Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin greitas
- Daug įdomių technologijų
- Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
- Brangus
- Dizainas Copy-Paste
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-07-09
technologijos.lt
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutraukti svarbius stabdžių bandymus „Tesla Model 3“ gamybą nuolat lyti įvairūs nesklandumai. Elektromobilį įsigiję žmonės jo laukia labai ilgai, o pats Elonas Muskas net turėjo imtis netradicinių sprendimų, kad tik paspartintų gamybą - šalia gamyklos pastatę palapinę, o pats kurį laiką miegojo prie pat surinkimo linijų. Dabar paaiškėjo, kad neseniai „Tesla“ vadovas nurodė nutraukti vienus labai svarbius stabdžių bandymus, bet kodėl? Ką tai reiškia?
Stabdžiai yra tokia svarbi automobilio sistema, kad ją tenka tikrinti dar net mašinos pilnai nesurinkus. Vienas iš bandymų yra atliekamas surinkimo proceso metu pastatant automobilį ant specialaus bandymų stendo ir pakeliant jo variklio apsukas. Tuomet aktyvuojami stabdžiai. Taip, beje, tikrinami ne tik stabdžiai, bet ir kiti važiuoklės komponentai - stabdymo metu automobilis turi išlikti stabilus, išlaikyti taisyklingą ratų padėtį. Tai standartinis bandymas šioje pramonės šakoje, tačiau panašu, kad „Tesla“ vadovo nurodymu „Model 3“ gamybos linijose jis neatliekamas nuo birželio 26 dienos.
„Tesla“ atstovai tvirtina, kad stabdžiai vis tiek yra išbandomi. Ir tuo nėra pagrindo abejoti - šis bandymas tėra vienas iš kelių, kurių metu tikrinami automobilio stabdžiai. Kol kas net nėra aišku, kodėl jo buvo atsisakyta. Viena vertus, šio bandymo praleidimas leistų sutaupyti laiko (taigi, paspartinti gamybą), bet kita vertus, potenciali nauda gamybos apimtims būtų visai nedidelė. Nepatvirtinti šaltiniai „Tesla“ gamykloje Thisisinsider.com pasakojo, kad sprendimas buvo priimtas staiga paties Elono Musko, tačiau oficialiai kompanijos atstovai ir šios informacijos patvirtinti nenori.
Ar šio bandymo praleidimas kelia riziką, kad automobilis susidurs su saugumo problemomis? Anksčiau buvo skelbiama, kad „Model 3“ pasižymi itin ilgu stabdymo keliu, tačiau šią problemą išsprendė programinės įrangos atnaujinimas. Visgi, mažai tikėtina, kad šio bandymo praleidimas turės įtakos galutiniam stabdžių efektyvumui. Tačiau jis vis tiek yra būtinas ir atliekamas praktiškai visose automobilių gamyklose. Kad ir kokia kokybiška būtų gamybos linija, tikimybė, kad viskas jau pirmu bandymu bus tobulai suderinta, yra menka. Taigi, stabdydamas automobilis gali imti keisti važiavimo kryptį arba tiesiog greičiau dėvėti vienos pusės padangas.
Tai tiesa, kad stabdžiai ir važiuoklės suvedimas yra tikrinami ne kartą. Kiekvienas naujas „Model 3“ dar turi pasivažinėti bandymų trasoje - šio bandymo metu tikrinami ir stabdžiai, ir važiuoklė, ir nepageidaujami garsai salone ir daugybė kitų faktorių. Tačiau tuomet ištaisyti bėdas jau kur kas sunkiau. Ekspertai teigia, kad šio standartinio bandymo atsisakymas stipriai didina kokybės problemų tikimybę.
Tai kas nutiko? Gali būti, kad jau imtos skaičiuoti ir minutės, siekiant padidinti „Model 3“ gamybos tempus. O gali būti, kad įvyko kas nors labai kasdieniško ir tiesiog bus keičiama bandymų įranga - dabar atsakymų nesužinosime. Tačiau tikėtinas ir kur kas optimistiškesnis scenarijus - „Tesla“ gamykloje buvo surastas būdas kaip tuos pačius rezultatus pasiekti be minėto bandymo.
|
Tesla modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | Model 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Model S | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Model Y | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Model X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Cybertruck | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Tesla Model 3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis