Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus išorės dizainas
- Galimos visų varomųjų ratų versijos
- Erdvus interjeras
TRŪKUMAI
- Neekonomiški 6 cilindrų varikliai
- Prasta garso aparatūra
- Prasta interjero kokybė
"Deja, kartu su kai kuriais išskirtinais Subaru bruožais automobilis neteko išskirtinumo ir dabar Legacy panašus į šimtus kitų vidutinės klasės automobilių"
Jau penktos kartos Legacy tapo didesnis - 35 mm ilgesnis, 90 mm platesnis ir 80 mm aukštesnis. Automobilis turi visiškai naują dizainą, kartu su juo buvo atsisakyta eilės tradicinių Subaru elementų tokių kaip visų keturių durelių berėmis dizainas - ši tradicija tesėsi dar nuo 1970 metų pradžioje gaminto Subaru Leone modelio. Be to universalas nebeturi išsiskiriančių galinių statramsčių, kurie atrodė vientisai su galiniais stiklais, rankinis stabdys buvo pakeistas elektroniniu. Panašu šis Subaru modelis neteko išskirtinumo ir dabar Legacy yra panašus į šimtus kitų vidutinės klasės automobilių. Tačiau yra ir daug privalumų kurių neturėjo ankstesni Legacy - kadangi automobilis tapo didesnis daugiau vietos randame viduje, čia gausu komforto įrangos tokios kaip "Hill Holder" (sistema neleidžianti įkalnėje riedėti automobiliui atgal), navigacinė sistema, balso komandų sistema, o VDC (dinaminė stabilumo sistema) dabar yra standartinėje įrangoje. Priekinė pakaba yra McPherson tipo, galinė daugiasvirtė. Po kapotu - eilė "Boxer" tipo variklių, tame tarpe 170 AG 2.5 litro agregatas, o dinamiškiausias 3.6 litro turi 256 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Alvydas | 2013-05-21 |
Subaru 5 modelis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, vidaus apdaila, saugumas.
Nepakankamos galios variklis, ganėtinai nepaslankus, ypač mieste,per žema kėbulo bazė, sankabos problema(mechaninei pavarų dėžei)
|
Bendras automobilio aprašas |
Subaru Legacy 2010 m, 2 l, 110 KW, nėra pats geriausias auto, kaip rašoma. AWD sistemos automobiliai turi būti aukštesni ir be priekinio buferio nuleidimo žemyn. Nepraktiški ir slenksčiai. Ne Lietuvoje su tokiomis apdailomis. Po pirmo išvažiavimo į mišką ar įsukus į kaimo keliuką žiemą ar pažliugusiu oru, apie juos liks tik prisiminimas. Sankabos yra dviejų(kietos ir minkštos) tipų ir "kieta" jau jums kels problemų, pravažiavus 15-20 tūkst.km., ypač užbuksavus. Jei eksplotuosit, gerai išmindami, tai galit max pravažiuoti 160 000 km( tiek duoda garantjos). "Bukokas" automobilis. Mano auto 30 000 km subyrėjo katalizatoriai. Patariu geriau pirkti senesnio modelio Subaru Forester, Outback. Nebijokite JAV pagamintų automobilių.Jie gersenės kokybės nei EU. |
Variklis |
2 l, 110 KW Legacy variklis yra per mažos galios. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Daug elektronikos, tad su mūsų degalais, turėsit problemų( katalizatoriai, lembdazondai). Nežinau ar dujinė įranga pasiteisina, nes LT dujos yra tokios kokybės, kad galima palyginti:su PL, D, CZ dujomis su 50 ltr. baku nuvažiuojama 100-120 km daugiau. |
Patarimai perkančiajam |
Gerai pagalvoti |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Legacy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis