Markės
1647 iš 1918
Subaru Impreza WRX, (GM/GC/GF) 1993 - 2000
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.620% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Subaru Impreza WRX yra įprasto Subaru Impreza turbo versija su visų varomųjų ratų sistema. Jis buvo gaminamas tiek sedano, tiek universalo kėbulais. WRX tapo itin populiariu automobiliu įvairių lenktynių mėgėjų tarpe. Kur bebūtum Impreza vertinama už puikias valdymo savybes, kartu šis automobilis yra pakankamai patogus naudotis juo kiekvieną dieną. Iš pradžių pristatytas 1992 metais Japonijoje, po to Australijoje, bei Europoje, WRX turėjo boxer tipo 4 cilindrų 2.0 L turbo variklius. Palyginti su įprasta Impreza, WRX turi platesnes žemo profilio padangas, didesnius stabdžius ir tvirtesnę pakabą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti WRC ralio čempionate debiutavo 1993 metais Akropolio ralyje Graikijoje su Carlos Sainz už vairo. Ši Impreza pakeitė prieš tai ralio arenose kovojusį Subaru Legacy modelį:


Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti turėjo pirmąjį aktyvų diferencialą tarp visų ralio automobilių.

Už šio bolido vairo WRC čempionate čempionu tapo Colin McRae 1995 metais, o komandinėje įskaitoje Subaru nugalėjo 1995, 1996 ir 1997 metais:


Patalpino: Subaru 1 | 2012-06-04
WRX
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tai vienintelis tikras ralinis automobilis įkandamas su mūsų pajamomis.
Tai ne automobilis, o žaislas turintis tik vieną paskirtį.
Bendras automobilio aprašas
Specifinis automobilis, specifiniams poreikiams. Jis sukurtas vienam tikslui - greitam važiavimui labai prastais keliais ir niekam kitam jis netinka. Kuro sąnaudos mieste 17 žiema 14 vasarą, už miesto atitinkamai 11 ir 9. Komforto, garso izoliacijos - nulis (turbut kaip kokiam golfe). Patikimumas šių automobilių savotiškas, nes su juo normaliai nevažiuoji tai neaišku kaip būtų jį eksplotuojant tvarkingai, pasaugant, nelakstant, o lakstant miško keliais, užsnigtose aikštelėse ir šiaip duobėtom Lietuvėlės gatvelėm jis genda, bet nesubyra į šipulius, o priežiūra tikrai nėra pigi (bet taip eksplotuojant kitas automobilis pasipiltų gabalais labai greitai). Vietos irgi mažai turistinėm išvykom ir ilgesnėm kelionėm netinka. Išvada - šį automobilį galima pirkti tik kaip žaislą siautėjimui arba dalyvavimui mėgėjų raliuose ir tam, manau, jis yra nepakeičiamas, o jei ieškote transporto priemonės, kad nuvykti iš taško a į tašką b tai tikrai ieškokite kitur.
Variklis
Nėra ką rašyti 220 ag. ir 6 s. iki 100 nesvarbu ant kokios dangos, be to tai gali daryti dažnai ir nebijoti, kad pasipils tepalai, sudegs sankaba ar dar kas nors neatlaikys ekstremalios eksplotacijos, žinoma, negalima nepaminėti 15 litrų benzino 100 kilometrų. Be to šis variklis lengvai modifikuojamas su keliais tūkst. Lt galima padaryti apie 250 ag. o gal ir daugiau, daug "aftermarket" detalių.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Labai brangus nusipirkti min. 15 000 Lt už seną, vidutinės būklės automobilį, reiks dar 5 000, kad pasitvarkyti lakstymui. Kaip ir visi japonai rūdija, bet čia mažiausia bėda, žymiai svarbiau kur nors žvyrkelyje stogais nenueiti. Apie pardavimą nieko negaliu pasakyti, nes visi ką pažinojau arba sudaužė arba galų gale sudrožė visai, bet ir vieni ir kiti paskui nusipirko naujesnius WRX arba STI.
Patarimai perkančiajam
Nepirk jei neturi normalaus automobilio, pagalvok ar tau jo tikrai reikia, jei rimtai lakstysi, kas mėnesį kiši į jį min. po 1000 lt. (ir vien benzinas sudarys daugiau nei pusę šitos sumos).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt