Markės
1311 iš 1570
Skoda Fabia 2007 - 2014
Skoda Fabia, 2007 - 2014
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Lengva vairuoti
  • Kokybiškai surinktas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis gaminamas nuo 1999 metų ir pakeitęs Skoda Felicia. Fabia buvo gaminama hečbeko ir universalo kėbulais. Antros kartos Fabia oficialiai pristatyta Ženevos Automobilių parodoje 2007 metų kovą gaminamas ant PQ24 platformos kaip ir pirmos kartos Fabia. Naujas modelis tapo truputį didesnis negu jo pirmtakas, o dizainas panašus į anksčiau pasirodžiusį Roomster. Fabia universalas palyginti su pirmos kartos universalu tapo 7 mm ilgesnis ir 46 mm aukštesnis, o gabažinė išaugo iki 480 litrų. Visi modeliai parduodami Europos Sąjungoje turi priekines oro pagalves, o užuolaidų tipo oro pagalvės yra papildoma įranga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Skoda Fabia buvo pripažinta Serbijos 2007 metų automobiliu.

Automobilis buvo reklamuojamas smagioje reklamoje, kurioje Skoda Fabia buvo sudėliota kaip tortas.

Reklamą galite pažiūrėti čia:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-03-05
Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus mieste, mažas, bet gana talpus, neįdomus vagims.
Elektros gedimai, panaudotos prastos medžiagos, kieta važiuoklė, nestabili užmiestyje, neatsparus kėbulas, nepatogus, siauras ir aukštas.
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, taigi noriu pasidalinti savo nuomone apie škoda fabia automobilį, kurį turėjau 6-ius metus. Jis buvo 2008-ūjų metų gimimo, pilkas dyzelis, turėjo mechaninę pavarų dėžę, universalo kėbulas. Pirkau automobilį aukcionu, iš Suomijos, buvo nesmarkiai aplamdytas priekis, smūgis buvo juokingas. Komplektacija buvo nestebuklinga, nes gale buvo mechaniniai langų pakelėjai, oro kondicionierius valdėsi dideliomis, į virykles panašiomis rankenėlėmis, sistema vadinosi "Climatic". Sėdynių spalva pilka, su juodomis bangelėmis, o ir pats interjeras buvo pilkas, su juodais kraštais, o pati medžiaga buvo, kiek panaši į bulvių maišą (labai tepli, nemaloni odai, greitai dėvisi). Automobilio talpumas gan neblogas, jei universaliukas, tai juo galima parsivežti, net ir mažą komodą, bet pločiu yra labai siauras automobilis ir užmiestyje, tai smarkiai jaučiasi, mažina valdomumą. Gale sėdintiems, vietos nėra labai daug, bet susėsti dviese įmanoma, kiek sunkiau tryse, bet tik dėl siaurumo stokos. Jei prakalbom apie patogumą, tai šiame automobilyje jo nėra, sėdynės nepatogios, ilgose kelionėse sunku važiuoti su ja, o ir važiuoklė gana kietoka. Tačiau yra tik keletas dalykų, kuriuos tikrai galiu pagirti, tai vairo informatyvumas, kitaip tariant tikslumas, nemažai daiktadėžių ir labai gera, originali garso sistema, atrodo, lyg būtų įdėtas papildomas žemų dažnių garsiakalbis, bet nuo tokios aparatūros, nežmoniškai barškėdavo visi plastikai salone. Kodėl pirkau šį automobilį? O todėl, kad susidomėjau juo, nes buvo pravažiavęs mažiau, nei 69000 km, o ir kaip tokiam varikliui (1.9 TDI PD), galima sakyti, kad jis buvo beveik kaip naujas :) Jei prakalbom apie variklį, tai su juo viskas tvarkoje, tai turbūt vienintelis dalykas, kuris paguodžia nusipirkus šį automobilį, tačiau pavaros, galėtų būti ilgesnės, labai trumpos. Bet 77kW ir to užtenka, traukia iš vietos neblogai, kuro sąnaudos nedidelės. Su varikliu, kažkokių didelių problemų neturėjau, tik retkarčiais užsidegdavo "Check Engine" lemputė, ypač, kai nuspausdavau akceleratoriaus pedalą gilyn. Užtekdavo išjungti, įjungti variklį ir bėda dingdavo. Per tą laiką, kol turėjau, pakeičiau ir pagrindinį diržą. Su stabdžiu sistema, turėjau nemažai vargo, pastoviai užsikirsdavo suportai, perkaisdavo diskai, pradėdavo ūžti guoliai, kas svarbiausia, kad pakeitus, po nedidelio laiko tarpo, prasidėdavo vėl tos pačios bėdos, važiuoklė laikė pakankamai gerai, keičiau tik amortizatoriaus spyruoklę, stabilizatorius ir t.t. O elektroninė dalis - smagiausia dalis. Gesdavo labai dažnai ir tai labai erzindavo. Pagrinde, gedimai prasidėjo, kai pasiekiau 100000 km ribą. Nustojo tinkamai darynėti priekinius langus, kartais uždarant langus, jie atsidarydavo ir neužsidarydavo... Dažnai nesuveikdavo ESP sistema, užsikirsdavo, nei įsijungdavo, nei išsijungdavo... Nežinau kodėl, bet labai dažnai perdegdavo priekinės lemputės, nors buvo dedamos vienos iš brangesnių, nes atsibosdavo jas keisti, labai durnas priėjimas, reikia turėti labai plonas rankas, bet ir tai labai sunku... Kartais neįsijungdavo valytuvai, bet tas būdavo labai retai. Buvo sugedusi žibintų įjungimo rankenėlė, keičiau, po antros žiemos, nustojo veikti dešinės pusės el. valdomas veidrodėlis, o kai sugalvojau įdėti į žibintų stopus LED apšvietimą, galvojau, kad teks su automobiliu atsisveikinti, nes nustojo veikti pusė elektronikos, o tas pačias lemputes įdėjus į kitus automobilius (Lexus, Citroen, BMW), veikė viskas gerai ir nebuvo trukdžių. Dar nutiko toks keistas dalykas, bet jis su elektronika nesusijęs, kadangi tekdavo keleivius vežti ir gale, ten sugedo ir saugos diržų prisegimai (2 iš 3). Ypač, didelį pagyrimą galiu skirti aparatūrai, muzikos sistemai, groja puikiai, patogi radija (valdymas), o radija buvo "DANCE", toks užrašas, bet tai turbūt "Blaupunkt" firmos gaminys. Jei atvirai, tai džiaugiuosi atsikratęs, automobilių turėjau nemažai, bet šis buvo prasčiausias iš visų turėtų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Su varikliu viskas tvarkoje, bėdų neturėjau, buvo keisti tik einamieji dalykai: diržas, tepalai, filtrai, ekonomiškas 1.9 TDI PD variklis. Apie kitus variklius nieko nepasakysiu, nes nebuvau susidūręs. Važiuoklė taip pat, stabilizatoriai, traukės, žodžiu, kaip ir visiems automobiliams. Bet su elektronika tai vargas, daug kas gedo ir gana dažnai, kartais gedimai atsirasdavo visiškai netikėtai, kai to mažiausiai tikiesi. Kėbulas neatsparus, kažkokių pratekėjimo vietų nepastebėjau, bet kur yra dažų numušimai nuo smulkių akmenukų, pradeda kilti rūdys ir jos sparčiai plinta "voratinkliais", aplink tas rūdijimo vietas. Nuvertėjimas, na sunku pasakyti, kiekvienam jis yra skirtingas, viskas priklauso už kiek nuperkate automobilį. Mano atveju, tai 2012-tais, mokėjau 4200 eurų, po šešių metų pardaviau ir labai džiaugiuosi, kad atsikračiau, už jį gavau vos 2800 eurų. O toliau apie nuvertėjimą, spręsti Jums. :)
Patarimai perkančiajam
Geriausias patarimas, jei galima, tai nepirkti. Yra tikrai geresnių automobilių už tą pačią kainą ir klasę. O jei jau nebegalėsite įkalbėti žmonos ar dukros, kad pirkti kitą automobilį, tai pirmiausiai būtina tikrinti elektroninę dalį, išspaudinėti visus mygtukus ir žiūrėti ar viskas veikia, nėra klaidų, atkreipkite dėmesį į rudis, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Citigo
  Maži   FabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai     Rapid
    Scala
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai     Kamiq
  Krosoveriai    YetiKaroq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk