Markės
1703 iš 1917
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-10-17 technologijos.lt

Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėriška?

Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėriška?
„Tesla“ kompanija pateikė išsamią 3-iojo ketvirčio elektromobilių pardavimų ir pristatymų pirkėjams statistiką. Šiais „Model S/3/X“ elektromobilių rezultatais turėtų labai džiaugtis Elonas Muskas ir „Tesla“ kompanijos gerbėjai, bet tik ne jos konkurentai.
 
„Tesla“ kompanija, kaip ir „General Motors“, nusprendė daugiau neviešinti duomenų, kiek kompanijos per mėnesį parduoda automobilių. Vietoj to, jos pateikia ketvirčio rezultatus.
 
Ir jei „GM“ yra natūraliai, o gal apsimestinai, ramūs dėl daugiau kaip 40 %  elektromobilių pardavimų kritimų, tai „Tesla“ gali džiūgauti – jų automobilius tiesiog šluoja.
 
„Tesla“ išplatino 3-iojo ketvirčio elektromobilių pardavimų rezultatus ir juose matyti, jog kompanija pagamino 53239 vienetus „Model 3“ ir bendrai pagamino 26903 vienetus „Model S“ ir „Model X“.
 
Taip pat teigiama, kad per 3-iąjį ketvirtį iš viso buvo pagaminta 80142 elektromobilių, o tai yra 50 % daugiau, lyginant su 2-ojo ketvirčio gamybos rezultatais.
 
Kalbant apie „Model S“ ir „X“ elektromobilius, jų gamybos augimas taip pat buvo didesnis, nors ir ne toks ryškus, kaip populiariojo „Model 3“.

 
„Model X“ 
 
„Tesla“ pagamintų elektromobilių pristatymas klientams dažnai buvo įvardijama, kaip rimta kompanijos problema, tačiau panašu, jog ir šioje srityje kompanija labai stipriai juda į priekį.
 
Iš pateiktų duomenų matyti, kad kompanija pirkėjams pristatė 83500 elektromobilių: 55840 „Model 3“, 14470 „Model S“ ir 13190 „Model X“. Kad šie skaičiai leistų aiškiau suprasti esamą padėtį reikėtų paminėti tik tai, kad tokie 3-iojo ketvirčio elektromobilių pristatymo pirkėjams skaičiai atitinka 80 % elektromobilių kiekio, kurį „Tesla“ kompanija savo pirkėjams pristatė per visus 2017 metus.
 
O konkrečiai „Model 3“ elektromobilių pristatymo rezultatai yra itin puikūs – „mes per paskutinį ketvirtį šių automobilių pristatėme dvigubai daugiau nei sudėjus visų prieš tai buvusių ketvirčių rezultatus.“
 
Kompanija taip pat teigia, kad „Model 3“ elektromobilis turi galimybių rodyti ir dar geresnius pardavimų rezultatus, nes kol kas šis automobilis buvo skirtas praktiškai tik Šiaurės Amerikos klientams, jo kaina buvo kiek aukštesnė už konkurentus ir kitus modelius, o ir įsigijimo galimybes apribojo lizingo nebuvimas. „Dar yra daugybė galimybių didinti Model 3 pardavimus įvedant lizingo galimybę, paprastesnę bateriją, kuri atpigintų automobilį ir pradedant tarptautinius pristatymus.“
 
Tikėtina, kad „Tesla“ nuo šiol gerokai rimčiau pradės žvelgti ir į Europos rinką, ypač po ką tik praūžusios Paryžiaus automobilių parodos, kurioje, kaip ir buvo galima tikėtis, „Tesla“ automobiliai sulaukė itin daug dėmesio.

 
„Model S“ 
 
Štai dar ketelas svarbiausių „Tesla“ 3-iojo ketvirčio ataskaitos momentų:
 
„Model S“ ir „Model X“ elektromobilių poreikis išliko aukštas net ir prasidėjus JAV ir Kinijos muitų karams. Dėl šios situacijos importuojamiems į Kiniją „Tesla“ automobiliams yra taikomas 40 % tarifas, kai tuo tarpu kitiems automobiliams – 15 %.
 
Dėl tokios padėties „Tesla“ kompanijai Kinijos rinkoje, kuri yra viena didžiausių pasaulyje, yra sunku konkuruoti su vietiniais gamintojais ir kompanijos automobiliai dėl logistikos ir taikomų muito mokesčių pabrangsta 55-60 %. Tad „Tesla“ Kinijoje stato elektromobilių gamyklą ir taip planuoja atpiginti elektromobilių gamybos, logistikos kaštus ir tuo pačiu išvengti muitų.
 
„Tesla“ vis dar planuoja iki metų pabaigos pasiekti savo užsibrėžtą 2018 metų tikslą – pirkėjams per šiuos metus bendrai pristatyti 100 000 „Model S“ ir „Model X“ elektromobilių. Matant tokius gerus kompanijos 3-iojo ketvirčio rezultatus, tikėtina, kad jiems pavyks tai padaryti.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt