Markės
1704 iš 1918
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-07-09 technologijos.lt

„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto finansų analitikai

„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto finansų analitikai
„Tesla“ paviešino savo 2-ojo ketvirčio elektromobilių gamybos bei jų pristatymo rezultatus. Tokio gero ketvirčio nesitikėjo net Volstryto finansų analitikai.
 
„Tesla“ skelbia, kad per gegužės-birželio mėn. iš viso pagamino 87048 elektromobilius ir pirkėjams pristatė 95200 „Model S/X“ ir „Model 3“ elektromobilių.
 
Kalbant dar detaliau, tai kompanija per II-ąjį ketvirtį pagamino 14517 „Model S/X“ ir net 72531 „Model 3“ elektromobilių. O pirkėjams pristatė 17650 „Model S/X“ ir 77550 „Model 3“.
 
Tai yra ženkliai didesni rodikliai, nei tikėjosi Volstryto analitikai. Jie prognozavo, jog „Tesla“ geriausiu atveju pirkėjams sugebės pristatyti 88000 elektromobilių. Gana dažnai pasigirsdavo įvairių ir su elektromobilių pristatymu susijusių keblumų, kuriuos panašu, kad „Tesla“ sugebėjo išspręsti.
 
Šis ketvirtinis „Tesla“ kompanijai yra ženkliai geresnis ir už pirmąjį šių metų ketvirtį. Per pirmuosius 3 šių metų mėn. „Tesla“ kompanija sugebėjo pirkėjams pristatyti 12100 „Model S/X“ ir 50900 „Model 3“ elektromobilių. Tad II-ojo ketvirčio augimas, palyginus su I-uoju, siekia net 51 proc., o metinis augimas tiesiog įspūdingas – 217 proc.
 
„Tesla“ savo išplatintame pranešime teigia, kad „tai rekordinis elektromobilių gamybos apimčių ir šių automobilių pristatymo pirkėjams ketvirtis. Mes padarėme reikšmingų pakeitimų globalioje logistikos sistemoje ir mūsų elektromobilių pristatymų rezultatai išaugo. Tikime, kad III-ojo ketvirčio rezultatai bus dar geresni.“
 
Būtent pristatymo srityje „Tesla“ kompanijai ir toliau teks labai pasistengti, nes per šį ketvirtį priimtų užsakymų vėl buvo daugiau, nei pavyko pristatyti elektromobilių. Tad bendras kompanijos pristatytų elektromobilių skaičius dar vis atsilieka. Bet žvelgiant į naujausią statistiką matyti daug pozityvių ženklų. Ir jei „Tesla“ kompanijai pavyks išlaikyti tokį tempą, labai tikėtina, kad metų pabaigoje Elonas Muskas galės džiaugtis įvykdęs savo pažadą – 400000 elektromobilių, pristatytų pirkėjams.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt