Markės
1704 iš 1918
Tesla Model 3, 2018 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-04-06 technologijos.lt

Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kada nors baigsis?

Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kada nors baigsis?
Elonas Muskas balandžio 1-osios proga pajuokavo - „Tesla“ bankrutavo. Savo „Twitter“ paskyroje paskelbęs keletą pranešimų apie tai jis suerzino investuotojus. Žinoma, visiems buvo aišku, kad tai - tik Melagių dienos pokštas. Tačiau tai, kad Muskas prie gamybos linijų vėl turi pasidėjęs miegmaišį, yra tiesa. Tiesa ir tai, kad Dougas Fieldas, „Tesla Model 3“ gamybos inžinierius, neteko šių pareigų. Kas dedasi?
 
Dougas Fieldas yra žmogus, apie kurį automobilių istorikai rašys ir po ne vieno dešimtmečio. „Tesla Model 3“ tikrai nėra aistros kupinas automobilis ar įspūdingą dizainą turintis kūrinys. Tačiau tai - įperkamas elektromobilis, kuris pirmą kartą į eiles sustatė markės gerbėjus, kurie anksčiau elektra varomos transporto priemonės neturėjo ir net nemanė galintys tokią įpirkti. Dougas Fieldas yra vyriausias „Tesla Model 3“ inžinierius, kuriam taip pat buvo patikėta automobilio gamybos užduotis.
 
Iš tikrųjų, automobilių pramonėje tai pasitaiko retai. Inžinierių darbas dabar yra labai specializuotas. Vienas specialistas moka kurti saugius, patikimus ir įdomius automobilius, kitas - išvysto jo gamybos procesą. Tik su tuo akis į akį nesusidūrusiems žmonėms atrodo, kad visų automobilių modelių gamybos procesai yra vienodi. Iš tiesų reikia surasti efektyviausią surinkimo eilės tvarką, sureguliuoti vidinius gamyklos logistikos procesus, pasirūpinti optimaliausia atskirų mazgų judėjimo tvarka, apgalvoti detalių atkeliavimo iš tiekėjų laiką, kokybės kontrolės procedūras ir kitus aspektus. Tai - didžiulis darbas, dėl kurio gamyklos dažnai šiek tiek keičiasi su naujų modelių pristatymu. Kurie darbai bus patikėti robotams, o kuriuos greičiau nudirbs žmonės? Kuriame gamyklos kampe turėtų būti surinkinėjama prietaisų panelė, o kuriame - į kėbulą sumontuojamos sėdynės? Net nereikia sakyti, kad gamybos procesų inžinierių darbas yra vertinamas didžiuliais pinigais.
 
Elonas Muskas ir automobilio, ir jo gamybos procesų kūrimą patikėjo tam pačiam inžinieriui - Dougui Fieldui. Logika labai paprasta - inžinierius nesukurs automobilio, kurį sunku surinkti, jei pats turės apgalvoti ir konstrukciją, ir gamybą. Tačiau dabar Fieldas jau nebeprižiūri „Tesla Model 3“ surinkimo - šį darbą perėmė pats Muskas, kuris anksčiau buvo pareiškęs, kad „Model 3“ gamybos sunkumai yra vienas iš dviejų dalykų, dėl kurių jis iš tiesių jaudinasi.
 
„Tesla“ dabar patiria didžiulį investuotojų ir pirkėjų spaudimą skubinti „Model 3“ gamybą. Užsakymų skaičius - daugiau nei 400 tūkstančių, tačiau automobiliai nuo konvejerių rieda labai lėtai. Iš pradžių buvo kaltinami tiekėjai, tačiau dabar panašu, kad gamybos procesas nėra tinkamai sureguliuotas ir iki šiol yra dažnai keičiamas. „Bloomberg“ skaičiuoja, kad per pirmus tris šių metų mėnesius „Tesla“ pagamino 9285 „Model 3“ automobilius. Pastaruoju metu buvo pasiektas tikras šuolis - per savaitę gamyklą palikdavo po 2200 automobilių. Tačiau negalima ignoruoti faktų - dar praeitų metų pabaigoje Muskas prognozavo, kad šiuo metu kiekvieną savaitę iš gamyklos išriedės po 5000 naujųjų elektromobilių, vėliau ši prognozė buvo sumažinta iki 2500, o dabar nepasiektas ir tas skaičius.
 
Dabar Elonas Muskas pripažino, kad ir vėl miega gamykloje. Taip jis jau darė 2015 metais, kai problemų buvo „Model X“ gamybos linijose. Šis automobilis turi sudėtingą galinių durelių mechanizmą ir unikalią galinių sėdynių konstrukciją, todėl jo surinkimas buvo išties nelengvas. Elonas Muskas tuomet savo darbo vietą įsirengdavo tame gamyklos taške, kur problemų buvo daugiausia, ir būdavo ten tol, kol jos buvo išsprendžiamos. Ten jis turėjo ir miegmaišį, kurį dabar ir vėl tenka išsitraukti. Tik kas per problemos?
 
Elonas Muskas anksčiau atskleidė, kad „Model 3“ gamyba stringa dėl baterijų gamybos. Tačiau Elonas Muskas, panašu, miega ne baterijų gamykloje, o prie automobilio surinkimo linijų. Ar netikėtas žingsnis savimi pakeisti gamybos inžinierių pasiteisins? Teks palaukti, kad sužinotume. Tačiau investuotojai nerimsta - „Model 3“ juk turi būti didžiuoju markės proveržiu. Juk tiek daug žmonių sumokėjo po 1000 dolerių, kad rezervuotų šį automobilį - tuo tiesiog būtina pasinaudoti.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt