Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW). Dėka saugumo, puikių valdymo savybių Forester puikiai tinkančio ankštoms miesto gatvėms. Čia aukštos sėdėsenos automobilis yra itin vertinamas. Prie minusų galima priskirti prastoką ekonomiją, ankštokas galines sėdynes ir varginantį triukšmą.
Populiarus kompaktiškas automobilis, kuris kelyje elgiasi kaip lengvasis automobilis, o erdvumu ir pravažumo savybėmis prilygsta rimtam visureigiui. 2005 metais Subaru Forester buvo atnaujintas, įgavo aliumininį variklio gaubtą, AVCS sistemą. Japonijoje buvo išleista ir Subaru STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Japonijoje buvo išleista ir Subaru Forester STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW):
Žurnalas „Car and Driver“ Subaru Forester pripažino geriausiu kompaktišku SUV 2004, 2005 ir 2006 metais.
Žurnalas „Car and Driver“ Subaru Forester pripažino geriausiu kompaktišku SUV 2004, 2005 ir 2006 metais.
2019-08-26 |
Visur ir viskam |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Paprastumas, patvarumas, pravazumas
Korozija
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Jeigu jus ne is kaimo, kur jus draugai veziojo su bmw ir mersais ir dabar lygiuojates i ta "bachuru" klase, tai Foris liuks. Masina nera prigrusta nereikalingu nieku. Viskas elementaru, paprasta ir vietoj. Susitikus su kolega neteks 2 valandas diskutuot, koki Sport mygtuka isidieget i savo bimbala, ir kaip jis dabar geriau traukia. Subaru suzavejo pravazumu, ir patvarumu. Metai laiko po pirkimo, pravaziuota 17k, o dar ir bekelem, netik zvyrkeliais. Pakeiciau tik Galinio stabilizatoriaus traukes ir gumas. Odinis salonas laiko super. Plastmases gal ir neatrodo prabangios, bet tikrai ne kinietiskos. Garso izoliacija primena daugiau SUV masina, kur juntamas padangu kaukimas normalu. Kas vairuoja japonus ,tam cia mazai nuostabos manau kels. Toyotos apynaujos taip paciai osia su arkom jeigu ka... Pries zviegiant kaip visi nuskriausti ir nusivyle su izoliacija ir kitais navarotais, atsiminkim, kad cia jo klase neaiski... Crosoveris, Niva, Caddy, nesuprasi. Variklis 2.0x 116kw ir AT deze. Variklis super, vidutines 10 litru, ziema saules paisant bako vidurki turejau 12.5 benzo. 4 begiu greiciu deze, nera gudriausias gaminys, bet bent jau patvarus, bekeles ne problema jom. Garso aparatura groja super. Kenwood sistema su zemais dazniais, skambesiu perspjauna neviena. Vairuojas labai maloniai, sedisi labai patogiai,vietos pakanka, blauzdu, barzdu, ar alkuniu niekas netrina net ir didelio ugio asmenim. Minusas kaip ir daugumos apskritai tokiu metu masinu, rudys. Kas met reik prisiliest tai ten , tai ten. Taigi gerbiamieji, jeigu islipote is silkutes 88 metu ir ieskotes naujesnes. Sis jum netiks, nes silke tu metu tikrai tyliau vaziavo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas paprastas, daliu kainos normalios,, patvarumas geras. |
Patarimai perkančiajam |
Ar su 150k prabegu ir sutrintu salonu ar su 300k ir idealiai islaikytu salonu pirkt rinktis jum. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis