Markės
1318 iš 1562
Skoda Yeti 2009 - 2017
Skoda Yeti, 2009 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
  • Prastoka interjero kokybė
  • Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Naujasis Skoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Crossman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra faktiškai nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuri debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis žada būti pačiu lanksčiausiu ir visapusiškiausiu Skoda modeliu. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat uždirba gerus vertinimus dėl kokybės ir paprasto prietaisų išdėstymo. Skoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Yra tikimasi, kad tik trečdalis Yeti bus parduodami su visų varomųjų ratų sistema. Automobilis valdomas ne tiek sportiškai kaip Ford Kuga - Yeti jaučiamas didesnis aukštis. Tačiau vairavimo savybės yra labai geros ir tikslios, pakaba gana standi, tačiau išlieka komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Skoda Yeti tikrai bus patikimas nedidukas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Skoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Skoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-10-25
mano Yeti 2010 m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nebrangus, manevringas, geras pravažumas
Mažoka vietos salone, prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Papasakosiu apie savo Yeti kurį nusipirkau trejų metų senumo iš pirmo savininko. Mašina yra 2010 metų, kai pirkau buvo rida 56 000 kilometrų. Charakteristikos - 1,8 turbo, mechaninė greičių dėžįė, keturi varomi ratai. Gera kaina apsprendė automobilio pasirinkimą - už tokią mažą kainą tiesiog neįmanoma įsigyti kitos markės to paties amžiaus ir tų pačių charakteristikų (visureigis, įsigreitėja iki šimto per 8,5 sekundes) automobilio. Taip, šis automobilis nėra geriausias visais parametrasi, lyginant su konkurentais, bet dėl kainos / dinamikos / ekonomiškumo / pravažumo santykio, jis aiškiai pralenkia visus kitus. Kalbant apie naują Yeti, kuris kainuoja daugiau nei 14 500 Eur, aš nieko negaliu pasakyti, nes už tokią kainą aš neįpirkau, nes aš turėjau apie 8000 eur. Už tokią sumą buvo tokio pat senumo ir tokios pat ridos korėjiečių Suzuki, kuris valdymu ir dinamiškumu škodai aiškiai nusileidžia. Žinoma, X-Trail ir Tiguan yra visai neblogi variantai, tačiau jų kaina apie 11 000 Eur. Dėl mažo dydžio labai patogu važinėti po miestą, mašina yra manevringa. Matomumas iš vidaus yra geras, matosi viskas ko reikia. Trumpi bėgiai leidžia labai greitai judėti miesto salygomis. Ant trasos stabilumas - labai geras, bet dėl automobilio dydžio neatrodo, kad jis stabilus. Tokio gero įsigreitėjimo kaip mieste, trasoje jau nėra, bet pakankamas. Lengvai įsibegėja iki 180 km/h, tik kartais dėl didelio vėjo ir aukšto kėbulo, kartais sunkiai įsigreitina. Vidutinės bekelės sąlygomis, dėl mažo svorio, trumpos bazės gana geras pravažumas. Vienintelis palinkėjimas - nenardyti į dideles sniego ir purvo krūvas, o šeip įsibegėjus pralekia nelabai sudėtingas bekeles. Tiems, kurie mėgsta išvažiuoti iš kelio, yra neblogas dalykas - bekelės režimas, atjungia antipraslydimą ir įjungia pažemintas pavaras, taip pat nebloga pagalba, leidžiantis nuo kalno, pagal kažkokį algoritmą stabdo atskirus ratus. Variklis yra labai energingas, bet tik apsukų intervale nuo 2 iki 4 tūkstančių. Su laiku pripratau ir išmokau likti šiame intervale. Variklis sukasi gerai. Bet jei apsukos ne tame intervale, trauka suprastėja. Galbūt gali padėti čipavimas, jis yra kur kas veiksmingesnis turbo varikliams nei atmosferiniams. Elektroninis gazo pedalas taip pat erzina dėl pavėluotos reakcijos. Neaktyvioje abarotų zonoje galima spausti pedalą iki dugno ir beveik jokios reakcijos nebus, bet prie šito irgi priprantama. Elektrinis vairo stiprintuvas yra daug patikimesnis nei senas hidraulinis, labai patogus, gana jautrus. Man patinka dizainas, kuris dėl kažkokių priežasčių atbaido daugybę žmonių, automobilis atrodo įdomus tarp tokių pat pigios klasės mašinų, kurios bando atrodyti prabangiai, nors taip nėra. Asmeniškai šie konkurentų įpročiai labai erzina, o Yeti nepatenka į šią kategoriją. Sąnaudos žiemą apie 10 litrų. Vasarą 8-9 litrai. Patinka, kad galima visada energingai ir dinamiškai važinėti, nekreipiant dėmesio į padidėjusias degalų sąnaudas. O norint sutaupyti - galima pasiekti iki 6 litrų šimtui, jei važinėsi ne greičiau kaip šimtu ir greičiau persijungsi į aukštesnes pavaras. Mažas kėbulas yra minusas dėl salono erdvės, ypač pločio. Jei žmonės yra dideli, tada sėdėti priekyje labai nepatogu, Ypač žiemą su žieminiais drabužiais tenka stūmdytis alkūnėmis. O gale kažkaip lyg ir vietos pakanka. Bagažinė taip pat pakankamai didelė, nors ir trumpa. Garso izoliacija nekokia, ant arkų jos nėra išvis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Citigo
  Maži   FabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai     Rapid
    Scala
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai     Kamiq
  Krosoveriai    YetiKaroq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai