Markės
1298 iš 1562
Seat Toledo 1998 - 2004
Seat Toledo, 1998 - 2004
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.415% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Seat Toledo yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gaminamas sedano kėbulu. Toledo dalinasi daugeliu mechaninių komponentų su VW Golf, Audi A3 ir Skoda Octavia automobiliais. Naujojo modelio dizainas sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign studijoje tapo gerokai apvalesnis nei ankstesnės versijos. Seat automobilis buvo marketinguojamas kaip sportiškesnė, tačiau pigesnė VW Golf versija. Kad sustiprintų sportiškumo įspūdį automobilis turi agresyvesnį priekį, standesnę pakabą, kad pagerinti valdymą, o brangesnės versijos turi ir galingesnius variklius. Leon pardavimai buvo palyginti neblogi, tačiau nė ištolo neprilygo populiariajam VW Golf.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1999 metais Seat Toledo tapo metų automobiliu žurnalo “Auto-motor-und-sport” rinkimuose.

2000 metais Portugalijoje Seat Toledo tapo metų automobiliu.

Šios kartos SEAT Toledo buvo populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: European Touring Car Championship (ETCC), British Touring Car Championship (BTCC) ir World Touring Car Championship (WTCC). 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Deft | 2012-10-09
Seat Toledo 2001 1.9 TDI 81kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, pigi eksplotacija, agresyvesne isvaizda, ekonomiskas.
Kietoka pakaba, nedaug vietos keleiviams gale.
Bendras automobilio aprašas
Taigi, tai VAG grupes automobilis, vienas is broliu paremtu ant PQ34 platformos artimiausi giminaiciai: Seat Leon, VW Bora, Golf 4, Audi A3, Skoda Octavia ir dar keletas kitu, taigi visi sie auto paremti ta pacia baze. Konkreciai kalbant apie si automobili, nieko perdaug blogo isvis negalima sakyti, turiu apie metus, pirkau labai geros bukles parvaryta is prancuzijos. Iskarto buvo stringanti turbinos geometrija, tai dazna problema siems varikliams, taciau nera labai rimta, dazniausiai pakanka ja isvalyti ir bedos baigiasi.. Daugiau kazkokiu rimtesniu problemu nebuvo. Turi gamyklini inzinerini broka, su durelemis, vanduo nuo stiklu teka nemaza dalimi vidine duru dalimi, taip patekdama ant vidinio kordo hermetiko, per 10~ metu, jis supuna, ir vanduo pradeda sunktis ant dureliu slenksciu ilgiauniui gali patekti ir salona, problema nera labai rimta, internete galima rasti gidu, ir lietuvisku kaip visa tai sutvarkyti, daugiau kazkokiu specifiniu ligu automobilis neturi, salonas Audi A3 kopija didziaja dalimi, kokybe medziagu gan gera, niekas perdaug nebarska. Taip pat uz daug mazesne kaina galima nupirkti daug geresnes komplektacijos nei VW Bora, Audi A3 ir pan. Kebulas ju gamybos metais, buvo vertintas Svedijoje ir turi puikius ivertinimus, kaip ir jo broliai, garantija buvo suteikta 12m nuo korozijos. Automobilis buvo gaminamas Belgijoje VW gamykloje briuselyje. 80% detaliu tinka nuo broliu ir seseru. Pakaba gan kietoka, bet patvari, kelyje stabiliai stovi, remontas pakankamai pigus. Gale vietos nera daug, kaip ir pas broliukus, taciau bagazine labai erdvi. Keista, kad sis automobilis nera labai populiarus lietuvoje, galbut del blogo ivaizdzio, senesnese kartose, del korozijos ir kokybes, kai automobiliai buvo surenkami ispanijoje, taciau su siuo modeliu situacija visiskai pasikeite, automobilis vertas demesio.
Variklis
Varikliai ko gero vieni patikimiausiu is VAG grupes. Kurui nera lepus, 500k km gerai priziurint varikli jam ne riba.. Taip pat buvo montuojami i labai daug ivairiu modeliu ir markiu, is VAG grupes automobiliu. Kaip turbininis variklis, trauka akivaizdziai stebina, mieste automobilis labai dinamiskas. Kuro sanaudos uzmiestyje 5ltr dyzelino, mieste svyruoja nuo 6.5-6.8ltr 100km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Visapusiskai automobilio eksplotacija yra nebrangi, tereikia viska laiku tvarkyti ir priziureti, ir automobilis tikrai tarnaus ilgai ir patikimai, nuvertejimas nera didelis, bent kolkas kainos panasios po 1m nuo pirkimo datos.
Patarimai perkančiajam
Svarbiausia susirasti drauga, ar kazka kas turi kompetencijos patikrinti automobili visapusiskai, arba varyti i servisa, teko daug apziureti, labai daug variantu neverti demesio, yra nugainioti, ir nutrinti. Geriausia pirkti siek tiek dauzta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Seat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Mii
  Maži   CordobaCordoba  
  IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai   ToledoToledo Toledo 
  LeonLeonLeon
  Vidutiniai    Exeo 
  Mini krosoveriai     Arona
  Krosoveriai     Ateca
  Visureigiai     Tarraco
  Mini vienatūriai    Altea 
  Vienatūriai   AlhambraAlhambraAlhambra
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai