Markės
1311 iš 1570
Skoda Fabia 2007 - 2014
Skoda Fabia, 2007 - 2014
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Lengva vairuoti
  • Kokybiškai surinktas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis gaminamas nuo 1999 metų ir pakeitęs Skoda Felicia. Fabia buvo gaminama hečbeko ir universalo kėbulais. Antros kartos Fabia oficialiai pristatyta Ženevos Automobilių parodoje 2007 metų kovą gaminamas ant PQ24 platformos kaip ir pirmos kartos Fabia. Naujas modelis tapo truputį didesnis negu jo pirmtakas, o dizainas panašus į anksčiau pasirodžiusį Roomster. Fabia universalas palyginti su pirmos kartos universalu tapo 7 mm ilgesnis ir 46 mm aukštesnis, o gabažinė išaugo iki 480 litrų. Visi modeliai parduodami Europos Sąjungoje turi priekines oro pagalves, o užuolaidų tipo oro pagalvės yra papildoma įranga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Skoda Fabia buvo pripažinta Serbijos 2007 metų automobiliu.

Automobilis buvo reklamuojamas smagioje reklamoje, kurioje Skoda Fabia buvo sudėliota kaip tortas.

Reklamą galite pažiūrėti čia:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Artūras | 2015-07-24
Miesto automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Mažos kuro sąnaudos, lengvas valdymas, kompaktiškumas
Prasta garso izoliacija, paprastas salonas
Pagaminimo metai: 2010
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Tai iš ties manevringas ir labai tinkamas miestui automobilis. Nors iš išorės atrodo kompaktiškas, įsėdus pakakdavo erdvės net mano dvimetriniam kolegai :) Gamintojai efektyviai išnaudojo automobilio plotą, salonui skirdami daugiau nei pakankamai vietos komfortabiliai 4 asmenų kelionei su bagažu savaitgalio iškylai. Vieni pagrindinių pliusų - mažos kuro sąnaudos, itin lengvas ir patogus valdymas (būtų puikus pirmasis automobilis merginai/moteriai) ir, be abejo, gebėjimas sutalpinti automobilį net mažiausiuose stovėjimo aikštelės tarpuose, taip akivaizdžiai sukeliant pavydą kaimynų universalams. A, taip, pamiršau paminėti, kad detalės atrodo nenudėvimos ir dar nei karto neteko turėti problemų su technika, išskyrus einamuosius tepalų, lempučių ir panašius keitimus. Taigi, išvykdami į ilgesnę kelionę galite būti ramūs, kad jos nereikės pabaigti kur nors šalikelėje. Tenka pripažinti, kad vairuotojai, norintys nepriekaištingos garso izoliacijos, įnovatyvių sprendimų salono viduje ar aplinkinių dėmesio pralekiant pagrindine miesto gatve, turės nusivilti. Automobilis paprastas ir žemiškas, o važiuojant aukštomis apsukomis tampa kiek sunkiau susišnekėti su pakeleiviais dėl variklio/padangų keliamo garso. Taip pat didžioji dalis modelių neturi tokių privalumų kaip auto-pilotas, touch-screenas ir kt. patogumą keliančių priedų. Kita vertus, automobilis turi visus pagrindinius atributus, kurių reikia norint saugiai ir pakankamai komfortabiliai nukeliauti nuo taško A į tašką B.
Variklis
Mano vairuojamas modelis turi TIK 51 kW pajėgumo turbo dyzelinį variklį. Kaip bebūtų keista, mieste šios galios lengvam automobiliui yra per akis ir dažniausiai nuo starto linijos be didelių pastangų tenka pajudėti pirmąjam :) Daugiau problemų silpnesnis variklis kelia greitkelyje, norint aplenkti automobilį. Taip pat autostradoje, kai greitejant nuo 110 km/h žymos, pradeda sparčiai augti kuro sąnaudos. 110 km/h jos siekia apie 4,5 l/100km, o prie 140-150 km/h jau gali pasiekti ir 6,5 l/100km. Vis tik tokiame rėžime automobilis važiuoja stabiliai, tikrai niekas nebarška, o variklis kelia tik pakankamai malonų ūžimą :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilį turiu du metus (2010 m. gamybos, pats pravažiavau apie 47.000 km). Tepalų/filtrų keitimas apie 50 EUR per metus. Vienkartiniai lempučių/valytuvų keitimai dar apie 40 EUR per metus. Remontuoti dar neteko. Nuvertėja itin lėtai, apie 12% esamos vertės per metus. T.y. pirmais metais rinkos kainomis per metus nuvertėjo nuo 7.300 EUR iki kažkur 6.300 EUR. Dar po metų vertinčiau ~5.500 EUR.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Citigo
  Maži   FabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai     Rapid
    Scala
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai     Kamiq
  Krosoveriai    YetiKaroq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk