Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Galimos visų varomųjų ratų versijos
- Erdvus interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Prasta garso izoliacija
- Prastas išorės dizainas
- Pigios medžiagos interjere
"Nors naujosios Impreza pakaba subalansuota idealiai, stabdžiai efektyvūs, tačiau vairo mechanizmas yra akivaizdžiai per „minkštas“"
Akivaizdu, kad Subaru kompanija jau kuris laikas savo modelius stengiasi padaryti labiau „mainstream“. Naujoji Impreza tai patvirtina tiesiog pavyzdingai - automobilis daugiau nespinduliuoja noru išsiskirti iš minios ar demonstruoti savo lenktyninę kilmę. Impreza dizainas yra paprastas, priimtinas, logiškas ir itin panašus į kito Subaru – XV. Taip, šiuos du modelius sieja ir variklis, ir pavarų dėžė, ir visų varančiųjų ratų sistema. Lyginant su pirmtaku naujosios Impreza aukštis sumažintas centimetru, ilgis nepakito, važiuoklės bazė pailgėjo 2,5 cm, todėl atsirado daugiau erdvės gale sėdinčiųjų keleivių kojoms, bagažo skyrius padidėjo visais 80 litrų. Automobilio interjeras kaip buvo spartietiškas, toks ir liko - niekas pernelyg nekrinta į akis, tačiau medžiagų kokybė pagerėjo. Europos rinkai skirtose Impreza montuojamas tik vienas 1,6 litrų darbinio tūrio benzininis variklis, kurio maksimali galia siekia 114 AG, o didžiausias sukimo momentas 150 Nm. Variklis komplektuojamas su penkių laipsnių mechanine arba CVT pavarų dėžėmis bei visų varomųjų ratų sistema. JAV rinkai skirtas modelis parduodamas ir su 2,0 litrų varikliu bei sedanu kėbulu. Nors naujosios Impreza pakaba subalansuota idealiai, stabdžiai efektyvūs, tačiau vairo mechanizmas yra akivaizdžiai per „minkštas“. Visa tai įvertinus galima sakyti, kad naujas modelis skirtas ramiam ir saugiam važinėjimui bei norintiems neišskirtinio, praktiško ir tiesiog patikimo automobilio.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2011-04-22
Didesnė, bet lengvesnė naujoji „Subaru Impreza“ Niujorko automobilių parodoje „Subaru“ pristatė naująją „Impreza“. Ji bus siūloma dviejų kėbulo tipų, sedano ir hečbeko. Smagu girdėti, kad nors automobilis padidėjo, „Subaru“ sugebėjo sumažinti jo svorį. „Impreza“ sedanas ir hečbekas yra labai panašūs. Kiek skiriasi automobilio galinė dalis. Bet gerokai skiriasi paskirtis – sedanas sukurtas tradicinio automobilio ieškančiam pirkėjui, hečbekas – praktiškam. „Subaru“ tikisi, kad sedanas bus populiaresnis už Atlanto, o hečbekas – Europoje.
Kaip minėjome, naujoji „Impreza“ bus lengvesnė už dabartinę. Kiek tiksliai, gamintojas neatskleidžia, bet sako, kad tai bus lengviausias visais keturiais ratais varomas automobilis rinkoje. Ji bus komplektuojama su opoziciniais dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Vienas populiariausių pasirinkimų 2,0 litro benzininis variklis turės 148 AG, 190 Nm sukimo momentą ir suvartos apie septynis litrus benzino. Su šiuo varikliu „Subaru“ siūlys ir visiškai naują CVT automatinę pavarų dėžę. Gamintojas teigia, kad kuro sąnaudos su šia dėže neišaugs lyginant su šešių laipsnių mechanine. Prekybos vietose naujoji „Impreza“ pasirodys vasaros pabaigoje. Kainos, spėjama, neturėtų labai išaugti. |
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Impreza TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis