Markės
1704 iš 1918
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-08-03 technologijos.lt

„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Muskas: gudrybė, kurios svarbiausias

„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Muskas: gudrybė, kurios svarbiausias
Jei kada pirksite naują automobilį, turėsite atvykti į saloną jo atsiimti. Taip jau yra. „Tesla“ automobilių pirkėjai turi atvykti į artimiausią atstovybę ar servisą. Tačiau dabar kompanija išbando naują visiškai naujų automobilių pristatymo būdą ir jau vardina privalumus. Vieną „Tesla Model 3“ taip pristatė pats Muskas.
 
Elonas Muskas sumanė automobilius pristatyti tiesiai pirkėjams į namus. Tam, kad jie atkeliautų nepriekaištingos būklės ir visiškai švarūs, jie vežami uždaruose konteineriuose. Elonas Muskas pats pristatė vieną automobilį tokiu būdu ir naujieji „Tesla Model 3“ pirkėjai džiaugėsi ne tik gaudami automobilį tiesiai į namus, bet ir susipažinę su garsiuoju verslininku.
 
Tačiau, aišku, toks pristatymo būdas nebuvo pasirinktas tik dėl pirkėjų patogumo. „Tesla“ sunku gaminti tūkstančius automobilių per savaitę. Dar sunkiau tai, kad paskui juos tenka vežti į atstovybes ir servisus. Aišku, vienu metu galima nuvežti kelis automobilius, tačiau pirkėjams nesuskubus jų pasiimti nauji elektromobiliai tiesiog sėdi kieme. Pristatant automobilius tiesiai iš gamyklos į pirkėjų kiemą turėtų pavykti pagreitinti pristatymą. Taip kartu sumažėtų nepatenkintų laukiančiųjų dejonės.
 
Aišku, kartu tai ir proga parodyti, kaip „Tesla“ rūpinasi savo klientais. Toks dėmesys automobilių pramonėje yra retas ir pirkėjus labai žavi. Net jei Elonas Muskas daugiau automobilių niekam nebepristatys.
 
Beje, jis pats pažymėjo ir dar vieną privalumą - nereikia plastikinės plėvelės, į kurią įprastai įvyniojami nauji automobiliai. Taigi, mažiau šiukšlių. Tik aišku, kad tokia paslauga pasinaudos ne visi pirkėjai, nes ne visiems ji bus teikiama. Tiksliau tariant, tikėtina, kad taip automobiliai bus pristatomi tik esant reikalui. Pavyzdžiui, ten, kur atstovybės bus per daug užimtos.
 
Galiausiai, elektromobilis didelio dyzelinio sunkvežimio krovinių skyriuje neatrodo gerai. Tačiau reikia atsiminti, kad būtent „Tesla“ valdys nemažą „Tesla Semi“ vilkikų parką. Nors tokių vaizdų dar nematėme, laukiame kol pasirodys autovežio versijos nuotraukos - jos tikrai jau turėtų būti pakeliui.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt