Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.
Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.
Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.
Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
2018-01-18 |
SAAB 9-5 2004 2.2 DTI Universalas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai patogus, ypač ilgose kelionėse.
Garsus opelio dyzelio darbas. Važiuoklė.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,7 |
Bendras automobilio aprašas |
Antras mūsų šeimos saab'as. Pirmasis buvo su 2.0 benzininiu varikliu ir dujomis. Šis gi buvo pirktas dyzelinis nes benzininio geros būklės tiesiog neradom :) Pasakysiu paprastai - puikus šeimos automobilis. Telpa viskas. Bagažinėje pilna įvairių dėkliukų, dėžučių ir pan. susisdėti kam tik pageidaujate. Kadangi važinėjame su mažu vaiku tai telpa ir kėdutė ir vežimėlis ir visi rakandai:) Modelis su privalumais. Kaip nupirkom tai net pravažiavus apie 50 tūkst. km viskas veikia ir klima ir autopilotas ir kita. Kažkokių tai nusiskundimų šioje vietoje nėra. Mašina nėra skirta dinamiškam važiavimui. Pakankamai sunki 88 kW varikliui. Apsisukimo spindulys ne iš mažiausių - problema daugiabučių kiemuose. Bet ramiai ir komfortiškai važiuoja be vargo :) Salonas odinis. Po 3 metų važiavimo atrodo labai tvarkingai, taip pat labai paprastai išvalomas. Mygtukų kaip lėktuve :) bet nė vieno nereikalingo. Gana greitai perpratau. Valdymas paprastas. Plastmasės kokybiškos - nebarška. Variklis su grandine. Priežiūra minimali. Pakeičiau tik žvakes ir termostatą. Prie -20 kūrėsi kaip bitė. Salonas buvo puikiai šildomas. Iš minusų. Galinė važiuoklė. Tiek pirmame tiek šiame saab'e ją reikėjo tvarkyti kadangi pakankamai greitai nuo LT kelių išsimala. Gera žinia jog tinka viskas nuo Opel Vectra C modelio (tas pats ir variklis) taigi dalių kainos nesikandžios :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keičiam kaip ir visuose auto - skysčiai, filtrai, kaladėlės. Dalių kainos nėra kosminės. Jų gausite be vargo. Kaip tokių metų mašina tai nei brangi pirkti nei tas nuvertėjimas kažkoks. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant atkreipti dėmesį į važiuoklę. Testo metu pavažiuokit per duobes ir paklausykit ar negirgžda. Patikrinkit ar veikia klimato kontrolė (šilta/šalta). Elektros mazgai (langai, autopilotas, šildomos sėdynės, veidrodėliai, CD ir pan). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis