Markės
1663 iš 1912
Subaru Outback, (BL/BP) 2004 - 2009
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.110% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 10
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Nekomfortiška pakaba
"Outback išties yra Legacy versija, nuo kurios skiriasi buferiais, plastmasinėmis durų apsaugomis, aukštesnėmis padangomis ir truputį didesne prošvaisa"
2004 metais pristatytas naujas Subaru Outback tapo aerodinamiškesnis, erdvesnis, galingesnis ir turi dar geresnes pravažumo savybes bei kokybiškesnes interjero medžiagas. Automobilis išlaikė geriausias savybes - tai yra visais ratais varomas universalas (nors buvo gaminamas ir retas sedanas), žemesnis nei daugelis SUV arba visureigių, todėl stabilesnis ir valdyti jį lengviau. Nors ir ne tikras visureigis Outback geba puikiai važiuoti bekele, ypač patogus žiemos salygomis. Outback išties yra Legacy versija, nuo kurios skiriasi buferiais su didelėmis priešrūkinėmis lempomis, didesnėmis plastmasinėmis durų apsaugomis, aukštesnėmis padangomis ir truputį didesne prošvaisa. Tarp trūkumų – ankštokos galinės sėdynės, nelabai ekonomiškas, be to 4 cilindrų variklis nepasižymi galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007 metais Subaru Outback kartu su Ford Mondeo pelnė laidos „Top Gear“ metų automobilio titulą.
Patalpino: Vytas | 2016-04-22
Puolę dievai...
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Charizmatiškas puikus awd automobilis. Gera apdaila. Komfortiškas.
Jei kontrabandinikai šį modelį vairuotų, tai gyventumėm be šešėlio ;)
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Visai neblogos salono medžiagos, gera garso izoliacija, komfortiška važiuoklė. Erdvus ir patogus. Puiki awd sistema, geras pravažumas. Apgailėtinos rezoliucijos ekranas. Apgailėtinas dyler servisų darbas...
Variklis
Pirmiausia tai apie dinamines savybes. Kažkur girdėjau tokį apibūdinimą: "tarsi ratai būtų veiloku apvelti". Ypač užmiesty. Lenki. Kiek spusteli akseleratorių, ir tikiesi kad tavo 170ag duos žinot ir... nevyksta nieko. Kaip koks inkaras įkaltas. Spusteli daugiau, žemina vos ne iki 2 os pavaros, ir tave pasitinka baisus variklio žviegimas. Sakot malonus boxer burbuliavimas? Tik ne šitam varikly. Turbininiam, - galbūt. O šitas kaip sužeistas tiranozauras, dainuojantis falcetu... Mieste situacija kiek geresnė Pirmos trys pavaros pakankamos ir maloniai paskirstytos. Sąnaudos bendra prasme į didesnę pusę, bet dėl to nieko nesakyti būtų galima jei ne dinaminės savybės. Variklio tolerancijos ribos yra labai siauros. Netoleruoja praktiškai nieko. Ir reikalauja itin kvalifikuotų meistrų. Tikitės rasti tokius atstovybėje? Nieko panašaus.. Pasijutau kaip neįgaliųjų susirinkime. Denso kompo prijungt negali. Dėžės kompiuterio nemato. Suvedimo padaryt neįšeina. Abs davikliai neįveikiama užduotis.. guoliai yra mistinis darbas..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Na apie eksploatacija net nežinau nuo ko čia pradėti. Jau, turbūt, kultine bėda tapo EJ variklio galvos tarpinės. Ne išimtis ir mano outback. Tiesiog vieną dieną perkaito. Ilgai mąsčiau kur buvo to priežastys. Pradžioje kaltinau aušinimo skystį. Tačiau naudojau griežtai subaru rekomenduotą. Ir kad bent būčiau jo lygio nežiūrėjęs.. Kažkokiam amerikietiškam forume išskaičiau, jog linkę tos galvos perkaitinėt prisigaudžiusios oro burbulų iš plėtimosi bakelio. Neva tai pagauna vakuumo ir sriūbteli. Mistika. Bet dar didesnė mistika prasidėjo taisant.. įdėjau oem tarpines. Šlifavo galvas. Ir visą reikiamą remontą. Sukainavo daug. Po 2000km pradėjo ėst tepalus. Sakyčiau vėlgi, kaip alkanas tiranozautas. 1000km du litrai tepalo. Paaiškėjo, - vėl galvos tarpinė. Ir vėl antras toks remontas. Kiti 5000km buvo su gana nieko. Tada vieną rytą tikrinant syvus (eilinį kartą) užmačiau kad plėtimosi bakelis pilnas diarėjos spalvos išmatų konsistencijos marmalo. Spėkit kas? Ir vėl :) šį kart jau pas kitus meistrus keičiau ir galvos tarpines nebe oem metalines o kitokias, kermitines, sudėjau. Ir kuriam tai laikui bėdos baigėsi. Nors tepalus po biškiuką vis pavalgydavo. Kiek sukainavo? Už tiek mašiną būčiau pakenčiamą nupirkęs... Oro matuoklės gedimų, žvakių laidų ir visų kitų siauro spektro daviklių net nelaikau gedimais. 2. Mistinė dėžė: girdėjot, sako subaru automatai yra nemirtingi. Vieną dieną tiesiog pradėjo vietoje labai mažu grečiu manevruojant "lockint" 4 ratus. Kaip tai atrodo? Kaip buldozeris. Cypia padangos, lieka drūžės o tu bandai vos ne 3kmh greičiu priparkuoti automibilį. Diagnostika vežiau daryt gal 5 kartus. Vis nieko negalėjo pasakyt. Gal šiaip kompiuteris nuo virusų pasislėpęs, gal ateiviai jį suprojektavo.. nežinia kažkokia.. Neliko nieko kito kaip surasti pačiam automobilį instaliuotą autodiag programą, kuri parodė incorrect wheel speed reading. Pasidalinau savo atradimu su autorizuotu dyleriu. Patarė pakeist abs sensorius. Spėkit ar padėjo? :) paprasčiau pakeist dėžę. Bet pridėkit šalia mistinį galvos remontą... 3. Suvedimas kurio neįmanoma padaryt pas dylerius. 3 bandymai. Trys feilai. Tada nuvažiavau pas nepriklausomus maestro. Rado lenktą wishboną. Pakeitė. Susivedė. Ir tą vienintelę bėdą pavyko išspręst. Tada išsitaškė vairo kolonėlė. Ir su lyg ta diena pasibaigė mano kantrybė...
Patarimai perkančiajam
Puiki mašina. Turi charakterį. Gal tik man nesisekė. Ber turiu 4 bendraminčius kurie vargo su tom galvom. Gerai kad galėjau ką patart. Neklausykit lietuviškų pasakų apie nuostabias mašinas ir "gavno". Pezalai, draugai... tai tik pezalai.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 87)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt