Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volkswagen Polo Mk IV ir Seat Ibiza. Fabia sėkmė iš dalies yra dėl to, kad automobilyje plačiai naudojamos Volkswagen mechaninės dalys, tačiau dėl prastesnės įrangos Fabia kaina yra gerokai mažesnė nei pusbrolių iš Volkswagen grupės. 2003 metais buvo pristatyta Fabia vRS pažymint Fabia modelio debiutą WRC čempionate su dyzeliniu varikliu. Tai buvo vienas pirmųjų sportiškų hečbekų su dyzeliniu varikliu. VW gamybos variklis yra 1.9 litro (Pumpe-Duse Turbocharged-Diesel) su 130 AG (96 kW) galia ir 310 Nm sukimo momentu prie 1900 rpm, komplektuojamas su šešių greičių pavarų dėže. Škotijoje šis automobilis buvo pripažintas 2003 Metų Dyzeliniu Automobiliu. Oficialiai automobilis greitinasi nuo 0 iki 100 km/h per 9.5 sekundes, tačiau pakoregavus variklio valdymo kompiuterį buvo išspaustas ir gana įspūdingas rezultatas ~ 7.0-7.5 sekundžių laikas. Laidoje “Top Gear” buvo testuota vRS versija, kuri pasirodė besanti greitesnė nei panašios kainos MINI Cooper.
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis pakeitęs Škoda Felicia modelį. Fabia buvo gaminama hečbeko, universalo ir sedano kėbulais. Tai buvo pirmas modelis, kuris naudojo Volkswagen A04 platformą, kuria dalijasi su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Enclave
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Enclave | 2014-09-15 |
Škoda Fabia 1.4 59 kW dyzelinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, dinamiškas, patvarus, patikimas.
Mažoka vietos gale sėdintiems, bet į bagažinę telpą beveik viskas.
|
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas |
Bendras automobilio aprašas |
Kalbant apie šį čekų automobilį blogų žodžių pasakyti turėsiu tikrai nedaug. Automobilis kurį naudoju yra darbinis. Kas mėnesį tenka nuvažiuoti vidutiniškai 1100-1600 km ir jokių bėdų su juo nera. Remontuojamas jis būna tik kartą į ketvirtį dėl lėšų stygiaus, tačiau kuo toliau tuo labiau galiu suprasti kad jam to pilnai užtenka.. Silpnų vietų Fabia nelabai turi. Gal pamynėčiau kiek problematiškesnį ir brangesnį eleketrinių langų tvarkymą ir dažnoką jų užstrigimą. Naujas langų pakelėjas kartu su michroskema (pas škodas pakelėjas su varikliuku ir michroskema eina kartu o ne atskirai) kainuoja apie 500 lt škodos servise (ARX). devėtas šrotuose nuo 200-300 lt kažkur kiek teko domėtis. Kėbulas laiko tikrai gerai lietuviškas žiemas ir faktiškai druskų nebijo.. Komforto pas Fabia daug daugiau nei golf 3 ar Renault 19... Važiuojant per duobes iš pakabos sklinda minimalus triukšmas ir tikrai nesijauti lyg važiuotum per Didyjį Kanjoną. Odinio salono naivu tikėtis, bet tas veliūras kuris yra standartiniame modelyje savo darbą atlieką puikiai: mažai nusidėvi, neplysta, nenusitrina, nors ir yra tepus ir yra naudojamas kasdien.. Nors ir Fabia nedidelė bet turi tikrai gerus ir malonius stabdžius nors galiniai stabdžiai ir yra būgniniai. Surinkimo kokybe ir medžiagomis skūstis negaliu. Auto šiuo metu nuvažiavęs 98500 km ir jokių salono plastmasių girgždesių, nusitrinimų, įtrūkimų negirdėti. Taip pat galiu pagirti malonų ir gerą vairo stiprintuvą su kuriuo nesunku įsiparkuoti mažose erdvėse, nes nereikia varginti rankų. Automobilis turi manau pačius svarbiausius komponentus: borto kompiuterį, ABS, el. langus, centrinį užraktą, gerus stabdžius...Garso izoliacija gera nors aišku ne tokia kokia turi SAAB markės automobiliai. |
Variklis |
Variklis 1.4, 59 kW. dyzelinas. Begalo smagus ir dynamiškas variklis. Neprilygtamas mieste ir nepavedantis užmiestyje. Trauka begalo maloni nors yra tik 3 cilindrai.. Taip, tai nera gerai ir daug kas praleidžia ši variantą, bet galiu pasakyti, kad kasdien eksploatuojant, kas mėn nuvažiuojant 1100-1600 km ir tepalus keičiant tikrai daug rečiau nei privaloma šis variklis pilnu pajėgumu tarnauja toliau, o jau nekalbu apie tinkamą automobilio ir variklio priežiūrą. Prižiūrint ir tvarkant viską laiku, taip pat keičiant tepalus galima išvis užmiršti bėdas. Kuro sanaudos vasaros metu vežiuojant Vilniaus aplinkeliais ir nesimalant po miestą yra 4.8-5.2 l/100 km ramiu važiavimu iki 100 km/h.Sėdint kamsčiuose 8-9 l/100. Šie varikliai su 3 cilindrais bijo perkaitinimų, bet dėl to šio auto išsižadėti tikrai nereikia. Nekeliant apsukų iki 4,5-5,0 tūkst/rpm jokie perkaitinimai negresia. Variklis tikrai pakankamai tylus ir važiuojant juo 120 km/h ir daugiau skleidžiamas triukšmas tikrai ausies neraižo ir neerzina. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi pats automobilio netaisau o taiso serviso meistrai tai galiu pasakyti kad tvarkant jį vieną kartą į ketvirtį pakabos ir važiuoklės remontui pagal pateiktą serviso faktūrą yra išleidžiama vidutiniškai 600-800 lt.(čia neskaičiuojant akumuliatoriaus keitimo ir lempučių keitimo) Tai daug ar mažai? Spreskite patys. Manau, kad tokiam tikrai kasdieniniam automobiliui tokia suma už kokybiškas dalis yra vieni juokai. 2006-2007 metų Fabios kaina laiko kol kas ir suprantama kodėl. Galiu tik pasigirti, kad kuo toliau tuo labiau lietuvių požiūris į šią markę tik gerėja. |
Patarimai perkančiajam |
Atkreipti dėmesį ar atsidaro visi el. langai.. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Fabia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis