Markės
1366 iš 1577
Subaru Legacy 1994 - 1999
Subaru Legacy, 1994 - 1999
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 9
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Tai vidutinės klasės automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Šios kartos Legacy buvo pristatytas su visiškai nauju gan maloniu akiai, nors ir neišsiskiriančiu dizainu. Galiniai žibintai buvo ištisiniai einantys per visą automobilio plotį – tai aiškiai buvo įtakota sportiško Subaru SVX. Subaru siūlė modelius su priekiniais varomaisiais FWD ir visais varomaisiais AWD ratais. JAV rinkoje Legacy pagrindiniai konkurentai buvo gerai žinomi Toyota Camry, Honda Accord, Mitsubishi Galant ir Nissan Altima.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Vytautas | 2012-02-27
1996 Subaru legacy 2.0 universalas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, patvarus, praktiškas, pakankamai pravažus
Kietoka važiuoklė, ne itin ekonomiškas, neištaigus salonas
Bendras automobilio aprašas
Tikrai neblogas ir kantrus automobilis. Labai intensyviai važinėju juo jau virš metų ir galiu pasakyt, kas esu labai patenkintas. Labai kantrus automobilis. Ypač patiko jo paprastumas. Labai elementariai ir tvarkingai surinktas automobilis, elementariam remontui atlikti neturėtų kilti didelių problemų turint minimalias sąlygas. Važiuoklė gal kiek kietoka, bet to nepavadinčiau trūkumu. Bet pakankamai stabilus automobilis, posūkiuose nelinguoja ir pakankamai gerai valdosi. Labai patogi sėdynių forma (dažnai teko persėsti į panašių metų opeliuką, tai tikrai subatiko sedynės gerokai smagesnės), erdvi bagažinė, todėl labai patogus ir praktiškas daiktas kelionėse. Salono medžiagos nėra pačios aukščiausios klasės ir prabanga nedvelkia, bet vis tiek galiu pasakyti, kad dėvisi puikiai ir iš savo patirties pamačiau, kad tiek sėdynių apmušalai, tiek skydelio plastmasės yra labai atsparūs. Per žiemą pastebėjau, kad teks pavasariop mašiną gelbėti nuo rūdžių: ant galinio sparno arkų pradėjo rastis pūslės ir šiek tiek ruduoti. Minusų didesnių negaliu pasakyti, nes realiai man svarbiausia auto tvirtumas ir patikimumas, todėl puodelio laikiklio nebuvimas ar šiek tiek kietesnė važiuoklė mane mažai jaudina. O kad auto patvarus tai tikrai: per metus teko ir valandų valandas autostradoj su juo sėdėt ir į gamtoj po bruzgynus važinėtis. Tik perspėsiu žmonės susižavėjusius visais varomais ratais: nepervertinkit to, tai nėra kietas "offoraderis". Sniegingą, kaip pastarosios kelios, ar kokiame išraustame, dumbluotame miško keliuke šitam auto nemanau, kad prilygs koks priekiu ar galu varomas auto, bet jei domina rimtos bekelės teks imti tam skirtą automobilį.
Variklis
Tikrai kantrus agregatas. Taip pat paperkantis paprastumu. Didele ekonomija nelabai pasižymi. Važinėju su tiesioginio įpurškimo dujomis, tai realiai be 12litrų mieste neapsieisi. Trasoj šiek tiek atlaidesnis: svyruoja tarp 9-10l dujų. Šiaip variklis reikalauja apsukų. Kiek domėjausi yra kelių tipų pavarų dėžės ir variklių konfigūracijos, bet maniškiui norint riedėti 100km/h reikia apie 3tūkst. apsukų. Nuo panašių apsukų realiai ir galia tik pareina. Taip pat, ką pastebėjau, kad kilometražo gavę boxeriai mėgsta šiek tiek tepalo pasimti, Tarp keitimų (keičiu kas 15tūkst.) dapilu po ~litrą. Iš pradžių išsigandau, bet pažįstami subaru savininkai nuramino, kad čia visai normalus dalykas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kažko išskirti nelabai galėčiau. Per pusantrų metų teko pakeisti dvi granatas(tuo momentu teko pavažinėt prastais keliais ir akmenys greičiausiai prakirto gumą): gavau dėvėtas, tai kainavo po ~80lt su pusašiais , sankabos guolį ~20lt (jei priseis ką nors keisti iš šitos operos žymiai paprasčiau išsikelti variklį negu imti pavarų dėžę. taip žymiai greičiau) ir radiatorių: ~80lt (tuo momentu gavau tik dėvėtą). Taip pat jau jaučiu, kad greitu laiku gali tekti keisti galinius amortizatorius (kam teko intensyviai važinėtis kauno gatvėmis, supras kodėl pasibaigė amortizatoriai). Savaime aišku įskaičiuot galim tepalų keitimus: keičiau berods 4 ar 5 kartus per tą laiką, tai vienas keitimas, perkant pusiau sintetinį pilstomą tepalą 60-70lt su tepalais ir filtrais. Iš esmės jokių kapitalinių remontų daryti nereikėjo ir kol kas nenusimato tokie. Keistos tos dalys, kurios tiesiog dėvisi intensyviai važiuojant (na gal išskyrus radiatorių, bet ir jis nesunkiai keičiasi).
Patarimai perkančiajam
Kaip ir perkant bet kurį auto: variklio darbas, pavarų dėžės garsai, apsižiųrėti nuodugniai visas arkas ir sparnus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt