Markės
1703 iš 1917
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-09-03 technologijos.lt

Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebino ir teigiamai, ir neigiamai

Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebino ir teigiamai, ir neigiamai
Tarptautinė finansinių paslaugų įmonė UBS stengiasi savo klientams pateikti kiek įmanoma daugiau informacijos, kad šie galėtų priimti tikslius sprendimus dėl investavimo. Dėl to UBS kartais užsiima ir netradicine veikla. Pavyzdžiui, naujų automobilių ardymu. Neseniai buvo pabaigta „Tesla Model 3“ analizė ir šis pigiausias markės elektromobilis ekspertus sugebėjo nustebinti dukart - vieną kartą teigiamai ir vieną - labai neigiamai.
 
UBS, savaime aišku, turi daug turtingų klientų, kuriems rūpi automobilių sektoriaus ateitis. Todėl atliktinėti tokius bandymus tiesiog apsimoka. UBS nusprendė pažvelgti po „Tesla Model 3“ kapotu ir jį visiškai išardyti. Iš pradžių tikrinta elektrinė jėgainė ir elektronika sukėlė gerą įspūdį - konkurentai iš BMW ir „Chevrolet“ neturi kuo atsikirsti.
 
Analizę atlikę ekspertai teigė – „Model 3“ yra pagamintas siekiant supaprastinti inžineriją, pašalinti nereikalingus komponentus ir naudoti modulines detales kiek įmanoma plačiau“. Pavyzdžiui, įtampos keitiklis yra sumontuotas į elektros variklio ir transmisijos mazgą. Kitame mazge matoma baterijų kontrolės elektronika, įkrovimo schemos, galios paskirstymo modulis ir transformatorius. Tai tikrai supaprastina gamybą ir remontą. Visgi, UBS specialistai, kad ir kaip džiaugėsi elektronikos kokybe, pastebėjo, kad tikriausiai pigiausi „Model 3“ yra per pigūs ir neleis kompanijai uždirbti pelno.
 
Ekspertai skaičiuoja, kad su kiekvienu parduotu pigiausios „Model 3“ versijos automobiliu, kainuojančiu apie 35 tūkstančius dolerių, „Tesla“ praras maždaug 6 tūkstančius dolerių. Tiesa, UBS pasamdyti inžinieriai nematė pigiausios automobilio versijos – išardyta mašina kainavo 49 tūkstančius dolerių. Inžinierius labiausiai nustebino baterijos, kurios yra stipriai pranašesnės už tai, ką siūlo BMW ir „Chevrolet“, kurių automobiliai yra brangesni.
 
Tačiau ne viskas su „Tesla Model 3“ yra taip gražu. Kai perki automobilį už 49 tūkstančius, iš jo tikiesi tam tikros kokybės, ne tik technologijų. Tačiau ekspertai pastebėjo, kad tarpai tarp skirtingų kėbulo dalių nėra lygūs - jie skiriasi visai nemažai. Dar didesnė problema yra ta, kad kai kurios virinimo siūlės yra nelygios ir nekokybiškos. Ekspertai pastebėjo ir tai, kad trūksta kai kurių varžtų, kurie kėbului suteiktų tvirtumo, nors ir nėra kritiškai būtini.
 
Blogiausia tai, kad UBS ekspertai mano, jog problemas būtų galima išspręsti tik keičiant gamybos įrankius, nes net štampuotas rėmas nėra labai kokybiškas. Galiausiai, triukšmo lygis salone yra kiek per aukštas, turint omenyje, kad tai - elektromobilis. Triukšmas kyla dėl aerodinaminių sprendimų - salone girdimas vėjas. Tai nebūtų didelė problema, tačiau 49 tūkstančius dolerių kainuojantis automobilis jau vien dėl kainos kelia didesnius lūkesčius.
 
Galiausiai, nors modulinė sistema turi privalumų, kai kuriuos komponentus pasiekti yra labai sunku. Tai reiškia, kad net ir smulkesnis remontas užtruktų labai daug laiko. Tačiau „Tesla“ teigia, kad tarpai tarp kėbulo plokščių jau yra mažesni ir lygesni nei buvo anksčiau, o kokybe „Model 3“ nenusileidžia „Audi“ ir BMW modeliams.
 
Ne vienas „Model 3“ pirkėjas skundėsi kokybe, naudojamomis medžiagomis ir net gedimais. Kai kuriems neveikė rankenėlėms, kitiems - kompiuteris. Visgi, tikėtina, kad „Model 3“ vis tiek yra geriausias šio rinkos segmento elektromobilis dėl savo baterijų, greičio, vairavimo dinamikos. BMW ir „Chevrolet“ pasiūlymai yra geriau surinkti, tačiau nėra tokie praktiški, o ir kainuoja daugiau.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt