Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Romualdas | 2012-02-13 |
Avensis 2000m- 1.6 VVTI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kaip 1,6L variklio, gana gera trauka ir dinamika; Priimtinos benzino sąnaudos; Labai patikima elektronika; Gana patikimas ir praktiškas visas automobilis; Nedidelis nuvertėjimas, nusileidžia gal tik Mercedes, BMW, ir Audi. Lengvai aptarnaujamas.
Modelio su 1,6L varikliu skurdi komplektacija. Garso izoliacija tik patenkinama. Trūksta vairavimo ir pavarų perjungimo tikslumo.Kai kurios atsarginės detalės brangios.
|
Bendras automobilio aprašas |
Reikėjo keisti turėtą VW Vento (1993m 1.8i benz.) į kažką naujesnio. Pradžioje galvojau tik apie "vokietį", bet užsiroviau, ant Toyota Avensis 2000/2001. Užsiroviau gerąja prasme. To priežastis- pasitaikė prieinama kaina, iš pažiūros l. gerai išlaikytas, tvarkingas automobilis , truputį daužtas į galą (atvėpęs bamperis ir sulenkta panelė). Patikrinome autoservise. Nieko blogo nerasta, tik silpni, galiniai amortizatoriai. Dėl to šiek tiek nusiderėjau kainos. Pirkau iš Marijampolės "perekupų" pagal skelbimą. Rida buvo 115 t. km (greičiausiai atsukta). Galutinė kaina buvo 16200 LTL, plius apie 900 LTL kainavo remontas (gal. bamperio tvarkymas , panelės tiesinimas ir dažymas). Padarė kokybiškai ir gana greitai. Tik nusipirkęs padariau kas būtina- keičiau tepalus, filtrus, degimo žvakės (jas keičiau dar kartą prie 155 t.km. ridos jos kainavo kažkur po 15 LTL), kažkurį dirželį (generatoriaus lygtai). Variklį suka grandinė, tai nereikėjo pinigų variklio diržo ketimui. Dar pildžiau kondicionierių ir įsidėjau signalizaciją. Visiems tiems pirminiams darbams ir signalizacijai paėmus kartu išleidau apie 700 LTL. Padangos buvo žieminės, geros. Vasarinės (naujos Matador) su atskirais ratlankiais kainavo dar 800 LTL. Per 4,5 metų ir nuvažiuotus 67 tūkst. buvo tokie remonto darbai: po pirmos žiemos vis tik "parėjo" galiniai amortizatoriai (buvau įspėtas), o dar po 1,5 metų "apsivarė" tepalais ir priekiniai. Visų jų pakeitimas kainavo 1000 LTL . Amortikai brangūs, maždaug po 200LTL už 1vnt. Per tą laiką dar keičiau kelias lemputės, vieno šarnyro apsauginę gumą, bei priekinių stabdžių kaladėles (gale būgniniai, jokių problemų nebuvo). Tas kainavo visai nedaug ir dalį darbų atliko kaimynas savo garaže. Jokių kitų gedimų nebuvo. Ar daug , ar mažai gedo, nežinau, bet lyginant su turėta Vento, tai su Avensiu buvo tikras "relaksas"- tiesiog važiuoji ir tiek. Laikui bėgant išsiugdė didžiulis pasitikėjimas automobiliu, kuris taip ir nenuvylė nė karto. Užsivesdavo visada ir prie bet kurios temperatūros, ir nuveždavo ten kur reikia. Nustebino akumuliatoriaus patvarumas, kuris atlaikė 4 lietuviškas žiemas, ir liko kitam mašinos savininkui (markė- kažkoks no-name "Toyota Battery", 55Ah). TA visą laiką praeidavau iš pirmo kart. Tik prieš parduodant (rida apie 185 tukst. km ridos) kartais prabuksuodavo sankaba. Bet kai tik nuvarydavau pas meistrus, kaip tyčia, to prabuksavimo nepagaudavo. Taip ir pardaviau nieko dėl to nedaręs. Gera vidaus apdailos ir sėdynių medžiagų kokybė ir patvarumas, nors atrodo kukliai. Niekas nenusitrynė, nesuplyšo. Patvari važiuoklė, tampri, bet nekieta ir per daug neminkšta. Važiuoklę lengva remontuoti. Skardos, nors ir plonos, bet atsparios korozijai, per 10 metų neatsirado nei vienos rūdies (nei sparnuose, nei arkose, nei durelėse ar slenksčiuose). Pamenu, Vento vis tekdavo pavalyt rūdis, padažinėt. Avensio talpi bagažinė, talpesnė už Audi A4 , bet ne tokia talpi kaip Vento (joje,rodos, visa karvė atsigultų). |
Variklis |
Nors variklio darbinis tūris tik 1,6L, manau, traukė neblogai- tikrai geriau už turėtą Vento (1,8L), neblogiau už lietuvių numylėtą Audi A4 (1,6L). Draugai turi Mazda 626GF su 1,8L varikliu, tai ir jie pripažino, kad nors Avensio variklis tik 1,6L, bet jo dinamika neblogesnė už 626-os. Buvo problemėlė dėl to, kad VVTi varikliai mėgsta valgyti tepalą. Per 15000km papildydavau apie 1-1,2 L tepalo (pildavau 5W-30, keisdavau kas 15000km, kaip priklausė). Tepalo per 4,5 metus tiek ir valgė, nei daugiau, nei mažiau. Tiesiog papildydavau ir tiek, meistrai dėl to patarė nesukti galvos. Taigi, varikliui, jei ne tepalo valgymo problemėlė, jokių priekaištų neturėčiau. Žinoma, 1,8L arba 2,0L variklis būtų smagesnis tokiam Avensiui. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kuro sąnaudos kaip benzininio auto, kurio masė 1200 kg, man atrodė visai nedidelės. Vasarą sunaudodavo apie 6-8,5 L/100 km, o žiemą apie 7-10L/100km. Kuro sąnaudų rekordą pasiekiau prieš 3 metus kelionės metu į Lenkiją. Tada 60L kuro bako užteko 960 km nuvažiuoti. Per Lenkiją tada važiuota neskubant apie 90-100 km/h greičiu, miestuose didelių spūsčių nepasitaikė. Mano turėta Vento beveik visais važiavimo režimais valgydavo 1litru/100km daugiau. Bet gi Vento lengvesnė visu 100 kg ir truputėlį mažesnė. Beje , kuro sąnaudas skaičiuodavau pagal užpiltų litrų kiekį ir nuvažiuotus km. Borto kompu nelabai pasitikėjau. Aš savąjį auto vasarą pardaviau už 9500 LTL kaimynams baltarusiams. Tikiu , kad jis dar ilgai tarnaus naujam šeimininkui. Dabar jau turiu FORD Mondeo 2006m pabaigos universalą, TDCi. Kol kas patenkintas, kaip peliukas su sūriu. Pripažįstu, kad tai tobulesnis ir komfortiškesnis automobilis mano turėto Avensio atžvilgiu. Apie Mondeo parašysiu vėliau, kai atsiras kelių metų praktika. |
Patarimai perkančiajam |
Manau, kad Avensis-1- patikima ir praktiška mašina. Nesutiksiu, kad Avensis-1 nėra nusisekęs, kaip senesni TOYOTA modeliai. Šis Avensis tikrai pateisina patikimų Toyota automobilių vardą. Dabar Avensis-1 net ir geresnių metų (2002-2003 m) galima nupirkti kažkur už 9000-11000 LTL. Prieš perkant būtinai tikrinti autoservise, nes automobiliai jau metuose ir reiktų saugotis gerokai pavaikytų ir pavargusių, su didele rida automobilių. Ypatingai tikrinti sankabą, amortizatorius, vairo sistemą. Geresnis variantas , manau, būtų su 1,8 arba 2,0L VVTi varikliais- ten ir komplektacija geresnė. Vienintelis pavojus, kad benzininiai varikliai, ypač 1,8L, gali ryti tepalą, o remontas būtų gana brangus. Visa kita lengvai pataisoma. Dėl dyzelinių nežinau, praktikos neturėjau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis