Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Geras kainos ir kokybės santykis
- Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Blankus išorės ir vidaus dizainas
- Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-02-05 |
Skoda Octavia 1.6 TDI Universalas/Automatinė |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Bagažinė, išvaizda išliks ilgai priimtina, VW grupės kokybė
Garso izoliacija, gale visada aprasoja
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Buvo pirktas visiškai naujas ir aukščiausios komplektacijos. (Parktronikai, odos komplektas - vairas ir kitos daleles, didesnis ekranas ir t.t.). Nors ir VW grupės automatinė dežė (DSG) aprašoma, kad viena geriausių, tačiau mano atvėju nėra taip kaip aprašo visi. Pagrindine 1,2,3 pavaroje galima tikėtis trukčiojimų. Kitos pavaros gražiai įisijungia. Taip pat mieste gan lėtokai reguoja į akseleratorių. Kol supranta, kad nori persirikiuoti, nes priekybe kažkas be posūkio pradėjo įsūkinėti, tai dažnai rizikuoji, kad kai pakeisi eiles ar net jas keisdamas gausi į galą. Numeta vieną pavarą ir to neužtenka, Jeigu įjungiate S režimą (sport), tuomet viskas gerai. Autostradoje iškart nušoka dvi pavaras ir pilnai galima persirikiuoti. Taip pat sunku važiuoti pagal KET. Automobilis į 5 pavarą peršoka ant 47km/h, o į 6 ant 60 km/h. Tai arba kiekvieną kartą turi pats perkeisti pavarą į šeštą arba paspaust iki 60 ir tuomet nukrist iki 50km/h, bet antras variantas neatrodo labai logiškas, jeigu bandai važiuoti ekonomiškai. Asmeniškai man, tai sedynės yra nepatogios. Jeigu planuojat ilgą kelionę ir pasiremsite ranką tuomet visai gerai, bet jeigu abi rankos ant vairo, be atsilošimo, tai net po 20 min pradeda skaudėt nugarą. Gal tai tik man. Vienas dalykas, kuris nustebino, kad jeigu nori pasižiurėt kas įkrito į akį naktį, tai good luck, nes atidarius veidrodėlį supranti, kad nėra lemputės ir matai nieko. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kol kas nieko nereikėjo išskyrus intervalais atvykti, kad pakeistų tepalus ir t.t. |
Patarimai perkančiajam |
Rekomenduočiau netgi VRS modelį jeigu žiūrite ne į bazinį modelį. Kuro sąnaudos tos pačios, daugiau galios, apdaila kita, vidus kitoks. O jeigu žiurite bazinį tai siulyčiau į fabia nebent labai reikia didelės bagažinės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis