Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Geras kainos ir kokybės santykis
- Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Blankus išorės ir vidaus dizainas
- Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Vairas | 2014-10-04 |
Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus santykis kaina/kokybė; ekonomiškas variklis; gausybė apgalvotų ir praktiškų sprendimų; kokybiškas salonas
Dideli veidrodėliai; Markės prestižas; Aštrūs stabdžiai
|
Pagaminimo metai: 2013
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas |
Bendras automobilio aprašas |
Tiesiai šviesiai - klasės lyderis pagal kainą/kokybę. Bazinė versija pasiūlys viską, ko reikia vairuojant kiekvieną dieną. Papildoma įranga taip pat smagi, tačiau nebūtina. Pats papildomai užsakiau oro pagalves šonuose, šildomas sėdynes bei priekinį stiklą, parktroniką ir geresnę centrinę konsolę. Pirmiausias dalykas, kurį verta paminėti yra praktikškumas. Nesvarbu ar kalbama apie didelę bagažinę, apie gausybę naudingų skyrelių, apie aiškų prietaisų išdėstymą ar apie dar dešimtis racionalių sprendimų. Negalėčiau sakyti, kad tai yra įdomiausias automobilis mano gyvenime, bet turiu jau daugiau nei metus ir nebuvo nė dienos, jog gailėčiausi (na nebent norėčiau galingesnio variklio). Protingai investuoti pinigai į protingą automobilį. Jis tikrai nepravers kabinant panas, pjaunant padangas ar pasirodant prieš draugus, tačiau tikrai nudžiugins kiekvieną, kuris kasdien vairuoja ir nori patikimo automobilio už gerą kainą. Įžvelgčiau tik minimalius minusus: 1.Dideli veidrodėliai patogūs mieste, bet lekiant greičiau ima erzinti dėl garso; 2. Stabdžiai labai geri (arba gal net per geri), tad vos padauginus - iškart smingate veidu į skydelį; 3. Ženklelis ir nusistatymas (Škoda nėra vertinama tarp LT žmonių). |
Variklis |
1.6 TDI Greenline yra labai ekonomiškas. Kartais net pamirštu kada pyliausi degalus. Kadangi auto su mechanine pavarų dėže, tai įmanoma ir agresyviau kur pralėkti. Įspėčiau, kad tie, kurie dažniausiai keliauja užmiestyje ar magistraliniuose keliuose, turėtų rinktis galingesnę versiją, nes nors ir guvus, šis variklis sunkiai priima didesnį greitį. Negalima tikėtis kitaip, kai vidutiniškai mieste sudeginu iki 5l kuro. Norintieji smagiau prasilėkti gali rinktis ir 2l dyzelį arba VRS modelius. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Ženklelis. Pagrindinis dalykas dėl ko šis auto gana greitai nuvertėja. Populiari nuomonė, jog Škoda tai nevykęs VW mūsų sustabarėjusioje ir stereotipų pilnoje Lietuvoje niekur nedingsta. O gaila, nes daugelis permoka pasirinkdami kitus variantus. Girdėjau nuomių, kad Škoda nuobodi. Na yra VRS versijos. Jei netinka, rinkitės bragesnius variantus. Eksplotacijos kaštai nedideli. Kolkas daugiau pasakyti negaliu, nes automobilis pakankamai naujas. |
Patarimai perkančiajam |
Bazinė versija - beveik viskas ko reikia. Jei pakanka lėšų, rinkitės geresnį multifunkcinį skydelį, nes labai iškelia bendrą auto vertę. Įvertinkite papildomos įrangos naudą, nes yra dalykų, kurių jums tikrai nereiks arba bus galima įsigyti pigiau. Jei dažniausiai būnate mieste, tai rinkitės taupiausią variklį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 77)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis