta panelė). Patikrinome autoservise. Nieko blogo nerasta, tik silpni, galiniai amortizatoriai. Dėl to šiek tiek nusiderėjau kainos. Pirkau iš Marijampolės "perekupų" pagal skelbimą. Rida buvo 115 t. km (greičiausiai atsukta). Galutinė kaina buvo 16200 LTL, plius apie 900 LTL kainavo remontas (gal. bamperio tvarkymas , panelės tiesinimas ir dažymas). Padarė kokybiškai ir gana greitai. Tik nusipirkęs padariau kas būtina- keičiau tepalus, filtrus, degimo žvakės (jas keičiau dar kartą prie 155 t.km. ridos jos kainavo kažkur po 15 LTL), kažkurį dirželį (generatoriaus lygtai). Variklį suka grandinė, tai nereikėjo pinigų variklio diržo ketimui. Dar pildžiau kondicionierių ir įsidėjau signalizaciją. Visiems tiems pirminiams darbams ir signalizacijai paėmus kartu išleidau apie 700 LTL. Padangos buvo žieminės, geros. Vasarinės (naujos Matador) su atskirais ratlankiais kainavo dar 800 LTL. Per 4,5 metų ir nuvažiuotus 67 tūkst. buvo tokie remonto darbai: po pirmos žiemos vis tik "parėjo" galiniai amortizatoriai (buvau įspėtas), o dar po 1,5 metų "apsivarė" tepalais ir priekiniai. Visų jų pakeitimas kainavo 1000 LTL . Amortikai brangūs, maždaug po 200LTL už 1vnt. Per tą laiką dar keičiau kelias lemputės, vieno šarnyro apsauginę gumą, bei priekinių stabdžių kaladėles (gale būgniniai, jokių problemų nebuvo). Tas kainavo visai nedaug ir dalį darbų atliko kaimynas savo garaže. Jokių kitų gedimų nebuvo. Ar daug , ar mažai gedo, nežinau, bet lyginant su turėta Vento, tai su Avensiu buvo tikras "relaksas"- tiesiog važiuoji ir tiek. Laikui bėgant išsiugdė didžiulis pasitikėjimas automobiliu, kuris taip ir nenuvylė nė karto. Užsivesdavo visada ir prie bet kurios temperatūros, ir nuveždavo ten kur reikia. Nustebino akumuliatoriaus patvarumas, kuris atlaikė 4 lietuviškas žiemas, ir liko kitam mašinos savininkui (markė- kažkoks no-name "Toyota Battery", 55Ah). TA visą laiką praeidavau iš pirmo kart. Tik prieš parduodant (rida apie 185 tukst. km ridos) kartais prabuksuodavo sankaba. Bet kai tik nuvarydavau pas meistrus, kaip tyčia, to prabuksavimo nepagaudavo. Taip ir pardaviau nieko dėl to nedaręs. Gera vidaus apdailos ir sėdynių medžiagų kokybė ir patvarumas, nors atrodo kukliai. Niekas nenusitrynė, nesuplyšo. Patvari važiuoklė, tampri, bet nekieta ir per daug neminkšta. Važiuoklę lengva remontuoti. Skardos, nors ir plonos, bet atsparios korozijai, per 10 metų neatsirado nei vienos rūdies (nei sparnuose, nei arkose, nei durelėse ar slenksčiuose). Pamenu, Vento vis tekdavo pavalyt rūdis, padažinėt. Avensio talpi bagažinė, talpesnė už Audi A4 , bet ne tokia talpi kaip Vento (joje,rodos, visa karvė atsigultų).
Variklis
Nors variklio darbinis tūris tik 1,6L, manau, traukė neblogai- tikrai geriau už turėtą Vento (1,8L), neblogiau už lietuvių numylėtą Audi A4 (1,6L). Draugai turi Mazda 626GF su 1,8L varikliu, tai ir jie pripažino, kad nors Avensio variklis tik 1,6L, bet jo dinamika neblogesnė už 626-os. Buvo problemėlė dėl to, kad VVTi varikliai mėgsta valgyti tepalą. Per 15000km papildydavau apie 1-1,2 L tepalo (pildavau 5W-30, keisdavau kas 15000km, kaip priklausė). Tepalo per 4,5 metus tiek ir valgė, nei daugiau, nei mažiau. Tiesiog papildydavau ir tiek, meistrai dėl to patarė nesukti galvos. Taigi, varikliui, jei ne tepalo valgymo problemėlė, jokių priekaištų neturėčiau. Žinoma, 1,8L arba 2,0L variklis būtų smagesnis tokiam Avensiui.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sąnaudos kaip benzininio auto, kurio masė 1200 kg, man atrodė visai nedidelės. Vasarą sunaudodavo apie 6-8,5 L/100 km, o žiemą apie 7-10L/100km. Kuro sąnaudų rekordą pasiekiau prieš 3 metus kelionės metu į Lenkiją. Tada 60L kuro bako užteko 960 km nuvažiuoti. Per Lenkiją tada važiuota neskubant apie 90-100 km/h greičiu, miestuose didelių spūsčių nepasitaikė. Mano turėta Vento beveik visais važiavimo režimais valgydavo 1litru/100km daugiau. Bet gi Vento lengvesnė visu 100 kg ir truputėlį mažesnė. Beje , kuro sąnaudas skaičiuodavau pagal užpiltų litrų kiekį ir nuvažiuotus km. Borto kompu nelabai pasitikėjau. Aš savąjį auto vasarą pardaviau už 9500 LTL kaimynams baltarusiams. Tikiu , kad jis dar ilgai tarnaus naujam šeimininkui. Dabar jau turiu FORD Mondeo 2006m pabaigos universalą, TDCi. Kol kas patenkintas, kaip peliukas su sūriu. Pripažįstu, kad tai tobulesnis ir komfortiškesnis automobilis mano turėto Avensio atžvilgiu. Apie Mondeo parašysiu vėliau, kai atsiras kelių metų praktika.
Patarimai perkančiajam
Manau, kad Avensis-1- patikima ir praktiška mašina. Nesutiksiu, kad Avensis-1 nėra nusisekęs, kaip senesni TOYOTA modeliai. Šis Avensis tikrai pateisina patikimų Toyota automobilių vardą. Dabar Avensis-1 net ir geresnių metų (2002-2003 m) galima nupirkti kažkur už 9000-11000 LTL. Prieš perkant būtinai tikrinti autoservise, nes automobiliai jau metuose ir reiktų saugotis gerokai pavaikytų ir pavargusių, su didele rida automobilių. Ypatingai tikrinti sankabą, amortizatorius, vairo sistemą. Geresnis variantas , manau, būtų su 1,8 arba 2,0L VVTi varikliais- ten ir komplektacija geresnė. Vienintelis pavojus, kad benzininiai varikliai, ypač 1,8L, gali ryti tepalą, o remontas būtų gana brangus. Visa kita lengvai pataisoma. Dėl dyzelinių nežinau, praktikos neturėjau.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt