Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Pigios medžiagos interjere
- Tiesiog nesimpatiškas dizainas
Toyota Auris yra kompaktiškas 3 arba 5 durų hečbekas, kuris dalijasi ta pačia E150 platforma su Toyota Corolla modeliu. Europoje Auris pakeitė Corolla hečbeką, tuo tarpu sedanas ir toliau gaminamas su Corolla pavadinimu. Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas. Su nauju patraukliu, dinamišku dizainu, kokybišku salonu ir patikimais varikliais "auksinis" Toyota Auris konkuruoja su brangiausiais “golf” klasės atstovais - Volkswagen Golf ir Alfa Romeo 147. Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Pagal EuroNCAP Toyota Auris automobilis surinko 35 taškus (5 žvaigždutes) – tai aukščiausias įmanomas balas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas.
Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
2017-09-05 |
Puikus miesto automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškumas, dinamiškumas, manevringumas
Mašina kiek kietoka, bet nėra ko tikėtis iš tokios klasės auto
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Ieškojau benzininio auto, ir pasitaikė šis Auris. Pirkau prabėgusį tik 48 tūkst. km, tą patvirtino Mototoja. Pilniausia komplektacija (ekranas, multifunkcinis vairas su visais mygtukais), galbūt trūktų tik odinio salono ar šildomų sėdinių. Kadangi važinėju beveik tik mieste - šis auto buvo labai tinkamas variantas. Važinėjant mieste normaliai, ne "pensininko" rėžimu sąnaudos realiai iki penkių su puse litrų šimtui km (važinėjant su R17 ratais). Iš tikro tik nusipirkus mašiną sąnaudos buvo kiek didesnės, bet ne paslaptis, kad hibridų vairavimo specifika yra kitokia nei paprastų auto, todėl prireikė kelių dienu adaptuotis. Važiuojant autostrada 145 km/h sąnaudos 7.2l/100km, pravažiavus kiek daugiau nei 800km, o tai tikrai džiugina. Važiuojant tokiu greičiu mašina stabili, neūžia, nors galvojau, kad dinamikos tikrai trūks. Taip pat yra "PWR" mygtukas, kuris įjungia abu agregatus ir išvystomi 100kw, kurių pilnai užtenka tokiai mašinai. Tikrai rekomenduoju šį automobilį žmonėms, kurie daugiausiai važinėja mieste. Automobilis atrodo dailiau nei jo bazė "Prius". Prieš perkant reikėtų pasitikrinti baterijas, taip pat nerekomenduoju imti tokios mašinos su didesne nei 150tūkst. rida. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Toyota Auris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis