Markės
1599 iš 1918
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


2018-02-05
Skoda Octavia 1.6 TDI Universalas/Automatinė
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Bagažinė, išvaizda išliks ilgai priimtina, VW grupės kokybė
Garso izoliacija, gale visada aprasoja
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Buvo pirktas visiškai naujas ir aukščiausios komplektacijos. (Parktronikai, odos komplektas - vairas ir kitos daleles, didesnis ekranas ir t.t.). Nors ir VW grupės automatinė dežė (DSG) aprašoma, kad viena geriausių, tačiau mano atvėju nėra taip kaip aprašo visi. Pagrindine 1,2,3 pavaroje galima tikėtis trukčiojimų. Kitos pavaros gražiai įisijungia. Taip pat mieste gan lėtokai reguoja į akseleratorių. Kol supranta, kad nori persirikiuoti, nes priekybe kažkas be posūkio pradėjo įsūkinėti, tai dažnai rizikuoji, kad kai pakeisi eiles ar net jas keisdamas gausi į galą. Numeta vieną pavarą ir to neužtenka, Jeigu įjungiate S režimą (sport), tuomet viskas gerai. Autostradoje iškart nušoka dvi pavaras ir pilnai galima persirikiuoti. Taip pat sunku važiuoti pagal KET. Automobilis į 5 pavarą peršoka ant 47km/h, o į 6 ant 60 km/h. Tai arba kiekvieną kartą turi pats perkeisti pavarą į šeštą arba paspaust iki 60 ir tuomet nukrist iki 50km/h, bet antras variantas neatrodo labai logiškas, jeigu bandai važiuoti ekonomiškai. Asmeniškai man, tai sedynės yra nepatogios. Jeigu planuojat ilgą kelionę ir pasiremsite ranką tuomet visai gerai, bet jeigu abi rankos ant vairo, be atsilošimo, tai net po 20 min pradeda skaudėt nugarą. Gal tai tik man. Vienas dalykas, kuris nustebino, kad jeigu nori pasižiurėt kas įkrito į akį naktį, tai good luck, nes atidarius veidrodėlį supranti, kad nėra lemputės ir matai nieko.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kol kas nieko nereikėjo išskyrus intervalais atvykti, kad pakeistų tepalus ir t.t.
Patarimai perkančiajam
Rekomenduočiau netgi VRS modelį jeigu žiūrite ne į bazinį modelį. Kuro sąnaudos tos pačios, daugiau galios, apdaila kita, vidus kitoks. O jeigu žiurite bazinį tai siulyčiau į fabia nebent labai reikia didelės bagažinės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt