Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.
Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.
Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.
Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Patalpino: Renatas | 2015-03-08 |
Sabb 9-5 2.3t |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimi varikliai, garso izoliacija, išvaizda
klimato kontrolė, senamadiškas interjeras
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,3
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,4
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki. turiu saab 9-5 2001 m, 2.3t varikliu, be duju. važinėju api pusę metų, pirkau brangiai, bet pakankamai tvarkingą. Variklis kol kas problemų nekelia, garso izoliacija nebloga, bet butų kur tobulėti. :) Kuro sanaudos, kas labai nustebino, yra net mažesnės nei deklaruoja gamintojas (mieste), pagal borto kompiuterio parodymus - 11,4/100 km, nors didžiji dalis važiuota Kauno kamščiuose. Beabejo važiuota ramiai, pagal taisykles. Sportuojant jos būtų tikrai didesnės :) Važinėjant trasoje, borto kompas rodo apie 7.5 /100 l. Greitis būna apie 120 km/h. Teko remontuoti klimato kontrolę, nepūtė šilo oro vairuotojo pusėje (pastrigęs varikliukas), nes jo ašelė buvo kažkaip išėjusi iš savo vietos :). Remontas pigus - 50 euru. Ir dar už tą pačią kainą perlitavo klimato kontrolės valdymo bloką, nes vienas kontaktas buvo neveikiantis (vairuotojo puses varikliukas negavo signalo). Pasak meistro negavo signalo, nes buvo pastrigęs varikliukas ir to pasekoje nudegė kontaktas, nes jau silpnai laikės dėl amžiaus jau. Garso aparatūra groja visai neblogai, nors tėra tik antro lygio, šiek tiek trūksta žemo. Visa kita veikia puikiai, net nėra kuo skūstis :) Sėdynės labai patogios, atrodo kaip naujos, korozijos ženklų taip pat nematyti. Mieste gal ir nėra pats patogiausias automobilis, bet ilgose kelionėse tikrai labai patogus, nesijaučia nuovargio. |
Variklis |
Apie variklį neturiu ka ir pasakyti, kolkas neteko tvarkyti. Kiek žinau, jie pakabinti ant galvos. tad su laiku reikia keisti variklio galvos tarpinę, nes pradeda leisti tepalą, bet pagal vidutiniškai pravažiuojamą lietuvių kilometražą per metus, šis remontas atliekamas vieną kartą per saab'o gyvenimą, tad nėra problema. Iš esmės visi saab benzininiai varikliai patikimi, tikrinti reiktuų kaip ir visus. Grandinės keitimas nepigus, bet tai taip pat yra labai retas dalykas. Patariu patikrinti servize kurie užsiima Saab automobilių remontu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Lietuvoje Saab automobiliai labai pigūs, už mažą kainą gauni galingą, patikimą, paprastą ir komfortišką automobilį. Norintiems sutaupyti rekomenduoju dėti naujausią dujų įrangą :) Tikrinti jūsų išsirinktą Saab automobiį tik šių automobilių remontu užsiimančiuose autoservisuose. :) Reikia nepamiršti, kad visi benzininiai varikliai yra su turbina (kaip ir dyzeliniai). |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti autoservise, nes yra keletas gendančių brangių automobilio mazgų, kurie nėra labai pigūs (turbina, droselio sklendė, net ir klimato kontrolė). Iš esmės tai pakankamai pigiai išlaikomas automobilis, kuriam užtenka galios lenkiant, bei pakankamai ekonomiškas. Nuvertėjimas didelis, tad pirkti tik planuojant važinėti pačiam. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis