Markės
1704 iš 1918
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-06-06 technologijos.lt

Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad kažkas ne taip

Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad kažkas ne taip
Automobilių gamintojai turi nuolat stebėti rinką. Konkurencija yra didelė, tyrimams skiriamos didžiulės pajėgos. Galbūt vieni gamintojai pastebi ką nors, ko nemato kiti? O gal pasitelkiamos marketingo gudrybės, kurios kelia pavojų kitų markių reputacijai ar strategijai? O gal naudojamos technologijos, apie kurias kiti nepagalvojo? Būtent dėl to vokiečių inžinierių komanda visiškai išardė net keturis „Tesla Model 3“ automobilius, bet klausimų tik padaugėjo.
 
Būtų puiki naujiena, jei paskelbtume, kad „Tesla Model 3“ naudoja kokias nors ateivių technologijas, kurios vokiečių inžinieriams apskritai nėra pažįstamos, o gal dar ir paneigia Žemėje galiojančius dėsnius. Tačiau nieko panašaus - „Tesla Model 3“ yra gana paprastas automobilis. Išskirtinumą jam suteikia programinė įranga ir „Tesla“ galimybės ją atnaujinti bet kuriuo metu. Tačiau dabar inžinieriai tenorėjo pažiūrėti į techninę automobilio pusę ir vis tiek buvo nustebinti.
 
Baterijos ir kaina

Pavyzdžiui, ne paslaptis, kad „Tesla“ baterijos naudoja „Panasonic“ technologiją. Pastaroji kompanija jau labai seniai garsėja savo baterijomis (jei turite AA baterijas naudojantį foto aparatą, žinote apie ką kalbame), tačiau elektromobilių pasaulyje ir iššūkiai kiti. Pavyzdžiui, kobalto kainos kreivė šovė per visų įmanomų grafikų viršutines ribas, todėl „Panasonic“ teko sumažinti šio metalo kiekį „Tesla“ baterijose nuo 8 iki 2,8 %. Baterijų talpa nuo to, panašu, nenukentėjo, o kainą pavyko sumažinti gana ženkliai.
 
„Tesla Model 3“ buvo laikomas kompanijos raktu į finansinę sėkmę, tačiau tik jei „Tesla“ sugebės šių automobilių pagaminti daug ir greitai. Tačiau vokiečių inžinierių tyrimas visas lygtis supaprastino - „Model 3“ gamintojui kainuoja apie 28 tūkstančius dolerių. Tiksliau, 18 tūkstančių už medžiagas, likę 10 tūkstančių - už darbą. Tai - gana didelė kaina šios klasės automobiliui, bet visai nedaug elektromobiliui.
 
„Tesla Model 3“ kainos salonuose prasidės nuo 35 tūkstančių dolerių, todėl pelnas atrodo visai patraukliai, ypač jei pavyks pasiekti išsvajotus 10 tūkstančių automobilių per savaitę. Tiesa, ekspertai mano, kad tokio pelno nebus gana.
 
„Tesla“ turi daugiau planų investicijoms nei pinigų?

Rinkoje jau seniai įsitvirtinusiems gigantams toks pelnas būtų saldus kąsnelis, tačiau „Tesla“ dar turi plėsti gamyklą ir atstovybių tinklą. Didelių investicijų reikalauja ir naujų modelių kūrimas bei vystymas. Erikas Gordonas, Mičigano Universiteto profesorius, teigia, kad kompanija liks pelninga, tačiau po to pridėjo - „jei jie automobilius pardavinės už mažiau nei 50 tūkstančių dolerių, nemanau, kad tai bus geras verslas“. Tačiau pinigų investicijoms į gamybą ir modelių gamos keitimą negalima bandyti prasimanyti tiesiog pakėlus populiariausio savo modelio kainą, todėl tikriausiai bus liekama prie nedidelio pelningumo.
 
Nesupraskite klaidingai - kol kas „Tesla“ pinigų tikrai nepritrūks. Tačiau ekonomikos variklis yra lūkesčiai - „Tesla“ akcijų svyravimai po bet kokių analizių ir Elono Musko pareiškimų būna labai ženklūs. „Tesla“ turi ir kitų projektų - baterijų sistemos taip pat yra pelningas verslas. Tačiau grįžtame prie „Tesla Model 3“ gamybos.
 
Eilės prie „Tesla“ atstovybių pranašavo didžiulę sėkmę ir didžiulį iššūkį. Muskas džiaugėsi, kad „Tesla“ gamykloje buvo sukurta įspūdinga konvejerių sistema, tačiau po to viską teko pašalinti - sistema buvo kupina tiek klaidų, kad automatinė gamyba buvo lėtesnė nei rankinis surinkimas. Tada „Tesla“ įsigijo vokiečių automatizacijos kompaniją „Grohmann“, kad viską sudėliotų į vietas. Nereikėtų sakyti, kad tai buvo visiškas fiasko, nes automobiliai iš gamyklos tikrai rieda. Bet pats Muskas pripažino, kad automatizacijos siekis buvo klaida.
 
Automatizacija - didelė klaida?

Daugelis didžiųjų vokiečių ir japonų gamintojų paskutinėse surinkimo stadijose naudojasi patyrusia darbininkų jėga. Jie kai kuriuos darbus atlieka greičiau ir pigiau nei tai padarytų robotai - kiek laiko mokysite robotą surasti ir prisukti varžtus vienoje panelėje? O visame salone? Dabar vokiečių inžinieriai išardę „Model 3“ papildomai kraipo galvomis - perteklinė automatizacija kenkia surinkimo kokybei.
 
Tačiau „Model 3“ gamyba jau įsibėgėjo, o „Tesla“ išmoko pamokas - jei esi rinkos naujokas, nemanyk, kad rinkos senbuviai yra kvailiai bijantys robotų paskutinėse surinkimų linijų stotelėse. Pats Muskas pavadino vokiečių darbą „geriausia iki šiol atlikta „Model 3“ analize“, o gamintojai Europoje pasinaudos viešai neskelbiamomis automobilio konstrukcijos paslaptimis.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt