Markės
1700 iš 1912
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-10-23 technologijos.lt

„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“

„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“
Vos tik rinkoje pasirodė „Tesla Model 3“ elektromobilis daugelis iškart pradėjo teigti, jog tai yra tiesioginis „BMW“ trečiosios serijos konkurentas. „BMW“ ilgą laiką nenorėjo to pripažinti, bet panašu, jog pasidavė – ypač po to, kai pamatė naujausius automobilių pardavimų rezultatus.
 
Visai neseniai rašėme apie „Tesla“ kompanijos paskelbtus 3-iojo ketvirčio automobilių pardavimų rezultatus, kurie yra tiesiog puikūs – šios kompanijos automobilius tiesiog šluoja.
 
Panašu, jog šios naujienos pagaliau privertė „BMW“ kompaniją pripažinti ilgai neigtą tiesą – „Tesla“ kompanija daro milžinišką spaudimą automobilių rinkos senbuviams.
 
Bernhard‘as Kuhnt‘as, „BMW Noth America“ padalinio generalinis vadovas duodamas interviu „Bloomberg“ teigė, kad „Tesla didina savo gamybos apimtis ir daro spaudimą šiam rinkos segmentui. Esant tokioms aplinkybėms aš labai džiaugiuosi galėdamas pasakyti, jog ir mes intensyviai dirbame šioje srityje ir mūsų pardavimai taip pat auga.“
 
Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad šiais metais „BMW“ kompanija JAV pardavė šiek tiek mažiau vidutinio dydžio sedanų, tačiau vertinant bendrus Vokietijos gamintojo rezultatus matyti, kad bendri automobilių pardavimai JAV per praėjusį mėnesį šiek tiek padidėjo.
 
Visgi, Kuhnt‘as pripažįsta, kad tiek „Mercedes-Benz“, tiek ir „Lexus“ automobilių pardavimai per tą patį laikotarpį demonstravo ženklų kritimą.
 
Be jokios abejonės „BMW“ pardavimams įtakos turėjo ir ženkliai išaugę „Tesla“ automobilių pardavimai. Ypač dėl to, kad kompanija vis dar orientuojasi į JAV ir Kanados rinkas bei jose labai sparčiai auga „Model 3“ populiarumas.
 
Tad „BMW“ trečios serijos automobiliai yra laikomi didžiausiais pralaimėtojais, kuriuos stumia į šalį „Model 3“ elektromobiliai. Tik šįkart „BMW“ kompanija oficialiai pripažino, jog „Tesla“ jiems daro spaudimą.
 
Ir kas dėl to kaltas? Akivaizdu, jog tik pati „BMW“ kompanija. Jie neturi jokios rimtos priežasties pasiteisinimui kodėl rinkai negali pasiūlyti pilnai elektrinių transporto priemonių, kurios galėtų rimtai konkuruoti su „Tesla“ elektromobiliais.
 
Vietoj to, kad jau dabar labai rimtai orientuotųsi į elektromobilių segmentą, jie tą ketina pradėti daryti tik 2021 metais. Tik ar nebus per vėlu?


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt