Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW). Dėka saugumo, puikių valdymo savybių Forester puikiai tinkančio ankštoms miesto gatvėms. Čia aukštos sėdėsenos automobilis yra itin vertinamas. Prie minusų galima priskirti prastoką ekonomiją, ankštokas galines sėdynes ir varginantį triukšmą.
Populiarus kompaktiškas automobilis, kuris kelyje elgiasi kaip lengvasis automobilis, o erdvumu ir pravažumo savybėmis prilygsta rimtam visureigiui. 2005 metais Subaru Forester buvo atnaujintas, įgavo aliumininį variklio gaubtą, AVCS sistemą. Japonijoje buvo išleista ir Subaru STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Japonijoje buvo išleista ir Subaru Forester STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW):
Žurnalas „Car and Driver“ Subaru Forester pripažino geriausiu kompaktišku SUV 2004, 2005 ir 2006 metais.
Žurnalas „Car and Driver“ Subaru Forester pripažino geriausiu kompaktišku SUV 2004, 2005 ir 2006 metais.
Patalpino: Mindaugas | 2013-10-22 |
Geras auto |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patvarumas, pravažumas, lengvai valdomas ir prižiūrimas
Jei pirkti Lietuvoj važiuotą - rūdys, garso izoliacija :), nėra ekonomiškas
|
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, pirkau automobilį prieš beveik 8 mėnesius. Pirkau devėtą iš Lietuvos. Kadangi, subaru neturi bendros sistemos pasirodo Europoj, todėl, be abejo pirkti iš užsienio, ypač vakarų europos devėtą auto - tas pats kas pirkti katę maiše, nes nelabai pagal VIN ką ten pasakysi. O carfax europoj nelabai veikia. Buvo alternatyvų iš USA, tikrinau aišku per carfax. com, tai ačiū dievui, išleidau tik po 100 lt grubiai už patikrintą auto, tačiau ten jau lavonėliai konkretūs buvo :)). Gink dieve, nesakau, kad visos tokios iš ten ateina, tiesiog užšokau matyt :). Tai, galų gale po keletos atmestų lietuviškų forikų (irgi kai kurie padrožtus gerokai bando prastumt, arba tuos kurie apie 100000 nuriedėję ir reikia jau daug ką ten keistis), pasiemiau 2006 metų galo, juodas, naujas pirktas Lietuvoj, prižiūrėtas JMA, o po to subaritoj. Kur tęsiu tradicijas ir lankaus iki dabar :). Pramynęs buvo 135000, dabar jau 160000 įsukom su šeima. Motoras 2,0 ltr/ 157 ag. automatas, bo mechaninės neberadau neblogos tuo metu. Nu ką gi, sakau kad gera mašina :). Salone pirkdamas jau nesitikėjau super izoliacijos, odinės sėdynės - patvarios, nors priežiūros irgi reikia kaip ir viskam. Plastmasės - barška, pakaba gana kieta. Bet tai yra tokia mašina, skirta laukais ir žvyrkeliais važiuoti. Kaip sakant prioritetus reikia dėliotis prieš perkant, o ne po to :)). Variklis irgi gražiai po turėto dyzelio urzgia, bet srėbė apie 14 mieste benzo, tai įdėjau iškart dujas ir no problem kol kas. Veikia kol kas viskas gerai ir esam patenkinti, nes nuveža kur reikia. Paprastas palyginimas, jei seniau tekdavo valtį guminę nešt ant pečių iki prūdo +- kilometrą, tai dabar davažiuoju per ganyklas prie pat :)). Turi aišku ir minusų ir specifinių gedimų. Kadangi firmoj šefas crv kelintą jau turi tai palyginus, pravažumas į vienus vartus subaru naudai :). Biškį knisa tai 4 bėgių automatas, zaraza biškį flegma. Pirkau lietuvišką - aišku teko traukt rūdis, kadangi blėkos nėra labai storos ir dengti dinitroliu. |
Variklis |
2,0 157 arklio galios. Benzas/dujos, automatas. Automatas kaip sakiau lėtas, bet sako patvarus. Mieste buvo apie 14 benzo, trasoj 100 - 120 vaziuojant - apie 10 ltr. Dejau BRC dujas tai apie 15/11 dabar ir problemų nematau kol kas. Nu jo tiesa, gasdino ten mane, kad čia labanakt bus motorui sės vožtuvai ir t.t. Kiek kalbėjau su subaritos meistrais, tai +- 1000-1500 lt. reguliavimas, kas 50.000 kažkur. Tai nėra tai baisu. Variklio galios užtenka, bent man, kur reikia - ištraukia. Nėra jis ten spartuolis, labai charakteris man į hondos vtecą panašus - aukštuose sūkiuose gerai traukia. Turi kaip ir visa technika minusų aišku. Pirmas dalykas tai sakau kad palyginus su 2,5 motoru brangesnis vožtuvų reguliavimas. Antras dalykas, antrinio padavimo vožtuvas. Jo keitimas apie 2000 lt kainuoj, įtakos jis nedaro kai pareina, grynai dėl ekologijos, tačiau atjungia cruisą automatiškai :/. Skaičiau angluose perprogramuoja kompus ir no problem, kol kas pas mus to nėra. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei prižiūrėta ir laiku keiti ką reikia - nėra ten mistikos ir fantastikos. Lyginant paprastai su prieš tai turėta opel meriva dyzeliu - tai subaru pigiau išeina išlaikyt. Ties 135000 keičiau tepalus apie 150 lt, dežėj irgi apie 100, tiltuose irgi 100 berods. Kaladės priekyj - apie 150 lt, keitimas apie 60 lt, gale barabanai stovi tai keitimas apie 70 lt. Po to kitas momentas yra su galiniais amortikais. Kadangi europiniams galiniai reguliuojami tai +- 1500 lt vienas, tai jau keisti buvo mano į amerikonus. Tai gale dar paduškas po spyruoklėm po 50 lt keičiau, nes biškį galas sėstelėjęs buvo. Dengiau dinitroliu, traukė rūdis, kadangi tradiciškai ties arkomis pakilnoti dažai buvo tai čia kaip rasi pas ką, pats apie 1000 mokėjau Vln. Dar porą antgalių traukių keičiau, tai ten irgi nieko rimto. Padangos kiek žiūrėjau tai 4x4 indeksu eina, standarte apie 2,6 atmosferos pučias, tai kainuoja :) Patvari ir gera mašina. Pirkau už 27000, dabar aišku kaina mažesnė. |
Patarimai perkančiajam |
oi čia Kryžiaus keliai nueiti. Pirma - nusiramink ir nepirk pirmos :). Pats iš gal 8 ar 9 tik pasiemiau :/. Ir iš karto nusiteik - nori turėt gerą auto - žinok kad čia tokį rasti yra darbas. Jei perki kad ir Lietuvoj iš USA atvarytą, užsiregistruok prieš pirkadamas carfax.com, tai už 100 lt gausi informacijos +- apie aptarnavimus ir pan. Lietuviškas jei perki - persiskambink prieš pirkdamas su vin kodu per JMA, Autoerdvę, subaru atstovybes, +- žinosi informacijos apie konkretų auto. trečia. Esmė - vežk į servisą prieš pirkdamas, jei pardavėjas nesutinka - siųsk pats žinai kur tada jį :). Atstovybėse apie 200 lituoklių man atrdodo kad kainuoja. Elektroniką su pc gali irgi čekint, nes išvengsi artimiausiu metu kad ir liamda zondų (stovi du vienas 850 kitas 150 lituoklių) keitimo. Jei su dujom - irgi žiūrėk ar nereiks vožtuvų iškart reguliuot ir panašiai. Pas kėbulistus nepatingėk pavažiuot - lai apžiūri arkas ir t.t. Sekmės, mašina - tikrai verta dėmėsio. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis