Markės
1318 iš 1562
Skoda Yeti 2009 - 2017
Skoda Yeti, 2009 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
  • Prastoka interjero kokybė
  • Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Naujasis Skoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Crossman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra faktiškai nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuri debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis žada būti pačiu lanksčiausiu ir visapusiškiausiu Skoda modeliu. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat uždirba gerus vertinimus dėl kokybės ir paprasto prietaisų išdėstymo. Skoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Yra tikimasi, kad tik trečdalis Yeti bus parduodami su visų varomųjų ratų sistema. Automobilis valdomas ne tiek sportiškai kaip Ford Kuga - Yeti jaučiamas didesnis aukštis. Tačiau vairavimo savybės yra labai geros ir tikslios, pakaba gana standi, tačiau išlieka komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Skoda Yeti tikrai bus patikimas nedidukas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Skoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Skoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Giedrius | 2016-02-07
Super auto 5 žvaigždės
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera garso izoliacija, galingas variklis, manevringas, erdvus iš vidaus, begalė technologiniu naujovių, lengvai valdoma elektronika, geras pravažumas mieste ir ypač bloguose keliuose, smagus vairuoti ilgose kelionėse.
Gan standi pakaba, daugiau minusų neaptikau.
Pagaminimo metai: 2015
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,3
Bendras automobilio aprašas
Labai smagus auto, kėbulas atnaujintas priekyje naujos kartos žibintai naujos formos bamperiai, erdvus iš vidaus visos sėdynės reguliuojamos Lb daug naujų technologiniu sprendimų žibintų šviesos pagalba, šildomos sėdynės, liečiamas ekranas, y šviesumą reaguojantis veidrodėlis, star stop funkcija, esp išjungimo funkcija, padangų slėgio matuoklis, xi-bi-xenon žibintai, parkavimosi pagalba, lietaus sensoriai priekyje bei gale, USB ir kortelių skaitytuvas bei 12 V šaltiniai priekyje bei galia ir t... T.. Važiuojant dideliais greičiais nejaučiama jokių šalutinių garsų automobilis tiesiog priglunda prie kelio tas mane nustebino žinant auto dydį bei aukštį 220 km per valandą pavyko išspausti be didesnio vargo ir auto nesimėto po kelią aero dinamika tiesiog puiki.
Variklis
Variklis 2.0 turbo diesel 110 HP greenine I CO² tik 108 Lb ekonomiškas automobilis ir kartu galinga trauka žinant kad auto svoris 1.5 tonos dirba gan tyliai vibracija kaip dyzelinui motorui mažai jaučiama, tad spaudžiant gazą nesijaučia didesnio garso trukdžiu nes izoliacija gan nebloga, pakaba gana standi nes jis vis dėlto skirtas bekeliai bet tai nesumažina malonumo važiuojant paprastu keliu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Žinant tai kad škoda vardas vis stiprėja ir populiarėja pasaulyje automobilio vertė tikrai greitai nenukris, plius kainos bei kokybės santykiu tai apskritai vieni geriausių automobilių, išorinis grožis bei vidaus detalės puikiai suderintos, išvaizda agresyvi iš išraiškinga varikliai ekonomiški bei patvarūs 500000 km jiems ne kliūtis...
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti į 2.0 modelius nes 1.6 gal ir ekonomiškesni bet žinant auto svorį galios sumažėjimas jaučiamas akivaizdžiai, 4x4 modeliai triukšmingesni kuro sąnaudos didesnės ir turi pakabos problemų. Rekomenduočiau dyzelinius variklius tikrai labai ekonomiški.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Citigo
  Maži   FabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai     Rapid
    Scala
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai     Kamiq
  Krosoveriai    YetiKaroq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai